Chod niekam prosím ťa.Si dosť myslím,že DD sú až moc preferované čo sa týka výpravy najnovších BUSov.TEDOMy a 25Tr Vám nestačia?? Do prdele nech je už po voľbách a nech ten debilný B.Z odtiaľ čo najrýchlejšie zmizne a nech sa dočkajú aj iné mestské časti komfortnejšieho cestovania ?
Ozaj vie sa či tých ďalších 25ks CapaCity bude na Trnávke či v Jurajovom dvore?(ak samozrejme budú)
Re #148539 SORBN12:Na L21 a L61 by CapaCity jazdiť mali.Lebo niekedy sa do takej 61 už pri AVIONe nenatlačíš lebo hneď na letisku sa to naplní a až na hl.stanici to všetko vystúpi ?
Na 21ke by sa tiež zišli.Hlavne v rannej a poobednej špičke ?
okrem toho, že L133 kopíruje električkové linky ešte navyše aj podkopáva význam investície do stavby t-bus trate na Dlhé diely. Možno pre predstavu niektorých ľudí zaslepených glorifikáciou linky 133 to prenesiem na prípad keby okrem električky do Petržalky premávala stále L95 (za predpokladu, že cez Starý most pôjdu autá aj električky), len preto, že obyvateľom pri zastávke Bradáčova, Romanova, Hrobákova, Nám. hraničiarov by sa nechcelo kvôli ceste na Šafárikovo nám. šlapať k električkovej zastávke, alebo prestupovať bus+tram... To by pindalo celé mesto, že načo nám je električka keď chceme autobus, si to viem dobre predstaviť... ?
a ešte by mohli premávať posilnené:
L34 z Dúbravky, ktorá by sa točila až na Trnavskom mýte. (tak ako L31)
L21 z DNV, ktorá by tiež išla cez Trnavské mýto a odtiaľ na AS.
Pretože keď mi nejaký De Bill strčí čumák pred trolejbus, tak spravím volantom dovma prstami takto a takto a idem môžem akurát tak zaraziť pedál do podlahy alebo páku do panelu a čakať, či to zastaví alebo prípadne ten De Bill v poslednej chvíli uhne.
A aby som predišiel logicky nasledujúcu otázku, ptrečo trolejbus a nie autobus, tak preto, lebo žiadna nafta, žiadna voda, žiadny olej, žiadna zima - ráno prídem, nahodím zberače, vytvorím v kabíne trenírkovú teplotu a potom sa už len vozím.
MacGiver