Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: m@rtin #151668:
Climatronic je obchodní označení plně automatické klimatizace v automobilech skupiny Volkswagen ? .
Reply on: Andy #151664:
Ten trávnik je oproti pražským zatrávneným tratiam v úplne dokonalom stave - som ho študoval v so/ne. Ale v Bratislave sa musí op94ovať úplne všetko...
predbezna verzia novej schemy (10.7.) klasicky na:
http://tragacik.wz.cz/20100710.png
ak su nejake pripomienky, pls. ozvat sa 🙂
Reply on: luky133 #151646:
Na hovno záhradník = V prdeli záhradka! ?
Reply on: luky133 #151660:

Nemají být náhodou všechna vozidla veřejné dopravy na trhu EU vybaveny klimatronikem? Tedy systémem, který nedovolí snížit teplotu ve vozidle o více jak 6°C oproti venkovní teplotě.
Reply on: Peto3700 #151656:
Travnik je uplne v pohode.
Reply on: 810zssk #151665:
Ten ZRIDS je hlupost, nic som nepovedal
Reply on: Peon #151653:
Tie oznacovace Mikroelektroniky su tam zrejme kvoli ZRIDS. EMTresty a BUSE samozrejme spolupracuju, ale len obcas, vid KE.
Reply on: Peto3700 #151656:
Ten trávnik už postupne ozelenieva, a vôbec nevyzrá, že by nemal vydržať, takže ten článok je nejaký divný...
Pardon, omylom som to dal opäť do tohto fóra namiesto dispečerského.
Chcem sa spýtať, či ide na 83 neaký capacity medzi 18-19h od Kríža a ak hej tak kedy..? vopred ďakujem ?
Reply on: Peon #151653:
Bageta má vonkajšie a vnútorné transparenty, ako aj akustický hlásič Buse. Všetko je ovládané palubákom Buse. Označovače sú od Mikroelektroniky. Označovače sa začnú požívať niekedy neskôr, keď sa na trati zrušia sprievodcovia a zavedie samoobslužný výpravný systém. Na niektorých lokálkach to už tak funguje - napr. Spišské Vlachy - Spišské Podhradie.
Reply on: Trolleybus #151658:
Vodiči v SOR-kách môžu nastavovať na akú teplotu má klimatizácia chladiť pravdepodobne ju vodič nastavil na menší rozdiel medzi vnútornou a vonkajšou teplotou a tým pádom bolo vnútri teplejšie ale zasa bola menšia spotreba...
Ešte otízočka - prečo nové autobusy nemajú akustické hlásenie zastávok? To za pol roka čo hnili vo vozovni ich nemohli mať?
Reply on: Petto #151604:
Odkiaľ vieš intervali na výlukových linkách 4, 5, 9 a 12? Podľa akého intervalu budú potom jazdiť L X2, X6, X14 a 13?

Čo sa týka klími - ak porovnám CapaCity a Sor, tak klíma v Sore ja na 2 veci. Išiel som v Sore s pustenou klímou, okná pozatvárané a teplo jak v parnom valci, išiel som som MB, okná pozatvárané, klíma pustená a v buse príjemne 🙂
Reply on: Peon #151653:
http://www.regonik.sk/
Produkty -> Automatizovane informacne systemy

Oznacovac je od fy Mikroelektronika.
Reply on: luky133 #151646:

Toho trávniku je fakt škoda. Ale rok myslím že vydržal v super stave ? Zas je to len bežný slovenský jav...
Reply on: 810zssk #151652:
Neviezol som sa zatiaľ SOR-kou, ale podľa fotiek má kameru aj v interiéri: http://imhd.sk/ba/index.php?img=60536&typ=gm A tým pádom sa jedná o monitorované verejné miesto a mala by mať preto jednoznačne umiestnené nálepky na dverách... ?
Reply on: Kuro #151649:
Skús sa radšej spýtať v dispečerskom fóre, tam Ti skôr poradia. Ja síce mám dispečerský CP 83, ale niečo sa mi v ňom nepozdáva, tak nechcem písať bludy.
Reply on: ufo #150816:
Dnes som tým vlakom išiel iba krátko a mám na znalejších tieto otázky:

- Ten vnútorný transparent je naozaj BUSE? Je tam aj akustické hlásenie zastávok (staníc).
http://sk.fotoalbum.eu/Peon/a91107/00000014

- Sú tam aj žlté "bezdisplejové" označovače cestovných lístkov (ako) tie z MHD z niektorých iných miest. Sprievodkyňa mi nevedela povedať na čo slúžia - takže zrejme na nič. To sú EMTEST?

- Zariadenia BUSE a EMTEST dokáže predsa len spolupracovať?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.