Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ear4 #148763:
Hovoríš o tom, ako keby ten autobus brázdil všetky doliny, hrebene Karpát od Dunaja po Faragaš. ?
linka na kacin je totalny nezmysel. predvolebny nezmysel, hodny kocurkova ala bratislava. ludia chodia do lesa aby sa presli, nie aby sa previezli a ta linka im chyba asi tolko ako branove spodky.
ja osobne si myslim, ze verejna doprava nema co hladat na hrebeni nizkych karpat. verejna ani sukromna doprava. to je otazka zdraveho rozumu.
Reply on: no.ev.di. #148760:
Trollino sa vyrába vo verzii trolejbus, trolejbus s pomocným dieselagregátom a trolejbus s pomocným batériovým pohonom (také jazdia napríklad v Budapešti).
Reply on: no.ev.di. #148757:
Blbosť. Dieselagregát nemusí bežať dlhší čas, je určený hlavne na krátke úseky (aj keď nie zas až taký X-trém, ako bolo otáčanie na Molecovej pred stavbou trolejovej trate v obratisku). Duobus existuje, akurát v Bratislave nejazdí.

Napríklad toto je duobus (výrobca Neoplan a Škoda):
http://trolejbusy.plzenskamhd.net/foto/041201_005.jpg
Reply on: 810zssk #148759:
teda myslel som to, že neexistuje v podobre 24 alebo 25Tr. A Solaris Trollino sa vyrába ako trolejbus alebo s pomocným diesel agregátom, či je to nebodaj duobus?
Reply on: no.ev.di. #148757:
Kde si zas prisiel na to ze duobus neexistuje?
Reply on: tbus #148749:
Vodic ma okno pod urovnou sedadla? 😛
Reply on: 91roman27 #148755:
to je práve pointa toho dieselagregátu, že ak sa nakopne tak by mal bežať dlhší čas a nie ako na L133 : Kuklovská - Nový most. V podstate duobus neexistuje, len trolejbus s pomocným pohonom na diesel, ktorý by sa mal používať len v krízovom stave, teda pri výpadku prúdu alebo obchádzke, ktorú si vyžiada náhla mimoriadna udalosť.
Reply on: 91roman27 #148755:
Ujasni si pojmy. Duobus nie je trolejbus, ktorý ma pomocný dieselagregát. Duobus má rovnocenný elektrický a naftový/plynový pohon a nie je nevyhnutné, aby jazdil prevažne pod trolejmi. Trolejbus s pomocným dieselagregátom (t. j. u nás 25Tr) má plnohodnotný len elektrický pohon a naftový agregát slúži na prejazd krátkych úsekov bez trolejového vedenia, prípadne sa dá využiť pri výlukách, výjazdoch z vozovne (tak ako u nás) a pod. Každodenné jazdenie na dieselagregát pri výjazde a dojazde z vozovne na pomerne krátkom úseku, akým je úsek voz. Hroboňova - Molecova, by však kvalitnému a dobre udržiavanému trolejbusu s pomocným naftovým pohonom nemal robiť problémy. Na 200-kových linkách jazdili 25Tr pravidelne až do otvorenia trate na DD, neskôr sa niekoľkokrát využili 200-kových linkách pri výlukách.
Reply on: Emo #148734:
Pretože tie naše 25tr a akýkoľvek "duobus"je vlastne trolejbus,ktorý ma dieselový agregát len na núdzový dojazd.Ono je to čisto len o tom,že "duobusy"by mali prevažne jazdiť len na trolejoch a nie mimo nich.To neustále každodenné preskakovanie z trakcie na dieselový agregát ich pekne kazí takže navrhujem aby sa na DD dotiahli 15Trky nech tam dožijú a potom ked sa raz spraví trolejové vedenie Patronka-ZOO-Botanická záhrada-Molecová nech jazdia na DD.Ved teraz je spravené to obratisko pri BVS tak sa majú kde točiť.L32 a L133 majú cez týždeň a počas špičiek fenomenálny nízkopodlažný interval tak zopár 15Tr je fakt zanedbateľné percento voči totálnej nízkopodlažnosti DD myslím,že každý občan bývajúci mimo DD by privítal nízkopodlažný klbový trolejbus na inej linke ako je L33(napr 201,202,212)Ja si raz tuším pamätám,že sa objavila 25Tr na 201 aj to bolo až raz
Reply on: Majo #148731:
Braňo mi ho vytrhol z ruky so slovami "ty by si to hodil a poskytol by si niekde strategické informácie..." a hodil ho kam prišlo ?
Reply on: Jezo #148745:
autor toho blogu nech si skutocne niekedy na ten Kacin vyjde, pretoze z toho blogu mam pocit jak keby stredom zeleznej viedla nejaka dialnica..
Reply on: Mike #148747:
pri hodinovom intervale na Kačín, je sólo autobus málo, preto je tam vhodný klbák. Keď už by to mohli upraviť na 30min interval na Kačín a 30min na Lesopark. Okrem toho na Kačín nie je problém výjsť s klbákom, križovanie auta s autobusom je pohoda, a obratisko hore na Kačíne maximálne. Dovoľujem si povedať, že je 2-3x väčšie ako to pri OD Slimák, a pojalo by aj to čo stojí na Vyšehradskej počas špičky.
Reply on: S499.1023 #148738:
wuf ? ten design radu NB nie je tragédia, no ten schod na lište nad druhým kolesom to ma dojalo. Keď už nie je schod v interiéri, tak aspoň nech je na karosérií. Otázka : Museli to tak amatérsky spraviť? nešlo to spraviť nejakou krivkou, ktorú by oko prehliadlo?
Reply on: tbus #148749:
Zaujímavé. V zime, keď sú všetky okná zatvorené, som to vyskúšal. Fúka aj zo steny pri sedadle nad pravým kolesom hneď za prvými dverami. Tam to asi nebude otvorené okno. Priložil som ruku k prenikajúcemu vzduchu z bočnice a bol to chladný vzduch, aký vtedy fúkal aj vonku.

Pokiaľ tvrdíš, že to nie je možné, aby prefukovalo z bočnice, tak som si ten prenikajúci vzduch zrejme vyčaroval.
Reply on: 810zssk #148742:
ak si vodič otvorí svoje okno, tak to fúka, ale to nieje diera v karosérii ale okno
Reply on: S499.1023 #148744:
Tento vikend nie som na Slovensku. Kazdopadne, ak chytis spravny voz, mal by si to citit aj sam 😃
Reply on: Jezo #148745:
12m prevazne Citelis, mozno po novom pojde Tedom.. Neviem ci to pisal niekto sem alebo v inom fore som to cital, ale tie solo vozy chodia dost nabite. Avsak oproti rekreacnej dorpave na 43 spred minulych rokov tento rok su tam solo vozy prave kvoli Kacinu, nech sa tam netrepe 18m. hovado...

A v blogu je seria hovadin... ?
Reply on: S499.1023 #148743:
Nie ?
V suvislosti s tymto blogom - http://kucharik.blog.sme.sk/c/227797/Rally-Zelezna-studnicka.html - ma napadla otazka:
Ake vozidla a s akym vyuzitim jazdia cez vikend na zeleznu?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.