Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: M.C. #151550:
a čo bude s naftou? môžem si ísť natankovať? ?
Re #151579 MatejBA: tuším niekde písali, že skúšobná prevádzka má byť do 15.7. (kolaudácia starého mesta tuším 6.či 8.7.?), ak si dobre pamätám... takže pri veľkej zhode mimoriadne šťastných okolností sa snáď do konca mesiaca dočkáme...
Re #151595 TeBeCe & Re #151593 luky133: proste to prezentujte tak, že v KV sa mimoriadne dbá na bezpečnosť električkovej dopravy ?
Re #151566 810zssk: pár veciam nerozumien - prečo píšu, že 14 nebude premávať, keď už viac ako rok nepremáva ? linka 11 po stálej trase - to teda mimomestskému cestujúcemu povie naozaj veľa, linka 5 trasa z/do Dúbravky - nie je to tá istá trasa, po ktorej vyše roka jazdí?
No výborne nie len že sa už teraz cestuje na zlaté piesky na h...., ale treba spraviť ešte výluky, zmeny no tak to už klobúk dole na jednej trase pôjdem cez víkend pol dňa to už je teda cesta v PIČI
Reply on: ufo #151602:
A dovod ??? nestaci ze tam bude L4 kapacitne posilnena ???
Ak som spravne pochopil vyluku , tak z karlovky pojde
L4 - interval 5/10 resp. 7-8 minut - ( nahrada za zrusenu L9 )
L5 - klasicky interval 15 minut
L12 - interval 5/10 minut ( nahrada za zrusenu L1 )
Reply on: m@rtin #151590:
To znie asi tak, že za príplatok dostanete aj náplň do klímy. ?
12 mohli aspoň potiahnúť na Vazovovu...
Reply on: Petto #151594:
Motoricky Tedom na háčko, to viem, ale čo sa týka autobusov Tedom C12 G, tak tá nádrž je tak na prd uložená, že celé vozidlo stráca stabilitu a stáva sa tým nestabilné, ako je vodná posteľ. Solaris má nádrž kvázi vzadu nad zadnou nápravou, čiže stabilita je tam väčšia. Tedom C12 G ako aj Mercedes Benz O530 Citaro CNG majú nádrž nad prednou, nie príliš stabilnou nápravou. Zadok je tým pádom odľahčený a v zime keď napadne sneh sa môže stať dačo nepekné, nepočítajúc 1102-ku na Molecke.
Reply on: luky133 #151596:
dnes rano okrem ineho rozbijali asfalt na obluku smer mesto, takze vymena ho neminie.
Reply on: luky133 #151593:
Sa ani nedivim , ved pri efektivite prace - 3 "hulia" a jeden sa hra na trati sa cudujme svetu, ze tam este otravuju "opravari"
Reply on: boxcar #151597:
To je vec toho ktorého vozu.. ja som šiel s viacerými prvokolónnymi a bolo to celé všetko tiché...dá sa nastaviť okrem teploty aj intenzita fúkania odtiaľ.. 0 - 1- 2.
Reply on: Petto #151594:
s tými Sormi musím súhlasiť. Tiež mám skúsenosť iba s tými z 2.DP a nič nehrkalo, húsenka sa ladne vlnila po ceste. Akurát tá klíma vydávala príliš hlasný, nepríjemný zvuk. Ale to je možno vec názoru?
Reply on: TeBeCe #151595:
Nebodaj to každý večer prebrusujú? ? Tak to vidím, že o rok budú zase meniť tie koľajnice. ?
Reply on: luky133 #151593:
uz tri dni nerobia nic ine ?
Reply on: TeBeCe #151578:
Musel si mat iba " stastie" , ja som siel už tromi SORmi z 2.DP (2842,44,49 ) a nehrkalo ništ , ani nepištal klb , vsade klima pustena . Najviac sa mi pacilo ked tetuška zahlasila v SORe na 83ke : "Ako dobre ze ma tento Mercedes klimu " ? ? ? Nedalo mi nezasmiat sa 😃

Re #151592 Predator135: Suhlas , Tedom motoricky na prd a interierovo fajn , SOR uplne opačne. No nove TEDOMy 2111+ maju uz aspon odhlucnene motory akusticky od interieru. Ale verim Tedomu,ze svoje "muchy" vychyta casom a bude Number 1
Polhodinu dozadu znova opravovali minulý víkend opravovaný oblúk... ?
Reply on: keyboard #151537:
Súhlasím s Tebou. Každý tu trepe, že lepšie Tedom ako SOR. Ja nikomu neberiem jeho osobný názor, že Tedom má lepšie usporiadanie sedadiel, lepšie sa v ňom cestuje, má lepšiu kapacitu alebo že má tichý motor... To všetko nech si každý trepe niekomu inému. Ja z vlastných skúseností viem, že Tedom: prevodovka trhá ako náraz vlaku do auta v plnej rýchlosti, retardér si robí, čo chce, motor neskutočne kúri i v lete, vetranie je tam spravené na dve veci (samozrejme tie zlé veci) a plynový pedál vôbec nereaguje na uhol stlačenia (akcelerácia stále rovnaká). Ale za to SOR: klimatizácia pre cestujúcu verejnosť, 5-dverové vyhotovenie pre rýchlejšiu výmenu cestujúcich, silnejší motor a lepšia akcelerácia, prevodovka netrhá skoro vôbec a keď tak tak veľmi málinko, motor, ktorý nevykuruje vozidlo odzadu až dopredu a vôbec nehučí a nenakláňa sa ako Tedom, s ktorým keď ideš 20km/h do ostrej zákruty máš strach, aby si sa neprevrátil. Stačí toľko?
Reply on: MatejBA #151580:
Presne tak, mnohí nadávajú na Sor. Ale podľa mňa základný problém je v DPB, ktorý na detaily kašle, . Napr. pochybujem, že keby boli v Soroch namiesto tých "kuchynských dosiek" sklené priečky, DPB by to zruinovalo.
Reply on: N/A #151586:

Uzamykatelná okna SOR samozřejmě umí nabídnout, ale za příplatek, a ten DPB zřejmě platit nechtěl. SOR je natolik flexibilní, že taková malichernost, jako uzamykatelná okna, pro něj nejsou problém.
Reply on: N/A #151585:
2846 aj 2841 sú SORy s klímou...A nešiel som sa opýtať preto,lebo bol totálne naprataný voz a zo zadu som sa k nim neprebojoval!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply on: TeBeCe #151515:
DPB si opäť plný svoju informačnú povinnosť. ?
Reply on: Hug0 #151577:

je zvláštní, že v Praze SORy nehrkají

Vzhledem k pružnosti firmy Sor jsou nezamykatelná okna blbostí DPB

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.