S využitím električkového pásu 70kou a 71kou je problém v dvoch veciach:
70 + 71 prechádzajú cez svetelne riadenú križovatku smerom k PKO, priamo spod mosta je odbočenie vľavo zakázané (a kvôli autám odbočujúcim od PKO na Staromestskú aj komplikované)Kapacita električkovej zastávky je už teraz v špičke nedostačujúca, keby tam zastavovali aj busy, musela by sa zrejme trošku rozšíriť
Ani na Trnavskom mýte by sa nedal využiť električkový semafor pri výjazde z električkovej zastávky v smere z Krížnej na Trnavskú (aspoň nie bez úpravy), pretože by dochádzalo ku kolízii:
s protiidúcimi električkamis autami idúcimi zo Šancovej na Trnavskú
Dost pochybujem, že zastavajú koridor. Územný plán stále platí a v ňom je aj rezerva, takže pokiaľ by stavba zasahovala do neho, nedostala by stavebné povolenie ...
M@artin: Uf ale si ma zavalil adresami Ale vdaka. Mam co robit kym to preleziem.
A co idem v Prahe robit? Pracovat Dostal som ponuku tak som ju vyuzil.Tot vsjo
A meniaren sa zasa zmensila... Uz su vidno tie zelene nosne kovove tramy, co boli priblizne v prvej tretine objektu a mala cast spoza nich-ostatok uz nie je
J: V niektorych casoch su tie prestavky vazne dlhe ( napr. niektore vecerne 5-tky stoja v Dubr. 40 minut ), ale podla mna je optimalny cas na prestavku 12 az 20 minut. Neviem, ale za 5 minut by som nestihol zbehnut na WC ci najest sa. Ale vecerne prestavky by mohli byt o cosi kratsie ( tych 7 az 12 min. )
Kto sa chce zabaviť, má možnosť na odkaze hore. Odporúčam tiež diskuziu Trolejbusy v Praze v sekcii Autobusy a trolejbusy na tom fóre.
Vysvetlivky:
Martyk tam = Martyk tu.
Igorko tam = Igorko tu.
Martin tam = m@rtin tu.
No nesuhlasim s tebou.Vodic je velmi narocne povolanie ktore si vyzaduje oddych.Strasne by som bol zvedavy keby robis vodica a kazde kolo ta niekto rozculuje ci uz na cestach tak vo vnutri vozidla.A mozem ta uistit,ze 2-prestavky u sofera nie su platene(Zalezi od linky)Tak sa skus zamyslet.:-)
BP sa da rozlozit, obed po max. 6 hodinach nie => v SADkach to spajaju a je pokoj. Jedna BP ako obed, pripadna druha (max po 4 h jazdy) sa rozklada. A je to. Ale neni volant ako volant tak niekde treba preflakat aj polovicu prac. casu a netreba sa pri tom spinit ani umyvanim vozu
policajti asi citali tvoj napad a dnes skusali prejazd zastavkou na trnku.
hroch: Jaj no to si este len na Prahu zvyknes Ja sa uz na to dusevne pripravujem kedzde v sobotu definitivne opustam Blavu a presuvam sa do Prahy
Btw for all! Neviete o nejakej takej dobrej stranke ako je tato ale pre prazsku MHD? Ked uz teda budem o par dni prazak nech aspon mam kde frflat na dopravu
Vcera poobede v Auto moto revue bol nejaky klbaty tmavomodry bus, myslim ze Neoplan alebo taka nejaka znacka (mozno MAN...?), myslim ze z Nemecka, a boli ukazky ako sa testoval - na Racku a pri hoteli Bratislava. Vnutri mal nejake divne oranzove oznacovace. Nevie niekto nieco??? Nepozeral to dakto?
A s tym nastupenim do zleho vlaku - to je v pohode Vidiet, ze si nezazil rozne vyluky metra a podobne veci, ked po kazdej kolaji idu vlaky oboma smermi. Najvacsia palka bola, ked sa po povodniach otvoril usek B-cka Karlovo nam.-Smichovske nadrazi. Na Smichovskom nadrazi koncili a zacinali supravy od Zlicina a na Zlicin, a zaroven na tom istom Smichovskom nadrazi zacinali a koncili pendlujuce vlaky do stanice Karlovo nam. Takze neplatilo, ze ked suprava pride z jednej strany, pojde na druhu stranu, ale ze ked pride z jednej strany, tak sa na tu stranu aj vrati A to bol bordel!
25 až 30 min. A to na čo majú také prestávky. 5 min. by malo kaydemu staciť + bezpečnostná prestávka. Ako sorry ale keby som v práci hodinu robil a pol odpočíval tak ma niekto veľmi rýchlo vyrazí a nemusím sa pýtať prečo. Naozaj pri elinách 5 min stačí. Veď keby mali 5min. prestávky tak koľko poradí by muselo byť oproti dnešnému stavu.
Hele 3128 z novinek , ná vysokou posuvnou část na oknech . Není to jeden z těch tropico vozů co tady měly zkončit ? POkud ano nemá aj dvojito střechu ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tr3mp
70 + 71 prechádzajú cez svetelne riadenú križovatku smerom k PKO, priamo spod mosta je odbočenie vľavo zakázané (a kvôli autám odbočujúcim od PKO na Staromestskú aj komplikované)Kapacita električkovej zastávky je už teraz v špičke nedostačujúca, keby tam zastavovali aj busy, musela by sa zrejme trošku rozšíriť
Ani na Trnavskom mýte by sa nedal využiť električkový semafor pri výjazde z električkovej zastávky v smere z Krížnej na Trnavskú (aspoň nie bez úpravy), pretože by dochádzalo ku kolízii:
s protiidúcimi električkamis autami idúcimi zo Šancovej na Trnavskú
Ale inak je to aj podľa mňa dobrá myšlienka.