Ja viem, že bus za to nemôže, ale že sa to vôbec dá tak pustiť - aj klima aj kúrenie. A čo tým vodič sledoval, nechápem. A keď ti vadí fúkanie klimy, navštív lekára.
autobus za to nemôže, predsa šofér by mal vedieť čo má pustené a čo nie. Inak musím povedať, že tie nové SOR klbáky bez klímy sú asi to najhoršie v čom sa dá cestovať. Tak hnusne nie je ani v Ikaruse, Karose či TAMBUSE. Ešte tá klíma v SORke je tak "umne" riešená, že fúka na ľudí čo stoja, takže kto cestuje dlhší čas v takom buse má isté problémy s časťou tela, ktorú mu ofúka (zažil som už takú "fajn" klímu, ktorá fučala na mňa a krk som mal týždeň v keli), takže SOR to je fakt "terno" ?. Jediná vec čo sa mi na ňom páči je väčší počet dverí a že sú aj pomerne veľké dosť, takže sa vystupuje skvele. Ale zas tie sklápacie sedadlá sú zbytočnosť, resp. kravina, keď nedávno stojím v tom priestore vedľa mňa už nasáčkovaná dôchodkyňa s nákupom a čo krava nespraví, sklopí sedačku rovno mne do nohy (rozhodne som to nečakal), ani si to nevšimne, a vyloží si na to druhé sklopené sedadlo nákup ? najradšej by som tie sklopné sedačky vytrhal. K tej klíme musím povedať, že Meďákom to nefúka na ľudí, ale príjemne chladí celý priestor autobusu. Proste SOR to bude stále pozadu a naša MHD s týmito autobusmi bude na míle vzdialená štandardom iných dopravcov v Európe ?
už si mohli zvyknúť, že DPB neposkytuje informácie včas a niekedy vôbec. Stačí ísť na imhd.sk a všetko sa človek dozvie. Alebo keby aj nemali internet, stačí vystrčiť riť z auta a pozrieť si CP priamo v teréne. Zaujímalo by ma, koľko ľudí zo SME videlo nejaký cestovný poriadok behom posledných 3 rokov alebo sedelo v autobuse MHD.
Včera v 1824 ochod 22.43 z Rač. mýta bola síce zapnutá klima ale aj kúrenie naplno - potom sa už nečudujem ľuďom, že otvárajú okná.
Aký malo zmysel zapínať kúrenie som nepochopil, ale v tom bude sa nedalo vydržať.
Zvrhlé, že takúto kombináciu ten SOR vôbec umožní.
Otázka skôr je, prečo o posilnení intervalov neinformuje DPB v ozname o výluke. Je dosť kuriózne chcieť od novinárov podrobnejšie informácie, než poskytuje dopravca. To isté platí o kĺbových autobusoch na 50-ke.
chcem sa spýtať.. pokiaľ je pri cestovnom poriadku 202 napísané pri niektorých spojoch že "Zo zastávky Cintorínska ide cez Hodžovo námestie a Mudroňovu do Vozovne Hroboňova" tak to znamená že z hodžovho ide priamo na mudroňovu alebo má medzi tým ešte nejakú zastávku? vďaka.
K CP L50 ma zaujíma, prečo premáva v prac. dni cez prázdniny v 10min. intervale, keď premáva cez šk.r. 7-8/7-8/6//10, cez prázdniny by mala premávať potom keď už, tak 10/10/7-8//10. To, že nie je škola neznamená, že dopyt po L50 klesne, lebo teraz behajú školáci do nákupných centier, na Kuchajdu, plaváreň, Polus, Aupark, Euroveu, cestuje sa veľa aj z a-bus stanice, tí čo pracujú tiež cestujú nemálo a hlavne teraz počas výluk električiek ešte viac ľudí dá prednosť L50 pri ceste do mesta pred X14.
Co by sa asi malo robit s autobusmi po zivotnosti a po ich nahradeni novymi nizkopodlaznimi vozidlami? Jedine do srotu (mozno 1 kus pojde ako historicak, ale pochybujem)
"rovnako tuším aj zo Šancovej "vľavo" je na Mýtnu"
Na základe tohto som myslel, že hovoríš o odbočení zo Šancovej na Mýtnu... cez Mýtnu budú X-ky chodiť asi kvôli tej zastávke Račianske mýto, iný dôvod nevidím. Aj, keď možno nedá odbočiť na Radlinského, policajti to mohli povoliť, keď už povolili tú Blumentálsku. A navyše, mohla by byť dočasná zastávka Račianske mýto pre X-ky na Radlinského, myslím, že nikomu by tam veľmi nezavadzala.
okolo čoho sa pre boha furt uznášajú 3roky?! ? ešte tam je nejaké zavedenie 5 liniek z BA do priľahlých dedín, pričom označenie 321 a 630 je úplne mimo, nakoľko už minulý rok bolo schválené nové zadelenie obcí do zón a zrušenie zóny 3xx a spojenie s 2xx, teda označenie 321 je neaktuálne rovnako ako L630, ktorá myslím podľa zóny kam bude premávať bude mať číslo 525.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek