Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #150958:
Ty mudrc by si mohol tu lokalitu aj trochu poznat a zistil by si ze tam su trate 120 a 130 spolu, teda tvoria jednu stvorkolajovu trat a NEEXISTUJE tam ziadny prejazd. Najblizsie mozne pristupove cesty na horsku su pri vozovni krasnany alebo zo sliacskej...
Reply on: 810zssk #150954:
mapu si asi nevidel,že? Sú tam tri uličky kadiaľ sa dá zo Skalickej cesty na Horskú prejsť, skús nad tým potrápiť hlavu - tu vľavo na imhd.sk je odkaz na mapy.sk ?
Reply on: frenky #150956:
A načo ? ?
Reply on: no.ev.di. #150953:
A vodici nepotrebuju socialne zariadenie?
Reply on: TomJ #150945:
No lenže v takom prípade by na L139 museli chodiť 2 minibusy alebo posilnit interval na 20min. Cez tyzden chodi s tou linkou dost ludi, chodim nou a viem kolko tou linkou chodi ludi....
Reply on: no.ev.di. #150953:
Medzi Skalickou a Horskou to bude lietat?
Reply on: TomJ #150950:
ma napadla nasledovná trasa L156
Nám. Biely kríž - Skalická cesta - Horská - Slanec - Pekná cesta - Račianska - Cyprichova - Pekná cesta - Slanec- Horská - Nám. Biely kríž
Reply on: 810zssk #150949:
Zaujímavé na tom celom je, že Slanec je nad Novým Záhonom, tiež "umne" postavená m.č. ? neviem či sem niekto nedával dakedy aj link z youtube ako z pôvodného projektu Dlhých dielov sa vlastne nezrealizovalo vôbec nič, dokonca ani to námestie, ktoré ostalo ako posledné, vraj aj to vyhodili a stavali jak ich napadlo...
Reply on: TomJ #150950:
A?
Reply on: 810zssk #150949:
Lenže tým by sa úplne zrušila premávka linky na Slanec, pričom práve pre obsluhu tejto lokality bola zavedená.
Reply on: TomJ #150947:
Ja by som to riesil tak ze by som 156 v PD zrusil a cez vikendy by behalo Iveco po trase Kadnarova - voz. Krasnany.
Reply on: 810zssk #150939:
Veď Mercedesi na 21-ke to je úroveň ?
Reply on: Martin Fundárek #150946:
To som si uvedomil aj ja, len ma nenapadlo, ako inak by som mohol zabezpečiť aj obsluhu Kadnárovej. Takže úprava: Slanec - Račianska - Žitná - Púchovská - Záhumencie. Tí, čo bývajú na Kadnárovej to k električke zase až tak ďaleko myslím nemajú. Pri takejto trase by bol zo 156-ky zabezpečený aj prestup na 59-nu na zastávke Pekná cesta.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: TomJ #150941:
Tvoj návrh trasy 156 má jednu zásadnú chybu - prestup na električky by bol až na Hybešovej, čo znamená zbytočnú zachádzku 3 zastávky. Predpokladám totiž, že drvivá väčšina cestujúcich zo Slanca smeruje do mesta.
Reply on: no.ev.di. #150944:
To je pravda, na linkách 156, 180 a možno aj 139 by stačil minibus. Veď ich máme 10 a liniek nimi obsluhovaných iba 5, teraz po zrušení 151-ky len štyri. Tak, čo ich tam nenasadia?
Reply on: TomJ #150941:
ono je interval 30min nevýhodou pri viacerých takýchto minilinkách ako 35,44,135 a 156. Kľudne by v určitých časoch mohol byť aj 15-20min pri obsluhe minibusom. Jednoznačne by som navrhol ale zlúčenie L35+135 a zrušenie premávky L44 k NOÚ a vrátenie štandardného intervalu.
Reply on: 810zssk #150939:
To ano, ta klima je super, ale motor uz ma iny zvuk ako na zaciatku. Neviem cim to je. Tak zvlastne vrci. Uvidime vo stvrtok.
Reply on: JariceQ #150934:
To bol dojazd z linky 83. Prejazd na linku 92 robi len cez vikendy z linky 93/3
K novej linke 82: Ako tu už bolo písané, ide o zbytočnú linku, ktorá kopíruje v úseku Nový most - Farského linky 83, 84, 91, 99 a 191. Pokiaľ silou - mocou chcú zabezpečiť spojenie Sadu Janka K. s centrom, mohli radšej urobiť zachádzky linky 50 alebo 95, ako tu už niekto písal. A pokiaľ im ide o spojenie sadu s Petržalkou, tak po inej trase, pričom by zároveň obslúžila aj iné oblasti, kde je horšia doprava. Napríklad by mohla ísť k cintorínu /aj to už tuším niekto navrhol/ a zrušila by sa 180. Alebo od sadu k dostihovej dráhe na bývalú konečnú 83-ky. V súčasnej trase 82-ky si totiž myslím, že bude využívaná skôr v úseku Nový most - Farského. Ak je treba takúto linku, čo si myslím, že nie je, mohli ju radšej potiahnuť k dostihovej dráhe alebo ako bývalú 80-ku na Prokofievovu.
Ďalšia pomerne zbytočná linka je 180. Cintorín potrebuje síce obsluhu MHD, ale myslím si, že lepšie by bolo, keby k nemu zachádzali vybrané spoje linky 80, ktoré dnes končia pri Matadore. Ak by sa niekomu zdalo, že by to v CP 80-ky bolo už príliš zložité, teda niečo by išlo do Kopčian, niečo k Matadoru a niečo K cintorínu, tak by sa mohli spoje chodiace k Matadoru označiť ako linka 180 /tak ako voľakedy/ s poznámkou pri spojoch, ktoré by pokračovali k cintorínu.
Zbytočná je aj 156-ka. V špičke chodí do Krasňan 75-ka, ktorá by mohla chodiť striedavo na Kadnárovú a Slanec alebo by určené spoje robili na Slanec zachádzky. 156-ka je potrebnáskôr cez víkend a v sedle, ale pri tom intervale, aký má, je aj tak väčšina ľudí pri električkách skorej peši. Tu by sa tiež zišlo nejaké lepšie riešenie, aby bola linka využitá. Mňa napadla trasa Slanec - Kadnárová - Kubačova - Rustaveliho - Pri Vinohradoch - Záhumenice /KAUFLAND/. Späť by išla cez Hečkovu a Račiansku, lebo Kadnárová je v určitom úseku jednosmerná. Zaviedla by sa tak aj obsluha Kadnárovej ulice po celej dĺžke a po prípade by 56-ka moha končiť opäť na Tbiliskej. Druhá možnosť: potiahnuť 65-ku cez Žitnú a Peknú cestu na Slanec.
Na záver dodám už len toľko, že nie som dopravný analytik, ani nebývam v dotknutých oblastiach. Pozerám sa na to skôr z toho hľadiska, kde si myslím, že by bolo dobré zmeniť obsluhu MHD.
Reply on: JariceQ #150934:
To bol zrejme len dojazd do vozovne z linky 83 aj s cestujúcimi. Alebo tam mal číslo 92?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.