To som si uvedomil aj ja, len ma nenapadlo, ako inak by som mohol zabezpečiť aj obsluhu Kadnárovej. Takže úprava: Slanec - Račianska - Žitná - Púchovská - Záhumencie. Tí, čo bývajú na Kadnárovej to k električke zase až tak ďaleko myslím nemajú. Pri takejto trase by bol zo 156-ky zabezpečený aj prestup na 59-nu na zastávke Pekná cesta.
Tvoj návrh trasy 156 má jednu zásadnú chybu - prestup na električky by bol až na Hybešovej, čo znamená zbytočnú zachádzku 3 zastávky. Predpokladám totiž, že drvivá väčšina cestujúcich zo Slanca smeruje do mesta.
To je pravda, na linkách 156, 180 a možno aj 139 by stačil minibus. Veď ich máme 10 a liniek nimi obsluhovaných iba 5, teraz po zrušení 151-ky len štyri. Tak, čo ich tam nenasadia?
ono je interval 30min nevýhodou pri viacerých takýchto minilinkách ako 35,44,135 a 156. Kľudne by v určitých časoch mohol byť aj 15-20min pri obsluhe minibusom. Jednoznačne by som navrhol ale zlúčenie L35+135 a zrušenie premávky L44 k NOÚ a vrátenie štandardného intervalu.
K novej linke 82: Ako tu už bolo písané, ide o zbytočnú linku, ktorá kopíruje v úseku Nový most - Farského linky 83, 84, 91, 99 a 191. Pokiaľ silou - mocou chcú zabezpečiť spojenie Sadu Janka K. s centrom, mohli radšej urobiť zachádzky linky 50 alebo 95, ako tu už niekto písal. A pokiaľ im ide o spojenie sadu s Petržalkou, tak po inej trase, pričom by zároveň obslúžila aj iné oblasti, kde je horšia doprava. Napríklad by mohla ísť k cintorínu /aj to už tuším niekto navrhol/ a zrušila by sa 180. Alebo od sadu k dostihovej dráhe na bývalú konečnú 83-ky. V súčasnej trase 82-ky si totiž myslím, že bude využívaná skôr v úseku Nový most - Farského. Ak je treba takúto linku, čo si myslím, že nie je, mohli ju radšej potiahnuť k dostihovej dráhe alebo ako bývalú 80-ku na Prokofievovu.
Ďalšia pomerne zbytočná linka je 180. Cintorín potrebuje síce obsluhu MHD, ale myslím si, že lepšie by bolo, keby k nemu zachádzali vybrané spoje linky 80, ktoré dnes končia pri Matadore. Ak by sa niekomu zdalo, že by to v CP 80-ky bolo už príliš zložité, teda niečo by išlo do Kopčian, niečo k Matadoru a niečo K cintorínu, tak by sa mohli spoje chodiace k Matadoru označiť ako linka 180 /tak ako voľakedy/ s poznámkou pri spojoch, ktoré by pokračovali k cintorínu.
Zbytočná je aj 156-ka. V špičke chodí do Krasňan 75-ka, ktorá by mohla chodiť striedavo na Kadnárovú a Slanec alebo by určené spoje robili na Slanec zachádzky. 156-ka je potrebnáskôr cez víkend a v sedle, ale pri tom intervale, aký má, je aj tak väčšina ľudí pri električkách skorej peši. Tu by sa tiež zišlo nejaké lepšie riešenie, aby bola linka využitá. Mňa napadla trasa Slanec - Kadnárová - Kubačova - Rustaveliho - Pri Vinohradoch - Záhumenice /KAUFLAND/. Späť by išla cez Hečkovu a Račiansku, lebo Kadnárová je v určitom úseku jednosmerná. Zaviedla by sa tak aj obsluha Kadnárovej ulice po celej dĺžke a po prípade by 56-ka moha končiť opäť na Tbiliskej. Druhá možnosť: potiahnuť 65-ku cez Žitnú a Peknú cestu na Slanec.
Na záver dodám už len toľko, že nie som dopravný analytik, ani nebývam v dotknutých oblastiach. Pozerám sa na to skôr z toho hľadiska, kde si myslím, že by bolo dobré zmeniť obsluhu MHD.
Ano stoja..ale ked uz chcu nasilu spojit rozdielny tip ,a tym odobrat 2 ZV ktore potrebujeme ,tak aspon nech obetuju jednu supravu ( T3 ,T3G ) kde aj druhy vozen dostane BUSE a su s nich ZV ,pripadne ZV ružinov K2S ..
Re #150913 irizar: zdrziaval som sa v tejto oblasti pravidelne v rokoch 1997 - 2006, tie tri roky 2003-2006 co uz osobne vlaky po tej trati nepremavali nebudem ratat, ale motor s dvomi vagonmi na trati na Rovne si teda vazne nepamatam...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Hug0