Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 2xT3SUCS #148358:
Prečo hádžeš všetkých do jedného vreca? Napríklad ja bežne vojdem autom na priecestie tak ako tí na tom videu, keď vidím, že sa z neho budem môcť pohnúť o pár sekúnd, a zároveň nie je v blízkosti žiadna električka. Vždy v súlade so zákonom.
Reply on: 2xT3SUCS #148357:

Ako Sommelier písal, mala by byť v tom spolupráca medzi dispečermi a vodičmi. Ale niečo k tým vodičom si neodpustím. Napríklad v Amerike vodiči hlásia na každej zastávke nasledujúcu zastávku a nie je to pre nich problém, niekedy ešte robia aj dobrovoľne popritom zábavu. Hlásenie každej zastávky, alebo oznamu na každej zastávke je samozrejme aj podľa mňa pri dnešných technológiách prehnané, ale v prípade, že nastane situácia, kedy by cestujúci o niečom mali vedieť, prečo by ich nemohol informovať vodič, keď je priamo na mieste ako jediný zamestnanec firmy, pre ktorú sú tí cestujúci zákazníkmi? Pokiaľ mám informácie, vo väčšine častí sveta, na západ, aj na východ od Bratislavy nerobí vodičom problém poskytovať zmysluplné informácie.

Čo podľa teba v tomto smere zakazuje zákon?

Ak by nič zákon nezakazoval, aký mesačný plat v hrubom by si ako vodič chcel, aby pre teba nebol problém informovať cestujúcich vždy keď je to užitočné (samozrejme v rozumnej miere)? Ak je 650 eur málo, tak koľko by bolo dosť? 1000? 2000? Fakt ma toto zaujíma.
Reply on: toldo #148347:
hm... čím to, že 10-15 krát za deň nie sú preč vôbec, nieže dávno?
tiež si z tých, ktorí považujú zákon (vodič jazdiaci po elektr. páse NESMIE ohroziť ani obmedziť elektr. v jazde) za súbor nezáväzných odporúčaní?
Reply on: Sommelier #148345:
prepáč, netušil som, že v iných mestách vodiči na každej zastávke (pri odchode z nej) cestujúcim opakujú nejaké oznamy. akože vodič sa nemá venovať vedeniu vozidla ale nejakému kecátku?! čo na to Zákon o premávke na pozemných komunikáciách? si uvedomuješ, čo píšeš?
Reply on: S499.1023 #148338:
Súhlasím. Ale ak by chcel prevádzkovať rýchliky na vlastné riziko, tak potrebuje od štátu hlavne svätý pokoj, zníženie poplatkov za cestu (čo snáď bude), aby štát nelial do ZSSK peniaze na nákup nových vagónov (čo nebude, lebo neni z čoho). Takže ja som to myslel hlavne tak, že sa tu nebude musieť obávať o existenciu svojho podnikania tak ako v ČR a tiež bude mať omnoho slabšieho súpera, než Černou Díru.

...pokiaľ by chcel regio, tak to budú asi časom objednávať kraje. V krajoch sú aj na Slovensku nasáčkovaní socialisti - okrem BSK a TTSK.
Reply on: no.ev.di. #148335:
Pozri, to je celé o ohľaduplnosti. Samozrejme, že ja budem natoľko ohľaduplný, že sa s autom nebudem trepať na trať, ak prichádza električka. A keď už som na trati a práve vtedy príde električka, tak by mala ohľaduplne počkať.
Reply on: no.ev.di. #148337:
Dunčo, tam je 836 vozidiel, nie autobusov.
Reply on: Sommelier #148351:
Politicky? Kde je tam politika? Možno vedenie BSK, ale to je už za nami. A na BID oficiálne sa už nečaká: EMtest už programuje naše nové označovače, atď. ?
Reply on: Sommelier #148351:
Dnes v dobe internetu na Gerlachu a platobných terminálov v Príkre by mali byť informačné tabule (aspoň na 10-15 prestupných uzloch) priam samozrejmosťou... a to neverím, že to môže byť finančne nákladné... Samozrejme ak to spravia anti-vagabundsky
Reply on: no.ev.di. #148346:
samozrejme, dá sa kúpiť systém, ktorým z centrálneho pultu budeš informovať cestujúcich pomocou tabúľ nielen na Patrónke. Politicky sa čaká na BID. a ?
A ESTE JEDNO KRASNE VIDEO PANA VODICA KTORY JE TEDA FRAJER NAJVADSI . DOKAZETE SA OTOCIT NA MOSTE S BUSOM?

http://www.youtube.com/watch?v=lVByfJdhKlU
Keď už tu je nejake to video tak prispejem aj ja jedným 🙂 Vačšinou robím videa s čelného skla na trať a hen čo sa tam nepritrafí (Marzy 😛 )

http://www.youtube.com/watch?v=kj4oaXN0xyc
ODPORUCAM ODPORUCAM ODPORUCAM... HLAVNE DOUBLEDECKER NA KOCI CHUDAK DOPADNE......


http://www.youtube.com/watch?v=JVBKJ58YMSY
Reply on: no.ev.di. #148341:
to teba asi nenapadlo ze kym dojde nejaka elina auta budu davno prec... ked raz budes mat vodicak a auto mozno to pochopis... samozrejme ze urovnove prejazdy cez trat treba minimalizovat ale nie vsade je to vhodne a nutne...
Reply on: Sommelier #148343:
zas si to čítal odzadu a dolu hlavou čo som písal? Alebo ťa baví vymýšľať si kraviny a niečo čo som nepovedal. By ťa mohlo napadnúť z vety : "Oznámenie o posilovom spoji by skôr malo byť na informačnej tabuli, ale keďže zastávky na Patrónke sú v rovnakom stave ako keď ich postavili a ani náznakom nevyzerajú, že sa tam stoja mestské, prímestské a diaľkové linky, tak ľudia môžu akurát tak tipovať." že som mal na mysli info tabulu na Patrónke! Či sa ti zdá, že na Patrónke nastupuje/vystupuje málo ľudí?!
Reply on: 2xT3SUCS #148329:
tu nejde o lenivosť. Mala by to byť imho súčasť pracovnej náplne a informácie by mali byť štandardne podávané. Podobne ako dispečing by oznámenia pripravoval a vodičov oboznamoval s tým, čo kde majú pre ktoré linky hlásiť. Zrejme sa aj zopár vodičov bude za týmto účelom musieť zaškoliť a potrénovať a následne si na to zvyknúť. Zvládajú to kompletne všetci vodiči v iných mestách, tak ?
Reply on: Peon #148342:
Využil som to ja bez bicykla 😃 Bicykel si prepravim v 21 hocikedy a zadarmo a ne v 128 3x denne ?
Reply on: no.ev.di. #148325:
až dosnívaš o aktívnych tabuliach s obsluhou na pár zastávkach linky 43 kedy o posilovom spoji so šťastím informuješ polovicu cestujúcich si povieš, že by to po oznámení vodiča s minimálnymi nákladmi mohol vedieť každý.
Reply on: Pežot #148293:
Tak aká bola služba v nedeľu na cyklobuse? Boli aj nejakí cyklisti? Využili to aj nejakí ľudia bez bicykla?

Ozaj, už bol niekedy v cykobuse aj revízor? Dovozné za bicykel má právo kontrolovať aj vodič alebo závozník?

A neobnovilo sa dávanie vratných žetónov cyklistom za bicykel?
Reply on: toldo #148340:
Čo sa ti neľúbi? No máš pravdu, v tom videu neblokuje žiadnu električku, samozrejme len do chvíle pokiaľ žiadna nestihne prísť ? to už ťa nenapadlo... Prečo asi je vhodné minimalizovať takéto prejazdy cez električkovú trať alebo riešiť križovania električkovej trate a cestnej komunikácie mimoúrovňovo tam kde to ide?!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.