Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: irizar #154470:
a jak by to chodilo do devinskej? ?
http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=6886
Reply on: MatejBA #154467:
Ešte stále bude CNG zďaleka najvýhodnejším palivom.
Reply on: MatejBA #154467:
pamätáš si ešte keď DPB kupoval tých 22 Solarisov za výhodnú cenu? Vtedy argumentoval, že sa chce uberať výlučne cestou nákupu autobusov na CNG pohon. Čo sa stalo, že DPB onedlho radikálne zmenil názor neviem ? a neverím ani na to, že to zmenil jeden Solaris čo zahorel.
LPG a CNG ma zdraziet o 1/5 - asi to dost zasiahne DPB ked ma pomerne dost plynakov 🙂
Reply on: Mike #154460:
jazdili tu už aj väčšie trosky celodenné služby a DPB na to ? z vysoka... ja som v prípade B741 hovoril iba o ZV a delených službách, čiže to isté čo majú TAM-BUSy pre svoj vek a stav.
Reply on: Petto #154454:
pozri, nepoviem, že museli ich nechať všetky v premávke, ale vyradiť všetky je druhý extrém. Nejaká záloha sa vždy zíde a zvlášť nášmu DP, ktorý síce nakúpil 50 kĺbov no otázne je čo mu dovolí rozpočet mesta nabudúci rok (MBCC asi nepripadá v úvahu) a čo nabudúci rok dojazdí nadobro, určite si to odnesú nejaké TAM-BUSy a Ik435... ak sú tie B741 vyradení dočasne, ako písal kecho, tak je dobre, že ešte môžu byť k dispozícií a môžu ich dať doporiadku na zálohu, príp. dlhší záskok za iný voz.
Reply on: TeBeCe #154446:
mýliš sa, metro nie je otrepané - dnes ráno som videl (de)bil-board Ftáčnik2010 - "obchvat a metro" ?
Re #154450 810zssk: niekedy minulý týždeň som ho raz videl na jednej 99ne...
Re #154454 Petto: "Naco mali jazdit cca 15rocne vrakosy ,ked doslo 50 novych klbov ???" uvidíš tak o 5-6 mesiacov, keď bude 94ka (následne aj 68 a pod.) opäť krátka, lebo "nie sú kĺby" 😉
Re #154463 S499.1023: existuje aj inštitút "dočasné vyradenie z evidencie" - odovzdáš zeleným mužíčkom EČV, nemusíš platiť PZP ani mať TK/EK - len ten voz nemôžeš mať na verejnom priestranstve...
Reply on: AAA #154459:
Ja neviem, aká je konkrétne situácia s klobásami, či si mohli dovoliť vyraďovať alebo nie ale ma len zaujalo, že Dunčo mal hneď jasno, kto všetko sú hlupáci. Múdry hospodár napríklad nebude platiť prípravu na STK, samotnú STK a poistku niečomu, čoho využitie a životnosť sú veľké neznáme.
Reply on: Mike #154460:
Mám to chápať tak, že všetky naftové B 741 boli život ohrozujúce?
Reply on: AAA #154459:
preco by nemal vyradit, pri 50 novych vozoch si myslim , ze DPB mohol daco vyradit. A isiel si dakedy dakou starou 42xx - cislo uz neviem ,ale dotycny voz už ani ťah nemal, o interieri ani nevravim - hnus
Reply on: AAA #154459:
Múdry/hlúpy hospodár... si myslím bezpečnosť na prvom mieste..
Reply on: Petto #154458:
Lenže múdry hospodár vyradí pojazdný voz, ak nechce zhoršiť kvalitu služieb, až keď príde nový.
Reply on: AAA #154457:
nabuduci rok by mali tiez dojst SORy NB18 - aspon tak sa vravelo . A ked nepride nic,no tak zase prejde 94ka na nudzovy rezim 🙂 kratasy
Reply on: S499.1023 #154455:
Ale má aj trochu pravdu, lebo keďže ďalšie nové kĺbaky prídu v nedohľadne a Tamy a Ik 435 kontinuálne odchádzajú, o rok sa môže stať, že budeme tam, kde sme boli pred 1. 7..
Reply on: S499.1023 #154455:
Aj ja mam ten pocit . Ale kedze chce znovuzrodit nase dieslove 741ky ,tak by som ho nevolil 🙂 ?
Reply on: no.ev.di. #154453:
Proste jediná šanca na záchranu DP je vymenovať ťa riaditeľom, lebo len tebe je jasné, čo a ako treba spraviť ? .
Reply on: no.ev.di. #154453:
neblazni ,ved to uz boli vraky na ntu . Naco mali jazdit cca 15rocne vrakosy ,ked doslo 50 novych klbov ??? Mozno vyzerali niektore k svetu ,ale t uz boli prehnite,zhrdzavene,len mozno "pekne " cervene plechy to prekryvali.
Reply on: Petto #154451:
čo NO COMMENT?! Pozri na jednej strane extrém, že nikomu nevadilo, že sa tu vozíme vo vrakoch a potom keď ešte môžu nejaké tie vozidlá poslúžiť ako záloha, tak zrazu sa tvárime, že máme klbákov za priehršť. Určite pár Petržalských Karos malo a mohlo ostať ako ZV, príp. na delené služby na L59,92,94 alebo posila ráno na 91/191.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.