m@rtin: Ak sa nad cestovnými poriadkami pozastavujem, tak preto, že technika ich prípravy je trochu zastaralá (číslo linky sa tlačí, trasa sa tlačí cez elektronický písací stroj, odchody spojov sa píšu pomocou mechanického písacieho stroja a napokon hranice pásiem, aktuálna zastávka a čiary medzi jenotlivými prevádzkovými dňami sa značia ručne, t.j. pomocou pravítka a fixky) a že sa im to vôbec chce robiť, a že opäť raz platia človeka v podniku navyše.
ALE: ako cestujúceho ma zaujíma, aby:
- bol CP na zastávke
- bol CP aktuálny
- bol CP čistý a čitateľný
- bol CP prehľadný
- bol CP informačne obsažný
- bol CP logicky rozvrhnutý a nejako esteticky zladený
A toto všetko košické CP spĺňajú. A až celkom nakoniec mňa ako cestujúceho zaujíma, ako ho DPMK vyhotovuje. Poviem Ti úprimne, kým sú splnené predošlé body, cestujúcemu je spôsob výroby CP ukradnutý.
ALE: ako cestujúceho ma zaujíma, aby:
- bol CP na zastávke
- bol CP aktuálny
- bol CP čistý a čitateľný
- bol CP prehľadný
- bol CP informačne obsažný
- bol CP logicky rozvrhnutý a nejako esteticky zladený
A toto všetko košické CP spĺňajú. A až celkom nakoniec mňa ako cestujúceho zaujíma, ako ho DPMK vyhotovuje. Poviem Ti úprimne, kým sú splnené predošlé body, cestujúcemu je spôsob výroby CP ukradnutý.
Andy
- Na zastavkach u nas su v pripade kratkej vyluky iba tie oznamy, a nie vzdy na vsetkych zastavkach dotknutej linky.
- Niekedy ked je vylukova trasa len par zastavok, dokonca niekedy vylepia cestovne poriadky s udajmi normalnej trasy na zastavku obchadzkovej trasy..
- U nas by to s tym mikrofonom nemohlo fungovat, lebo na vacsine vozidiel asi mikrofony ani nie su
- Obcas sa stane, ze vodic otvori kabinu a zahlasi nejaku takuto informaciu: "Tu koncim, musite ist na nahradny autobus" To robi asi jeden z piatich.