m@rtin: Ak sa nad cestovnými poriadkami pozastavujem, tak preto, že technika ich prípravy je trochu zastaralá (číslo linky sa tlačí, trasa sa tlačí cez elektronický písací stroj, odchody spojov sa píšu pomocou mechanického písacieho stroja a napokon hranice pásiem, aktuálna zastávka a čiary medzi jenotlivými prevádzkovými dňami sa značia ručne, t.j. pomocou pravítka a fixky) a že sa im to vôbec chce robiť, a že opäť raz platia človeka v podniku navyše.
ALE: ako cestujúceho ma zaujíma, aby:
- bol CP na zastávke
- bol CP aktuálny
- bol CP čistý a čitateľný
- bol CP prehľadný
- bol CP informačne obsažný
- bol CP logicky rozvrhnutý a nejako esteticky zladený
A toto všetko košické CP spĺňajú. A až celkom nakoniec mňa ako cestujúceho zaujíma, ako ho DPMK vyhotovuje. Poviem Ti úprimne, kým sú splnené predošlé body, cestujúcemu je spôsob výroby CP ukradnutý.
ALE: ako cestujúceho ma zaujíma, aby:
- bol CP na zastávke
- bol CP aktuálny
- bol CP čistý a čitateľný
- bol CP prehľadný
- bol CP informačne obsažný
- bol CP logicky rozvrhnutý a nejako esteticky zladený
A toto všetko košické CP spĺňajú. A až celkom nakoniec mňa ako cestujúceho zaujíma, ako ho DPMK vyhotovuje. Poviem Ti úprimne, kým sú splnené predošlé body, cestujúcemu je spôsob výroby CP ukradnutý.
J
Papyr: O.K. bolo trištvrte na jednu, to už niečo také ako pravopis nezapájam. A unás na západe tak nemäkčíme, takže aj Londín by sme čítali trvdo.