Od 21. júna (od 8:00) do 28. júna 2010 (do 8:00) z dôvodu opravy železničného priecestia na Staviteľskej ulici linka 57 nebude obsluhovať zastávky Zlaté piesky, Cesta na Senec, ZIPP a Stará Vajnorská. Zastávka Spádovisko II bude obsluhovaná v náhradnej polohe pred železničným priecestím. Zo zastávky Spádovisko II budú autobusy premávať priamo na konečnú Vozovňa Jurajov dvor.
Vie mi niekto povedat kade pojde L57 z nahradnej zastavky Spadovisko II "priamo na konecnu Jurajov dvor?"
opakujem tedomy sa na L70 do sedla dali "bez rozmýšľania" o kapacite atď... napíš na dpb, ale nie komeptentnýmm, lebo oni konkrétne toto nasadzovanie nevymysleli, ale na divíziu autobusy, alebo Tvojim "obľúbencom", nech navýšia vzkm a dajú aj na 70 do sedla int. 12 min...to by bolo celkom logické
solaris: v sedle:
87: 2
88: 6
96: 6
teda 5 vozov hypoteticky keby mali ísť do sedla na L70 by si našiel... ale prejazdovať ich z 88.. tu by nebol problém, ale z 32 a 96...
uvidíme keď pôjdu von sory.. ak na 96 tak sa uvoľnia 3 solarisy... možno pôjdu v po-pi na 133, tým pádom aj na 70..
a k tbusom:tie sa riedili že bol kritický nedostatok vodičov, teraz vodiči sú ale nieto vozov...a 207 prekladať s 205 nepotrebuješ..
? no ako keby v L133 všetci nesedeli... Za to v L70 sa môžu tlačiť. To sú tak zaťažení na tie Solarisy, že ich nemôžu dať na L70, resp. koľko Solarisov je počas sedla k dispozícií a koľko vozidiel potrebuje L70 počas sedla?
v podstate tá L74 aj postačuje, L87 detto ale s tou L70 to je odrb jak vidím. Keby sa udialo to čo sa tu povráva, že CNG majú ísť do Juráku a nafťáky do Trnávky, tak by Tedomy mohli všetko nabehať na L50,53,56,65, príp. 57 aj keď tam stačí SOR 9.5. Citelisy by mala Trnávka. Len neviem prečo nevrátia na L70 interval 12min pri sólach keď je to aj tak znížená kapacita a Tedomy by tam nabehali viac, resp. možno by nemuseli aj cez víkendy niektoré behať pri vyššom výkone na L70. L70 vlastne utrpela celodennou L96 a keďže dakto nepremýšľa, tak aj neochotou vrátiť späť pôvodný interval.
Vlastne ak sa dobre pamätám tak nejak v tej dobre sa predĺžili intervaly na L203 a 207 a odpadli z tej jednoty 10/12/12//15, síce je fajn, že L203/207 majú preklad ale L207 nemá šancu na preklad s L212 a 205 na spoločnom úseku.
A ešte v rámci potreby nabheania nie že čo najviac km, ale aby sa naplnil ten limit čo je z zmluve o prenájme, nasadili sa, myslím že na jeseň 2009 cielene tedomy cez víkned aj na 87 namiesto solarisov. Kapacitne postačuje aj tedom, solaris by tam bol že všetci sedia.
Tebou popisovaný stav nemôže byť z 9/2005, lebo solarisy jazdia od konca 6/2006, pravidelne od 7/2006.
- L70: k 5.9.2005 v súvislosti so zrušením L71, tam išli v po-pi pri celodennom intervale 12 min. kĺbaky, v so-ne boli už dávno pri intervale 15 min sóla.
- od 1.7.2006 v súvislosti s nasadením solarisov ostali kĺby v po-pi iba v špičke, v sedle tam prechádzali solarisy z L96 (kapacitne postačovali). V so-ne sa tam nasadili solarisy, v súvislsoti so zývšením kapacity sa zriedil interval z 15 na 20 min. Argumentovalo sa aj náväznosťou na 37 (30) a 91 pod mostom..
- Od júla 2008 sa prehodila výprava solarisov a kĺbakov v prac. dni medzi 96špička(70 sedlo) a 84.. Od septembra to ostalo, a keďže nemalo zmysel, aby na 70 chodili v špičke jedni kĺbaky, a v sedle tam prišli iné z L96, tak sa zaviedol nový grafikon na L70 celodenne kĺbaky.. v súvislosti s nárastom kapacity v sedle sa zriedil interval na 15 min.
- od decembra 2008 v súvislosti so zavedením celodennej L96 a novou trasou na Letisko cez víkendnamiesto solarisov išli sóla... už počas predchádzajúcich rokov v prípade nedostatku solarisov bolo v SN na linku 70 nasadené sólo
- od cca marca 2009 keď už nejaký ten mesiac premávali tedomy na L133, všetci vedeli že sú prenajaté ale ten nájom sa platí na určitý objem odjazdených kilometrov a iba špičková 133 ich asi moc nemohla nabehať tak niekto múdry z divízie autobusy, bez ohľadu na kapacity dal prejazdy z 133 do sedla a na večer na 70 pri zachovaní jestvujúceho grafikonu...
- L74: tam sa zriedil sedlový a víkendový interval z 16(18) min. na 30 ešte pred 9/2005. Prakticky vtedy tam stratili kĺbaky zmysel v sedle a cez víkend, ale to sa ešte netušilo, preto tam premávali.
Potom buď k letu alebo k septembru 2005 tam na víkend dali sóla.
Neskôr, tuším od septembra 2007 aj cez pracovné dni tam dali jedno poradie sólo (74/6) ktoré začína poobednou špičkou a je tam celý večer až do konca.
- L87: od zavedenia tam boli kĺbaky. Od príchodu solarisov v 2006 pár poradí v po-pi mali vykonávať solarisy a cez víkend všetky. Avšak v prípade nedostatku solarisov išiel cez rpac. Dni kĺbak, teda reálne tam solarisov nikdy nejako moc nebolo. Až teraz na jeseň 2009 bol sedlový interval zahustený z 20 na 15, čím sa dosiahol preklad s 78 (nie so 70, tam je síce rovnaký interval ale chodia skôr posebe ako v preklade:-D) a tak boli vytipované , najmä v závislosti od začiatkov/koncov vyučovania v EU a smien v slovnafte, poradia ktoré majú byť kĺbové, solaris a sólo.
Mna s tymto napadlia jedna vec. Ak niekto cestuje na bez platneho listka. Na dalsej zastavke vidi ze idu nastupit revizori ma 2 moznosti. Bud vystupi a vyhne sa tak konfrontacii zo starny revizorov, alebo si oznaci listok a revizori ho budu konfrontovat. Raz som takto videl, ako sa jeden chlapik o tom hada revizorom. Mal oznaceny spravny listok este predtym ako si oznacili kontrolni listok revizori, ale revizor tvrdil ze nenastupil na tejto zastavke a tak cestoval na cierno. Mozu mu dat zato pokutu? Moze dat revizor pokutu za podozrenie ze niekto siel predtym zastavky na cierno a az po jeho prichode si sa dalsie zastavky zaplatil?
Existuje tu vsak moznost ze tomu chlapikovi uz jednoducho dosiel cas na starom lsitku a tak si potreboval oznacit druhy. Mne sa to uz viac krat kedysi stalo pri 30min listku, ze som si muesl oznacit dalsi...
inak keď je o tomto reč, tak mám všeobecný dotaz čo sa týka intervaly v rannej špičke vs. intervaly v poobednej špičke. Pri linkách 20,21,22,30,34,37,61(!),63,68,75,78,80,83,84,93,94,96,98 sú interval v rannej špičke kratšie ako v poobednej, čo mi príde ako logické keďže poobede sú cestujúci viac rozložení do spojov (13-15h najmä školáci, 15-18 pracujúci) ale napr. niektoré linky (akurát z Vlčieho hrdla) majú intervaly v poobednej špičke rovnaké ako počas rannej. Pri t-busoch takýto zjav neexistuje, teda všetko jazdí ráno v intervale 6 alebo 10min a poobede 8, resp. 12. Teda napr. je to pri niektorých linkách spôsobené tým, že napr. na L70,74,87,88 sa nenájdu ráno na lepší interval vozidlá alebo, že DPB proste nemá odsledovanú vyťaženosť poobede a teda preto neskráti interval? Napr. na L95 by postačoval poobede už aj 5min interval, jednak stratila linka tou obchádzkou na atraktitive a ani v minulosti pri 4min intervale neboli spoje tak vyťažené, že by to podporilo opodstatnenosť 4min intervalu.
keď je o tom reč, tak by ma zaujímalo kde sa usadia Solarisy keď sa uskutoční ten presun plyňákov do Juráku a nafťákov do Trnávky. Potom by sa mohli na 70,74 a 87 objaviť Citelisy kľudne a Tedomy na L50, príp. práve na L50 by som nasadil Solarisy aby sa dal trochu natiahnúť interval a boli tam nejaké rozostupy ? myslím, že na L50 by boli Solarisy priam ideálne. Spomínam si na L71, veru keďže vynechávala zastávky tak ani nebola tak naplnená, sme trasu Dolné hony - Nový most doslova preleteli, to ešte na Ik280 ☺
Tak nejak včera som sa cítil aj na L63, keď sme od Lamača nestáli skoro nikde a vzdialenosť do je veru nemalá čo to prejde. Keby bola L63 narvaná nejak tak nepoviem ale akurát možno od SAV po TESCO Lamač bola plná, odtiaľ potom už všetko sedelo, ešte aj voľné miesta na sedenie boli, ale to som šiel niečo po 17, takže objektívne nemôžem posúdiť ako to je pri ceste L63 z Trnávky/Lamača do centra a poobede (14-17) z mesta do okrajových častí s touto linkou.
povodne int.
21 spicka 8-12 sedlo a vikend 18
22 to si nepamatam
30 celodenny 12 a vikend 15
103 spicka 15-25
115 spicka 12
109 spicka 4-8 potom stale redsi
Na L87 po skrateni po Ovsiste fakt okrem spiciek su niekedy vela aj kratase
L70 silna iba spicka tam by to chcelo aj posilnit.
L74 dlhe vyuzite iba cez spicku.
Na L74 v sedle čo behá? Ťažko povedať, ja som tam už videl Tedom, Citelis, Karosu a aj SOR (Keď patrili ešte Sorky do Jurajovho dvora).
Ale, keďže prišli nové Tedomy, tak predpokladám, že tam teraz jazdia tie. ?
už som sa v sedle viezol L70 a môžem povedať, že chodí dosť plná. Pod Novým mostom sa vždy naplní a na Vlčom hrdle a za Vlčím hrdlom sa postupne vyprázdňuje.
Ťažko povedať, či postačuje, ale myslím si, že by sa tam uživil aj kĺbak, alebo solaris...
postačujú tam vôbec? pardon, ale ešte sa chcem uistiť - na L74 v sedle teraz čo behá? V tých intervaloch 70 a 87 vidím plus, že sa to dá prekladať aspoň takto, ale mohli kľudne cez víkendy nechať na L70 interval 15min ako keď sa začínalo, aj keď neviem ako dlho vydržal ten interval na L70.
je to spôsobené tým, že tie Solarisy, ktoré v špičke premávali na L96 po nej prechádzali na L70, teraz v podstate tahajú od rána do večera na L96 a teda nemá čo prejsť na L70, príp. by aj malo ale nie je ich dostatok? Nemá inak ranná L96 o jedno poradie viac ako sedlová a poobedná? Koľko Solarisov vlastne počas sedla má prestávku?
Bratislava - Príďte sa zabaviť do Párty Električky a naučte sa niečo o trendy účesoch s Got2b! Pod odborným dohľadom si budete môcť vyskúšať nové účesové trendy a dozviete sa aj niečo viac o tomto výnimočnom dopravnom projekte v hlavnom meste. Nástup je o 10.00 h na zastávke Kapucínska (blízko Domu
novinárov)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MacGiver
Ale, keďže prišli nové Tedomy, tak predpokladám, že tam teraz jazdia tie. ?