autobus za to nemôže, predsa šofér by mal vedieť čo má pustené a čo nie. Inak musím povedať, že tie nové SOR klbáky bez klímy sú asi to najhoršie v čom sa dá cestovať. Tak hnusne nie je ani v Ikaruse, Karose či TAMBUSE. Ešte tá klíma v SORke je tak "umne" riešená, že fúka na ľudí čo stoja, takže kto cestuje dlhší čas v takom buse má isté problémy s časťou tela, ktorú mu ofúka (zažil som už takú "fajn" klímu, ktorá fučala na mňa a krk som mal týždeň v keli), takže SOR to je fakt "terno" ?. Jediná vec čo sa mi na ňom páči je väčší počet dverí a že sú aj pomerne veľké dosť, takže sa vystupuje skvele. Ale zas tie sklápacie sedadlá sú zbytočnosť, resp. kravina, keď nedávno stojím v tom priestore vedľa mňa už nasáčkovaná dôchodkyňa s nákupom a čo krava nespraví, sklopí sedačku rovno mne do nohy (rozhodne som to nečakal), ani si to nevšimne, a vyloží si na to druhé sklopené sedadlo nákup ? najradšej by som tie sklopné sedačky vytrhal. K tej klíme musím povedať, že Meďákom to nefúka na ľudí, ale príjemne chladí celý priestor autobusu. Proste SOR to bude stále pozadu a naša MHD s týmito autobusmi bude na míle vzdialená štandardom iných dopravcov v Európe ?
už si mohli zvyknúť, že DPB neposkytuje informácie včas a niekedy vôbec. Stačí ísť na imhd.sk a všetko sa človek dozvie. Alebo keby aj nemali internet, stačí vystrčiť riť z auta a pozrieť si CP priamo v teréne. Zaujímalo by ma, koľko ľudí zo SME videlo nejaký cestovný poriadok behom posledných 3 rokov alebo sedelo v autobuse MHD.
Včera v 1824 ochod 22.43 z Rač. mýta bola síce zapnutá klima ale aj kúrenie naplno - potom sa už nečudujem ľuďom, že otvárajú okná.
Aký malo zmysel zapínať kúrenie som nepochopil, ale v tom bude sa nedalo vydržať.
Zvrhlé, že takúto kombináciu ten SOR vôbec umožní.
Otázka skôr je, prečo o posilnení intervalov neinformuje DPB v ozname o výluke. Je dosť kuriózne chcieť od novinárov podrobnejšie informácie, než poskytuje dopravca. To isté platí o kĺbových autobusoch na 50-ke.
chcem sa spýtať.. pokiaľ je pri cestovnom poriadku 202 napísané pri niektorých spojoch že "Zo zastávky Cintorínska ide cez Hodžovo námestie a Mudroňovu do Vozovne Hroboňova" tak to znamená že z hodžovho ide priamo na mudroňovu alebo má medzi tým ešte nejakú zastávku? vďaka.
K CP L50 ma zaujíma, prečo premáva v prac. dni cez prázdniny v 10min. intervale, keď premáva cez šk.r. 7-8/7-8/6//10, cez prázdniny by mala premávať potom keď už, tak 10/10/7-8//10. To, že nie je škola neznamená, že dopyt po L50 klesne, lebo teraz behajú školáci do nákupných centier, na Kuchajdu, plaváreň, Polus, Aupark, Euroveu, cestuje sa veľa aj z a-bus stanice, tí čo pracujú tiež cestujú nemálo a hlavne teraz počas výluk električiek ešte viac ľudí dá prednosť L50 pri ceste do mesta pred X14.
Co by sa asi malo robit s autobusmi po zivotnosti a po ich nahradeni novymi nizkopodlaznimi vozidlami? Jedine do srotu (mozno 1 kus pojde ako historicak, ale pochybujem)
"rovnako tuším aj zo Šancovej "vľavo" je na Mýtnu"
Na základe tohto som myslel, že hovoríš o odbočení zo Šancovej na Mýtnu... cez Mýtnu budú X-ky chodiť asi kvôli tej zastávke Račianske mýto, iný dôvod nevidím. Aj, keď možno nedá odbočiť na Radlinského, policajti to mohli povoliť, keď už povolili tú Blumentálsku. A navyše, mohla by byť dočasná zastávka Račianske mýto pre X-ky na Radlinského, myslím, že nikomu by tam veľmi nezavadzala.
okolo čoho sa pre boha furt uznášajú 3roky?! ? ešte tam je nejaké zavedenie 5 liniek z BA do priľahlých dedín, pričom označenie 321 a 630 je úplne mimo, nakoľko už minulý rok bolo schválené nové zadelenie obcí do zón a zrušenie zóny 3xx a spojenie s 2xx, teda označenie 321 je neaktuálne rovnako ako L630, ktorá myslím podľa zóny kam bude premávať bude mať číslo 525.
Hug0