A rovnaké tvrdenie budeš mať k dispozícii pre akékoľvek vozidlo, pokiaľ to nebude Atmosa-Rábosa, osvedčený samohnijúci trolejbus 14/15Tr sa revúcou Rábou alebo osvedčená T3 ? ?
Pokial viem,tak tie posuvne vetraky sa nevyrabaju od zaciatku,pretoze plno vozov Citelis 12 či 18 beha v SR aj ČR prave s mini vyklapacimi vetracikmi .Okrem toho BA ziadne CItelisy neobjednavala, iba prebrala neprebrane vozidla inych prepravcov ( ak neratame troliky 25 Tr )
V čem je "odvzdušnění" interiéru Citelis tak nedostatečné? Citelis nemůže za to, že si Bratislava koupí vyklápěcí větráky.
Může si objednat i tohle: http://www.autobusy.org/fotkyvozu/6599.php
Re #148733 91roman27: ja som myslel, ze 25 Tr su trolejbusy. Keby ich bolo naozaj 15, tak vacsina z nich jazdi na beznych trolejbusovych linkach. A NP klbovy trolejbus by sa nam zisiel.
"Človeče daj pokoj s tými duobusmi.Máme ich tu 6ks a koľko ich jazdí 2 či 3?Zvyšok trčí pokazený vo vozovni a pri najlepšom sa opravuje To keby sme tu mali mať ďalších povedzme 15 takýchto "kvalitných"duobusov tak ti povie každý,že to radšej nemajme žiaden"
Ja som zástanca SORu alebo Solarisu.Títo dvaja výrobcovia a ich dizajnéri tak povediac prevalcovali Iveco-Citelis,ktorý nemá dostatočne vyriešený interiér čo sa týka priestrannosti a odvzdušnenia neklimatizovaného interiéru ?aspoň ja mám ten pocit.
To že sa Škoda spojila so Solarisom a vytvorili Solaris trolino beriem ako pozitívny krok čo sa týka výroby a predaja trolejbusov tu v okolitých krajinách.
Pokiaľ ide o SOR ten ma dostal úplne.Je to lacné,pristranné a dizajnovo dokonalé no čo viac si môžme priať. ?
Ked už príde ten tender na tbusy dúfam,že budúce vedenie DPB bude vyberať len ponuky od SORu alebo od Solarisu-trolino.Mne je to fuk kto to z týchto dvoch vyhrá,ale hlavné je že to nebude Irisbus-Shitelis ?
Re #148719 luky133: Človeče daj pokoj s tými duobusmi.Máme ich tu 6ks a koľko ich jazdí 2 či 3?Zvyšok trčí pokazený vo vozovni a pri najlepšom sa opravuje ? To keby sme tu mali mať ďalších povedzme 15 takýchto "kvalitných"duobusov tak ti povie každý,že to radšej nemajme žiaden ?
Veď ono sa ráta stále s nákupom tých duobusov čo je znakom toho, že trolejbusová trať sa nezačne stavať asi ani v plánovanom 2012 ak si dobre pamätám. Aj tento rok chceli vyčleniť peniaze na minimálne jeden "duobus"- ? Ale vlastne už tuším prečo bude tender až v lete, lebo vtedy sa asi začne vyrábať vo veľkom už aj SOR TNB 18 ?
Haha, omyl. PseudoBID bola spustená už v novembri 1999. Ak by si chcel aj presný dátum, môžem pohľadať, niekde to mám. Ale dá sa to nájsť aj v správach na mesto.sk.
810zssk