nemuselo by sa tu vymyslat somariny so stvorlistkom alebo druha moznost ze by sla dole z mosta ako L84, 83 a pri slovnaftke by sla naspat na most a nemusi sa tocit ako ..... popripade ju dat s konecnou Zochova a ludia co by chceli ist do auparku si prestupia ?
Inak dobrú perlu vypustila nejaká celebrita k voľbám. Zatiaľ čo s prehľadom vyhrala opozícia u každého (to tí modrí intrigáni, kvôli ktorým sa musí Robko rozčuľovať že mu idú dole percentá ?) tak jedna krava tam zadrela, že :"Budem voliť ÚNIU, lebo je to strana, ktorej ľudia nemajú tendenciu sa nabalovať." ? tak tá musí byť riadne sprostá teda...
a to už na čo? ? ako pekne to vyzerá len to je návrh do stavu keď tam premávali linky 82,86 a 180. Na Matadorku stačí bohate L80 ako teraz tam premáva aj to vezie do 10 ľudí. A k ŽST Petržalka premáva cca v tej trase cez most L91,93,94,191 a ešte aj L80 cez Einsteinovu a Rusovskú. Ťahať ďalej L50 by si vyžadovalo viac vozidiel čo asi DPB neuvoľní, resp. magoriát nič také nepodpíše. Ibaže... by sme chceli L50 od Wustenrotu po nábreží na Dlhé diely namiesto L133 ? to bolo schválené hneď a nikoho by netrápil nejaký Aupark a Ružinovčania ?
okrem ineho by som poslal aj L98 cez apollo s trasou Jasovska - Ovsiste - EU - Most Apollo - Pristavna - Kruhovy objazd pod pristavnym mostom - Bajkalska - Polus - OD SLIMAK ?
najlepsie by bolo keby chodila L50 s trasou
Kupalisko Matador - ZST Petrzalka - Rusovska cesta - Panonska cesta - Novy Most - Dostojevskeho rad - Eurovea - AS Mlynske nivy - Dulovo Nam - Mileticova - OD Slimak ?
a kde v tom štvorlístku by L50 prestávkovala prosím ťa, keď to je tam všade frekventovaná cesta. Takže ti poviem :"Áno je problém tam na to stanoviť plochu." a ak máš pocit, že by mohli L50 stávať ako je tretí pruh na Einsteinke, kadiaľ nabiehajú L80 a 88 na výjazd na Nový most, tak sa mýliš, to je blbosť. Choď si pozrieť celý ten priestor kadiaľ by sa L50 točila a potom skús navrhnúť niečo.
Tipnul bych to na klimatizaci. Tu když někdy po zimě zapnu, smrdí přesně jako bezdomovec. Nebo tam hnije nějaké zvíře, které si tam zalezlo při výrobě ?
Stretnutie busu a električky na Starom moste by pôsobilo ako brzda, električky sa minú v pohode v plnej rýchlosti, no ten bus by musel asi trochu pribrzdiť aby sa "trafil" (ak to tam bude aj po reko tesné, ako bolo), tak dúfam, že nič také nebude.
50 obojsmerne cez Nový most by to bolo najinteligentnejšie a najrýchlejšie už teraz. Ale zastaviť by mohla aj smer Petržalka pre prestup na spoje smer Petržalka a kto by chcel do Auparku, vystúpil by po otočení pri lávke smer mesto.
Ked je taka poziadavka, treba 50 po rekonstrukcii a vybudovani elektrickovej trate vratit na Stary most, nie argumentovat "lebo by potom cestujuci chceli aj 78".
Alebo ak nie, tak obojsmerne cez nabrezie a Novy most (a konecne vytvorit spojenie medzi elektrickami a Nivami s riadnym intervalom) s priebeznou konecnou so zastavovanim len na zastavke pri pesej lavke, odkial je velmi pohodlny pristup do Auparku. Jazdny cas hadam nemoze byt taky problem, ked aj 98 ma trasu vyse hodiny + vyrovnavaci cas pri slimaku.
enge2
Kupalisko Matador - ZST Petrzalka - Rusovska cesta - Panonska cesta - Novy Most - Dostojevskeho rad - Eurovea - AS Mlynske nivy - Dulovo Nam - Mileticova - OD Slimak ?