Reply on: Majo #154038:
aké pitchoviny? normálna vec, sú tri varianty, ktorý bude najviac akceptovateľný sa bude o ňom rokovať. Tie návrhy vznikli lebo sa diskutovalo o možných variantách. Napr. ty a Mišo Donoval ste mali požiadavku na zachovanie L5, tak vznikol návrh B/. Postupom času pri skúšaní ako sa zbaviť L8 a ušetriť vzkm ešte dakde došlo k variantu C/, keďže slovo "najúspornejší" má u niektorých ľudí magický účinok priam ? A robí sa to hlavne pre ľudí, takže ak sa to spraví ako anketa, tak bude ešte lepšie. Naj. dilema je asi to, že či do Ružinova by postačilo keby jazdili ráno každé 4min súpravy TT (či už jedna linka 4min alebo dve po 8min) alebo ráno jedna linka TT a dve K2 - ak by sa toto doriešilo, že čo viac vyhovuje, tak by možno ani nebol variant C/ ale len by sa prehodili typy vozidiel na L3,5,7 a 9.
no.ev.di.
Variant A/
1 : Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - «Šafárikovo nám. - Nám. Ľ. Štúra a späť, K2, 8/8/8//15
2 : ŽST Nové Mesto - Trnavské mýto - Vazovova - Hlavná stanica a späť , TT, 8/8/8//15
3 : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov a späť, K2, 8/8/8//15
4 : Karlova Ves - tunel - Špitálska - Trnavské mýto - Zlaté piesky a späť, TT, 8/8/8//15
5 : Rača - ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - «Šafárikovo nám. - Nám. Ľ. Štúra a späť, TT, 8/8/8//15
6 : Dúbravka - nábrežie - «Nám. Ľ. Štúra - Šafárikovo nám. a späť, TT, 8/8/8//15
7 : ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - Jesenského - nábrežie - Karlova Ves a späť, TT, 8/-/8//-
8 : Ružinov - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov (okruh), K2, 8/-/-//-
9 : Dúbravka - Karlova Ves - tunel - Obchodná - Vazovova - Trnavské mýto - Ružinov a späť, TT, 8/8/8//15
Variant b/ (podstatou tejto varianty bolo zachovanie L5)
1 : Hlavná stanica – Obchodná – «Šafárikovo nám. – Nám. Ľ. Štúra a späť, K2, 8/8/8//15
2 : ŽST Nové Mesto – Vazovova – Hlavná stanica a späť, TT, 8/8/8//15
3 : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov a späť, K2, 8/8/8//15
4 : Karlova Ves - tunel - Špitálska - Trnavské mýto - Zlaté piesky a späť, TT, 8/8/8//15
5 : Rača – Obchodná – tunel – Dúbravka a späť, TT, 8/8/8//15
6 : Dúbravka - nábrežie - «Nám. Ľ. Štúra - Šafárikovo nám. a späť, TT, 8/8/8//15
7 : ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - Jesenského - nábrežie - Karlova Ves a späť, TT, 8/-/8//-
8 : Ružinov - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov (okruh), K2, 8/-/-//-
9 : Karlova Ves – tunel – Kamenné nám. – Trnavské mýto – Ružinov a späť, TT, 8/8/8//15
Variant c/
1 : Hlavná stanica – Obchodná – «Šafárikovo nám. – Nám. Ľ. Štúra a späť, K2, 8/8/8//15
2 : ŽST Nové Mesto – Vazovova – Hlavná stanica a späť, TT, 8/8/8//15
3 : Rača - ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - «Šafárikovo nám. - Nám. Ľ. Štúra a späť, TT, 4/4/4//7-8
4 : Zlaté piesky - Trnavské mýto - Americké nám.» - «Vazovova - «Obchodná - Nám. SNP a späť, TT, 8/8/8//15
5 : Ružinov - Trnavské mýto - Vazovova - Obchodná - tunel - Karlova Ves - Dúbravka a späť, TT, 4/4/4//7-8
6 : Karlova Ves - nábrežie - «Nám. Ľ. Štúra - Šafárikovo nám. a späť, TT, 8/8/8//15
7 : ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Americké nám. - Jesenského - Karlova Ves a späť, K2, 8/-/8//-
Prípadným nasadením súprav TT na obidve linky do Ružinova sa dá docieliť to, že odpadne potreba L8, pričom vo variante A/ je možné presunúť vozidlá typu K2 na druhú Račiansku linku, vo variante B/ by ostali obidve linky na Račianskej radiále obsluhované súpravami TT, avšak šlo by na L7 nasadzovať K2. Výkony a služby má zatiaľ prerátané iba varianta A/.