Vecer mozno hej, aj cez vikendy, ale tyzden je problem... co sa tyka toho, ze jazda presne je +1 az -3, tak to je interne pravidlo DPB a cestujuceho to naozaj zaujimat nemusi ked mu zdrhne bus na ktory chcel prestupit Aj aerolinky maju pre statistiky pravidlo let na cas = let s meskanim mensim ako 15 minut, ale tiez ta nastve ked kvoli tomu zmeskas pripoj a skysnes par hodin na letisku
Uvidíme či sa to nedá dodržať ?.. večer a cez víkendy sa to možno bude stíhať... (mimochodmo za jazdu presne podľa cp sa považuje +1 -3, aj keď je mi jasné že je tu väčšina vodičov čo by radi jazdili celú cestu na 0)
Čo bude mať väčšie problémy stíhať dve obchádzky bude 78.. a ešte s tou "pauzou" na Muchovom 5 min...
DPB to zas vyriesil velmi dobre... v palubakoch podla vsetkeho nie su nove CP X6 a X14 co okrem vedlajsieho efektu ze to pise hluposti na BUSE tiez znamena ze sa jazdi podla povodneho CP co sa celkom neda casovo dodrzat... well done!
Na 80% podľa mňa neprídu... Mesto nemá peniaze. Veď napr. ani na opravu ciest nemá a opravuje len havarijne stavy (podľa toho čo som si všimol to znamená to, že opraví len cesty, ktoré sú na pokraji použiteľnosti resp. sa už prepadli). Ale zasa idú voľby takže si možno zoberú úver ale to nepredpokladám. ?
Ehm , koncepcia ? Celkovo bol tento rok slušný v abusovom parku - veď došlo 50 kĺbov, 10 Tedomov, 2 Citelisy , náhradník 1503 , ktoviekoľko secondhandov MAN je ešte na sklade na 2.DP, keby sa kúpili ešte tie dalsie Capacity,ktoré sa sušia na Tuhovskom ,tak sa celkom priblíži DPB ku koncepcii.
Re #152495 TeBeCe: Skor zostarne ked bude 1.1.2010 ?
Mne hlavne postaci, ak vydrzi 133 aspon do Jula 2011 ? Lebo ma je*ne ak ju zrusia na zaciatku sk. roka ? Kludne aj v intervale 32 a celodennej premavky
ak býva človek v Petržalke, tak aj napriek tomu, že je ich len 40 to je cítiť. Keby sa ich podarilo tento rok zaobstarať 100, tak by to bolo ešte lepšie.
Stale velmi malo. V koncepcii obnovy vozoveho parku sa planovalo ze minuly rok bude 100 (!) klbakov, tento dalsich 100 a buduci este 40. Namiesto toho sa kupilo len tych poslednych 40, ktore stale clovek stretne skor nahodne.
Je fakt, že vtedy, keď som ešte jazdil ja, neboli karty ani vozové CP a jazdilo sa podľa odvahy dotyčného vodiča ? . Ale myslím, že som jazdil celkom bezpečne a tú 34, s ktorou som súčasne odchádzal od Náboženského symbolu, som zdravil druhýkrát na Kooperatívnom. A to nebolo po Štefánikovej ale cez tunel a po Obchodnej.
no.ev.di.