Vrakuna mozno hej, ale kedze tam nie su elektricky tak to nie je relevantne. Na Racianskej zapchy sice byvali, ale vzdy sa to dalo obist tak ze to bolo rychlejsie ako elektricka
No, ešte že si im napísal. Oni tam určite majú už dávno všetko pripravené a doteraz len sedeli a čakali kým ich odštartuješ. ?
Re #154436 810zssk:
Ad 6: Zápchy nie sú rozšírené a dlhé? Skús sa ráno (po pol ôsmej) dostať z Vrakune do mesta. Keď peším presunom medzi zastávkami Šíravská - Šípová nepredbehneš aspoň tri autobusy, tak to bol slabý deň. Len škoda, že tu tie električky nie sú.
Mimochodom k tej trase, cesta z Rače do centra v rannej špičke trvá porovnateľne dlho autom, ako aj električkou. Teda aspoň rok dozadu to tak bolo a nepredpokladám, že by sa to zlepšilo.
1. Tak este raz: Cenu uznavam, to je hlavny dovod preco ludia cestuju MHD.
4. Obavam sa ze sa strasne mylis.
6. Nemam skusenost ze by elektricky boli vyrazne rychlejsie ako auta. Tie zapchy v BA nie su take rozsirene a dlhe.
1. Napr. v centre ale môžeš parkovať len za poplatok. Buď máš predplatené miesto dopredu alebo platíš zvlášť za každú hodinu. A to sú ďalšie náklady v neprospech auta;
2. Ako pre koho;
3. Tak ja osobne alkohol nepijem, ale viem si predstaviť, že ten, kto si rád dá nejaké to pivko, to môže využiť celkom často;
4. Myslím si, že je dosť ľudí, ktorím záleží na kvalite životného prostredia v mieste, kde žijú;
6. Napr. všade tam, kde sú vybudované električkové radiály. Ak je zápcha, autá stoja, električka ide. ?
a havko si to mal kde zistiť, že či si sa ty takej konfrontácie zúčastnil? Či som mal obvolať všetkých dopravcov v ČR a SR a opýtať sa ich či si náhodou nebol osobne prítomný pri riešení sťažnosti cestujúceho na šoféra?! ? Si mohol napísať, už v prvej správe a nemusela opäť začať blbá diskusia...
Moc dobre vieš, že vždy jak niekto napíše sťažnosť dopravcovi tak ten ti odpíše naspäť iba to, že už s vodičom riešili jeho pochybenie osobným pohovorom. Raz som písal ja sťažnosť do SL s tým, že som chcel byť osobne pri tom "pohovore". A v odpovedi reagovali ako keby som o to osobné stretnutie ani nestál. Tak o čom točíš ty trdlo?! Sa uvedom už konečne a prestaň vyskakovať jak decko. ?
To epcl bola pre teba určite rýchlejšia možnosť než cez obmudsmanku. Ja mám s epcl@dpb dobrú skúsenosť #139046 (informoval som sa - rýchlo a podrobne odpísali).
Krátko na to na jar na moju vtedy novú čipovú kartu DPB mi nesympatická pani v jednej predajni DPB nahrala študentskú zľavu len do 31. 8. Hneď som to zbadal na čítačke, ale bolo krátko pred záverečnou a pani nebola ochotná sa tým zaoberať, že mám prísť si to dať opraviť až v auguste...
Tak som zašiel do inej predajne, kde mi to na počkanie (samozrejme bezplatne) opravili na do 15. 10. Tak som sa rozhodol nesťažovať sa.
Predstav si, že 0. ? Jediný krát som sa sťažoval pred x rokmi na jednu udalosť ale to somnou ďalší počet ľudí. A ako priamo s tým človekom? Veď som sa normálne pýtal kde mám napísať nakoľko je to dosť neobvyklá situácia nakoľko to nespadá priamo na postup pracovníka ani internetového objednávkového systému. Nakoniec som napísal mediátorke. Určite nebudem cestovať znova na pobočku za to, že DPB to nevie vybaviť na prvý raz. Žijeme v 21. storočí a som zástanca, že všetko čo sa dá vybaviť cez internet tak aj vybavím. Šetrí to veľa času a môžem ho využiť na iné aktivity. A nechápem čo ti na tom vadí, že sa sťažujem... Ja na rozdiel 99% ľudí čo len nadávajú na problémy sa ich snažím aj riešiť a podarilo sa mi vyriešiť už niekoľko problémov, na ktoré len iní nadávali, že to niekto nerieši, ale aj ako mohli keď o tom nikto neinformoval? ?
Ty si tiež jeden z tých notorických sťažovateľov. Tiež by si si niečo mohol vybaviť aj priamo s tým človekom. Koľko sťažností mesačne na DPB napíšeš? ?
Peon
Krátko na to na jar na moju vtedy novú čipovú kartu DPB mi nesympatická pani v jednej predajni DPB nahrala študentskú zľavu len do 31. 8. Hneď som to zbadal na čítačke, ale bolo krátko pred záverečnou a pani nebola ochotná sa tým zaoberať, že mám prísť si to dať opraviť až v auguste...
Tak som zašiel do inej predajne, kde mi to na počkanie (samozrejme bezplatne) opravili na do 15. 10. Tak som sa rozhodol nesťažovať sa.