neviem načo narážaš, ale asi nemáš bicykel. Okrem toho, do jazdného času sa počíta asi aj nakladanie bicyklov, takže bez toho by to autobus stihol za 20-25min.
Vy budete zázrak prírody, ktorý po cyklochodníku dokáže dlhodobo vyvíjať vyššíu absolútnu rýchlosť a dosiahnuť vyššiu priemernú rýchlosť ako pri jazde po ceste,
Len taká technická otázka: prečo stoja linky 128 a 129 aj na zastávke Slovanet na Zahradnickej? A existuje aj nejaký CP pre túto zastávku a tieto konkrétne linky? Diky
Tu treba spomenut, ze tender za europeniaze vypisalo mesto bez moznosti podniku do toho nieco povedat. Takze je jasne, ze tender musel vyhrat kamarat zastupujuci irisbus.
Mimochodom z Petržalky sa dá do Devína dojsť bicyklom do 45min, len o 15min dlhšia cesta ako autobusom. Keby tam ešte bola medzi Riviérou a Devínom cyklotrasa a nemuselo by sa ísť po ceste a nebola by cyklotrasa od Incheby po Lafranconi rozbitá, tak by sa to dalo aj rýchlejšie.
áno ten cyklochodník ide z Čuňova, cez Rusovce, okolo ČOV Petržalka, ako končí Starohájska, prechádza okolo obratiska Ovsište, pokračuje poza EUBA k Prístavnému mostu kde je odbočka k cyklotrase do Šamorína, a pokračuje poza bývalú Petržalskú vozovňu k Starému mostu, potom po Viedenskej ceste k mostu Lafranconi a smerom do Rakúska.
To má DPB iba jeden cyklopríves, že nemôže spraviť dve linky s hodinovým intervalom alebo spraviť 120min interval? ?
luky133