1. Preco? Je problem tam stanovit na to plochu?
2. Tym odbehnutim pod Novy most stratis ovela viac vzkm (navyse jalovych) ako sucasnou trasou, ktora je viac-menej akceptovatelna (jedine co by som mozno zmenil je ze by som to dal obojsmerne cez most a okolo Areny).
kámo, ty si zatvrdnutý jak betón ?
Tú prestávku som tam spomenul aby bolo zdôvodnené prečo zachádza pod Nový most naspäť od Auparku. A dôvody?
1) Nikde v tom štvorlístku nemôže sa L50 odstaviť a prestávkovať
2) chcel som zachovať prestávku pre vozidlá L50 aj na opačnom konci trasy, tak je to vyriešené tak, že od Auparku si odbehne L50 pod Nový most kam ešte zoberie cestujúcich pod Nový most k električkám a autobusom
Ak nie je problém aby sa L50 otočila cez štvorlístok a išla bez prestávky naspäť k OD Slimák, tak nemusí ísť späť pod Nový most na prestávku.
Ako nad tým rozmýšľam vcelku nenáročné na nárast vozokm oproti stavu pred zmenou mi príde toto:
50 v pracovný deň a cez víkend od 8:00 do 22:30 obojsmerne cez Nový most a Nám. hraničiarov na Muchovo nám.,
78 po Šafko.
Ten kredit som si dobijal cez tipos... mam fix asi tri mesiace a som si sto pro isty ze som si ten SMS listok raz "kupoval" asi pred mesiacom a islo mi to.
ak by nikto neprotestoval proti tomu, že by sa L50 otočila hneď pri Aparku cez tie nájazdy na rampu na Nový most, a prestávkovali by šoféri len pri OD Slimák, tak pohoda. Len či by nikto neprotestoval od šoférov proti tomu, že by robili non-stop jazdu vyše hodinu.
Moc komplikovane - ak to chces urobit jednoducho urob to Slimak - Novy Most - Aupark (bez pretavky) - Novy Most - Slimak (prestavka) a hotovo - a nerob linku 150, 250, 350, XXX, kapis?
Nejako to moc prežívaš ? L50 ide dnes najkratšou a najrýchlejšou možnou trasou. To na margo vozokm. Okrem iného je požiadavka z viacerých strán, nie len od Auparku, aby končila na úrovni hl. vchodu do Auparku dolu, teda tam, kde dnes... ako sa tam dostane už môžme špekulovať, ale viď čo píšem vyššie...
Do PI..! Nič také som nepovedal. Len som napísal návrh na zmenu trasy aby obojsmerne L50 premávala cez Malú scénu, teda bez okružnej trasy. Žiadne iné komentáre k prestávkam, ktoré má L50 aktuálne pri Auparku som nemal (áno, predstav si, že som si všimol, že L50 tam prestávku má a dokonca som z Auparku už ňou šiel 3-4x cez Nový most, šok pre teba čo? ? )
Neviem čo je na tom komplikované?! Ono kľudne môže L50 sa otočiť cez ten štvorlístok a pod Nový most na prestávku ísť na prázdno. Pokiaľ ste nepochopili tak ten úsek pod označením L150 je preto aby nešla naprázdno od Auparku pod Nový most a opačne od Auparku pod Nový most. Ak je to komplikované kvôli tomu úseku pod označením L150,tak kľudne môže ísť od Auparku na prestávku pod most bez cestujúcich.
Nekomplikuj to zbytočne, pokiaľ nemusíš. Cestujúci, ktorí chcú ísť od Auparku pod Nový most, pôjdu buď peši, alebo nastúpia na hornej zastávke na 88, 91 alebo 191.
Návrh na zmenu trasy L50. Včera som pred spaním tuho premýšľal ako by šlo tú blbú trasu L50 napraviť, teda odstrániť ten okruh. Od zastávky Wustenrot by L50 pokračovala cez zastávky : Malá scéna a Nový most (ako zastavuje L28 a 133) - Aupark (2x, t.j. zastaví na zastávke Aupark v smere do Petržalky aby bol umožnený prestup na L83,84,91,93,94,191) potom sa cez "štvorlístok" otočí, medzi tým prehodí transparent na L150, zastaví na zastávke Aupark v smere do mesta, zoberie ľudí pod Nový most a tam bude prestávkovať. Pod Nový mostom začne ako L150, na transparente bude mať cieľ Aupark, zastaví opäť na zastávke v smere do Petržalky, otočí sa cez "štvorlístok", prehodí transparent na "L50 OD Slimák", zastaví na zastávke Aupark v smere do mesta a pôjde pod Nový most, zastaví na zastávke Nový most (ako L28,133) a pokračuje od Malej scény po pôvodnej trase.
Ešte by sa mohla premávka L50 k Auparku upraviť podľa otváracích hodín a teda by premávala v určitom čase len pod Nový Most, v rannej špičke by tak bola nižšia potreba vozidiel o 1 až 2, ale nie je to nutné.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.