Nie, mne sa celkovo priemerna rychlost zda nedostacujuca, ked kedysi bola rychlejsia. Je zaujimave ze autobusy mozu po Brnianskej jazdit 70 km/h ale elektricka v uzavretom tuneli, kde je zakaz vstupu nemoze ist ani 60 km/h tak ako kedysi.
Ak budeš cvičiť na nejakej babe, tak budem možno skoro spokojný ? a budem Ti držať palce. A keď už hovoríš o tom viacnásobnom rokovaní s vedením DPB, možno by bolo vhodné pri tej diskusii to aj spomenúť: - "aj sme im navrhli, aj tak sa na to vy..... a poslali nás niekam". Človek potom hneď vie, na čom je. Inak tá diskusia vyznieva ako fantazírovanie.
"L5 ide pre Raču cez Obchodnú a L3 na Špitálsku v návrhu B" #154036 no.ev.di:
3 : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov a späť, K2, 8/8/8//15
5 : Rača – Obchodná – tunel – Dúbravka a späť, TT, 8/8/8//15
Takže ako? Na to, že sa 3-ka bude točiť na Špitálsku cez Obchodnú, sa ako cestujúci môžem vytento, nepotrebujem vyhliadkovú jazdu. Ale keďže aj 9-ku v návrhu B vedieš cez Špitálsku, tak ide asi o Tvoj omyl a trasa linky 3 mala byť Rača - Špitálska - Nám.SNP - Obchodná - Ružinov. Tým by si mal síce pokryté z oboch radiál oba smery, ale vyvolával by si ducha v pokoji zosnulej (našťastie) linky 16. Takže tak či tak, návrh B je podľa mňa zlý.
poviem ti tak, že dakomu sa zas páči návrh bez L5! Potom zas kopa ľudí ti nepustí spojenie Šafko - Dúbravka. Uvedom si, že nemôže spojiť všetko so všetkým pri 8min a už vôbec nie pri 4min., pričom ma udivuje, že tr3mpho dogma sa Vám páčila.
Boze chran nas! Ak nahodou prijmu niektory z tych horsich navrhov tak to bude amen-tma. Niektore napady mas dobre, ale niektore by uplne znechutili vacsinu vlkov cestovat prave elektrickou.
Inak mozem otazku preco prave L5 chcete tak vehementne zrusit? Ak nie najvytazenejsiu, tak pri najhorsom 2 ci 3 najvytazenejsiu elektrickovu linku? Lebo medved? Ta linka cez tunel zmysel MA oproti takej L1/L12, ktore by sa kludne mohli zlucit a urobit Dubravka - Safko - Trnavske - ZST Nove Mesto.
L5 ide pre Raču cez Obchodnú a L3 na Špitálsku v návrhu B, v A) to je naopak. To, že sa L3 točí na cestu do Ružinova a opačne tadiaľ kade ide L5 je nepodstatné lebo tá vetva L3 je určená tým čo cestujú do Ružinova. V A) to je takto : pre Raču je podstatný úsek Rača - Kamenné nám. a Nám. SNP - Rača, pre Ružinov je to úsek Ružinov - Nám. SNP a Kamenné nám. - Ružinov. V to je takto : pre Raču je podstatný úsek Rača - Nám. SNP a Kamenné nám. - Rača, pre Ružinov to je Ružinov - Kamenné nám. a Nám. SNP - Ružinov
a myslíš, že dnes som bol kde?! Žeby osobne na DPB?! Bingo! Presne tam som bol. Inak by som sem nepísal zas o tom. Vždy som sem písal o tom, keď sa dačo menilo v návrhu, keď sme si nad tým sadli.
A o moju žilu sa neboj, dnes v noci sa nabehám až až, aj si zacvičím a nedýcham sa čerstvého vzduchu ?
Zásadnou chybou variantu B je, že obe linky z Rače ťaháš na Obchodnú. Vo variante C sa mi vidí, že je priveľa točenia poloprázdnych vozidiel okolo divadla a posilová 7 z Vinohradov smeruje zasa do toho istého smeru, ako 3 - hodilo by sa ju dať cez Obchodnú, ale tam by už bol dosť výrazný prebytok kapacity oproti dnešku. A sa mi vidí celkom schodný. Ale chcelo by to prestupnú zastávku na Radlinského aj v smere do Rače.
Chlapci, vás je tu fakt škoda - takto jalovo linkovať niekoľko hodín. A) variant: choďte niekam s nejakou babou a vyvetrajte si hlavy (a možno niekto aj niečo inšie) ! variant: sadnite si niekedy s vedením DPB a diskutujte o reálnosti vašich návrhov. Takto dostanete od dlhodobého sedenia za počítačmi akurát zlatú žilu ?
pri jednotnom intervale z toho moc nevykúzliš. Iba sa dá spraviť posila L7, zrušiť L8, dať na L3 dvojičky čím posilníš Ružinov, ale vlastne ak zrušíš L8 tak posunieš do stavu, že zrušenie L8 nebude citeľné ale hlavne dojičkami na L3 posilníš Račiansku. Takže s intervalom sa ani nepokúšaj hrať ? už len typy vozidiel môžeš skúšať.
Tak nech si tie linky očísluje každý podľa svojho gusta. Nech sa spraví anketa dakde (ja na to nemám právomoci na žiadnom webe) a nech si ľudia vyberú čo viac vyhovuje. B návrh má výhodu, že spája Račiansku aj Ružinovskú radiálu s Karlovesko-dúbravskou avšak Vajnorská má spojenie na Hl.st. a do centra, čo by sa ale dalo prežiť. Pri A) je zas spojenie západ - Vajnorská + Račianska. Pointa celého návrhu je, že nejde pri menšom počte liniek spojiť všetko so všetkým. Čo sa týka L8, tak to je kapacitný doplnok na 1,5h ráno a dá sa to riešiť zmenou nasadzovania typov vozidiel.
to sa ale stáva aj keď len sa zhluknú 11 s 13 alebo 14 keď je bezvýlukový stav. Preto v návrhu A) tam sú iba 3 linky, 6 z Dúbravky, 1 z Hl.st. a 5 z Rače, to ale zas nariekajú tí čo chcú z Rače si voziť bez prestupu prdel 30-45min zatiaľ čo niekto za ten čas robí aj dva prestupy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peto02