Pred výstavbou tunela Sitina stáli na zastávke "Pri Habánskom mlyne" iba linky č. 30 a 32 alebo všetky tadiaľ prechádzajúce (ako v súčasnosti)? Mne sa zdá, že len tie dve.
Prečo je na zastávke "Račianske mýto" (31, 34, 39, 59) vo vitríne aj CP linky č. 160 smer Nový Most, keď tá cestujúcich v tomto smere odtiaľ neprepravuje - teda zastavuje tam len pre výstup! Keď nikto vnútri busu nezazvoní, tak tam ani nezastaví... Nenapadlo mi to odfotiť.
Skoda, ze nie je fotodokumentacia, dobre by sa to vynimalo na blog.sme.sk.
Inak som zhnuseny asi ako vy vsetci, to je skutocne na emigraciu vsetkych slusnych ludi a ti, co zostanu, nech sa kludne vyvrazdia.
Ani to sa tu človek nedozvie, ako sa to vyvinie. Dodnes neviem napr. keď zabil pred pár rokmi opitý vodič známu a jej sestru na chodníku na konečnej na Dlhých dieloch, či mal niečo viac ako podmienku.
Pred malou chvíľou vytuningované BMW zabilo vo vysokej rýchlosti staršiu pani na prechode na Ružinovskej. Prvé, čo urobili policajti po príchode, podali si ruky s vrahom...
1. Ciastocne uznavam, ale zas v Bratislave to este s parkovanim nie je na urovni katastrofa a vacsinou sa da rozumne zaparkovat.
2. To pre vacsinu ludi co poznam a jazdia nie je nejaka vyrazna vyhoda (ine by to bolo keby som si namiesto toho mohol povedzme v elektricke citat, no lenze ked sa do nej ledva natlacim..)
3. Ako casto by si toto vyuzil?
4. Pre vacsinu ludi to (zial) nie je vyhoda?
5. To som uznal, vsak preto nou ludia jazdia.
6. Nenapada ma jedna trasa kde by som elektrickou bol rychlejsie ako autom (netvrdim ze neexistuju).
Ano, mozno su tam drobnosti, ale nejaka vyrazna vyhoda ze teraz niekto kvoli tomu odlozi auto tam nie je. A nevyhod je milion.
Keby si ma trochu poznal, tak by si vedel ze robim strasne vela veci, ktore nie su "in" a to "in" mam hlboko v pazi, tak si taketo p94oviny odpusti Diskutujem tu preto, ze MHD je stale tak trochu moje hobby a v mestach kde je na vyssej urovni ju rad vyuzivam.
"Počul som že 1.1.2011 sa má spúšťať BID a ja na okolie Senca, Pezinka, Šamorína,... Dobre som počul, či len prázdne slová do vetra..."
To by znamenalo, že sa spustí IDS naplno, kedže smerom na Malacky už "funguje". ?
Objednané označovače, informačné tabule, skrátka tarifno-informačný systém, mestom objednané automaty majú prísť niekedy koncom roka a majú byť namontované začiatkom roka 2011.
Či spustia len tarifnú časť, alebo aj dopravnú, nevedno. Kedže 13. decembra sa budú meniť cestovné poriadky, bolo by vhodné upraviť CP už podľa návrhov, čiže zaviesť dopravnú časť integrovanej dopravy BSK. Ak nie, nové CP budú nám slúžiť ani nie mesiac.
BID sľubuje stále termín koniec roka 2010 (pravdepodobne teda ten 13. december), no tarifný systém podľa objednávok na začiatok roka 2011.
Frešo však ešte v priebehu leta povedal, že sa to spustí až 1.7.2011! ?
810zssk
1. Ciastocne uznavam, ale zas v Bratislave to este s parkovanim nie je na urovni katastrofa a vacsinou sa da rozumne zaparkovat.
2. To pre vacsinu ludi co poznam a jazdia nie je nejaka vyrazna vyhoda (ine by to bolo keby som si namiesto toho mohol povedzme v elektricke citat, no lenze ked sa do nej ledva natlacim..)
3. Ako casto by si toto vyuzil?
4. Pre vacsinu ludi to (zial) nie je vyhoda?
5. To som uznal, vsak preto nou ludia jazdia.
6. Nenapada ma jedna trasa kde by som elektrickou bol rychlejsie ako autom (netvrdim ze neexistuju).
Ano, mozno su tam drobnosti, ale nejaka vyrazna vyhoda ze teraz niekto kvoli tomu odlozi auto tam nie je. A nevyhod je milion.