Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
a este som zabudol... vyzera to tak, ze ziadna predpriprava na druhu kolaj nebude, kedze uz zacali klast tu plstenu haluz a robit drenaz a robia to iba na profil jednej kolaje...
a tie trakcne kable mohli urvat oba a natiahnut nove, ked uz robia rekonstrukciu :-))
ufo: no nevyzera to tak, pozri si kde je preruseny trolej... pochybujem zeby boli taki blbi a prerusili ho na blbom mieste a potom to prerusenie presuvali - nemalo by to ziaden vyznam...
inac dnes sa im podarilo "vykopnut" jeden trakcny kabel spetneho vedenia na safku :-)) su aj fotky, vecer asi dam na net...
Reply on: si #14785:
myslim, ze to potiahnu az tam na krizovatku, pretoze sa tam ma dat vyhybka s dlhymi jazykmi, vraj.
Viete niekto zaručene, aký bude rozsah rekonštrukcie ET Štúrova? Predpokladám, že druhá koľaj v smere na Šafárikovo nám. sa klásť nebude, ale bude aspoň nejaká príprava? A aký povrch bude? Asfalt, zámková dlažba, či snáď nie panely?
tulenique: no techniky tam bolo vcelku dost, ale ked si si vsimol, tak vacsinou to neboli typove najnovsie vozidla - ak by sa ich DP rozhodol zbavit, myslim ze pri 2 - 3 rekonstrukciach by za prenajom vozidiel zaplatil viacej ako by ziskal z ich predaja... Na druhej strane je otazka kolko stoji DP udrzba tychto vozidiel v prevadzkyschopnom stave. (Osobne som ale za aby mal DP vlastne prostriedky na vykonavanie aj takychto rekonstrukcii)
6tyzdnova uzavierka je dost dlha, ale myslim ze to stihnu spravit skor... a myslim, ze by nebolo byvalo od veci keby vylucili auta zo sturovej uplne a tuto vyluku IAD ponechali aj po ukonceni rekonstrukcie - ludi sa tam po chodnikoch flaka dost, v pohode by sa z toho dala spravit pesia zona (a bolo by to nasledne aj zaujimavejsie pre prilahle obchody). Zaroven by sa tymto celkom slusne nabural tranzit aut cez stred mesta a bol by to dobry krok k uzavretiu sirsieho centra pre IAD. Inac pracovnikom DP tam robili starosti rozne blbo odparkovane auticka a mali dilemu ci oskriet alebo nie :-)) ja osobne by som ich zavesil na tie lana cim nakladali panely a nalozil spolu s panelmi na tatrovku a odviezol na skladku - ked su ich majitelia taki drzi ze tam parkuju (bolo vidno ze autickarom boli podavane za stierace listky o tom, ze tam bude prebiehat rekonstrukcia a ze sa tam nema ani len zastavit a mali f , tak by som bol zvedavy ako by mali f svoje zdemolovane auto ked tam s nim zavadzali :-))
co ma na rekonstrukcii stve je, ze podla toho co som videl to vyzera tak, ze ostane kus povodnej trate smerom k tescu (podla mna to mohli vybrat az po vyhybku, prerusenie troleja nasvedcuje ale tomu, ze to tak nebude), na safarikovom namesti by som kolajnice tiez vybral viac smerom do krizovatky a tie 2 panely po ktorych vychadzaju linky 95 a 88 mam tak trochu obavy ci tam neplanuju nechat, kedze boli vymienane nedavno (z dovodu sadnutia podlozia a pod by som bol za keby bol cely usek spraveny nanovo a v jednom kuse).
Pri uplnej uzavierke Sturovej pre IAD by sa teoreticky dala spravit zvrhlost, zeby autobusy liniek 95 a 88 prechadzali nie po pravej strane ale po lavej strane hned vedla parku (nestudoval som moznost ako by sa tam vytocil klbak, takze toto moze byt kamenom urazu, nekamenujte ma za to 🙂 ) a nemuseli by nikde prechadzat cez trat...
No reko na Sturovej postupuje celkom rychlo, ale imho by mohla i rychlejsie, kludne by sa tam mohlo pracovat v dvoch smenach aspon od 7am do 8pm, prip. i od 6am do 10pm. Ale to by uz tazko slo v rezii DPB. Jednoducho mi je smutno z toho ze v centre bude bordel 6 tyzdnov, ked by sa to podla mna dalo spravit za 3-4 tyzdne. A co sa tyka poctu tazkej techniky, i ja som bol prekvapeny a tak sa vynara otazka, ze co sa s touto technikou robi v casoch, ked nebezi ziadna vacsia rekonstrukcia a ci je dobre ju v takom vysokom pocte drzat a udrziavat v inventari DPB.
Reply on: si #14781:
Diki, moja Andulka je uz cela napichana, ze moze cestovat tymi serblami zadarmo 🙂 🙂 🙂

este DEKO: KBY SI CHCEL Pomoc so sci-fi, tak mam nejake materialy... Ikarus435CNG
Neopl@n: pokial viem, tak rozmer krabice ktory uvadzas vyhovuje definicii batoziny ktoru mozes drzat v kline (ci ako to tam je) a jej obsah (andulka) nesplna niektore z kriterii na vylucenie z prepravy, takze by si za prepravu andulky nemal platit nic :-))

Dnes som bol aj ja obzerat prebiehajuce prace na Sturovej, aj som pofotil, vecer by mohli byt uz aj fotky (v celkovom mnozstve 115 kusov:-))
otazočka: Transport Andulky v kartonovej krabici 20x20x10cm je bezplatny? 😉
Tomaš, Kami: No išiel som smer Bratislava - Tále. Viem hlavná ulica je pekná, ale to čo som videl z busu, tak to bolo premňa hrozné. Ako sorry, každý máme právo na svoj názor a možno BB trpí nedostatkom peňazí na základné mestké potreby, ale naozaj sa mi nelúbila. No a v prvomrade si všímam mestá až potom MHD, ja som ten typ. Bol som v BB ale dosť dávno, no už bola spravená hlavná ulica, no prešli sme na jej koniec a nemali sme kam ísť, možno som bol aj zarazený jej malosťou. Slubujem, že sa v nej v lete zastavím aspoň na dve hodinky a potom napíšem dojmy.


Dnes som videl 7304 s umelou aj živou záťažou(sedeli tam taký dvaja). Zdá sa mi to alebo má väčšiu svetlú výšku?

Na Štúrovej im to ide jedna radosť, len ma prekvapilo, že DPB má toľko vlastných ťažkých mechanizmov. A neviete či sa tie kolaje, na nepoužívanej strane použijú na tú druhú, lebo si ich tam merali a tak.
Reply on: Igorko #14776:

1) Aspon sa zasmejeme, ked je to komicke 🙂
2) Ano, toho myslim. Takze si cital tie odkazy co som sem kydol, cooo? 😉 Nuz, ci si priatel alebo nie ja posudit neviem, nepoznam ta az tak, ale kazdopadne snivas o zmene rozchodu, takze ... Necham tri bodky :o)
Reply on: Kami #14775:
Presne tak.Nemam rad ked niekto hovori o niecom co poriadne nepozna.BB je krasna:-)
Reply on: Turbo #14774:

1) Nepokúšaj sa o češtinu, vyzerá to dosť komicky:-).
2) Myslíš ing. N.K.Odvolaného:-)? NEbudem sa ja veru na nič pýtať, lebo podľa neho som asi nepriateľ MHD v Bratislave č.1, pretože neuznávam jeho neomylnosť a všeznalosť a špecifiká Bratislavy:-(.
I.
J: skus sa v BB aj zastavit a mozno zmenis nazor. Ale kedze si si vsimal hlavne busy, jasne ze ti neostal cas na mesto 🙂 🙂
Reply on: Martyk #14758:

Proc to vykolejit? Protoze je to zvratena konstrukce! 🙂

Re #14761 Igorko:
To by aj mna zaujimalo. Bohuzial, nemam az take informacie. Ale ked chces, tak sa mozes spytat isteho Ing. Vieštosaužvôbecnedá... 😉
Reply on: J #14766:
Banska Bystrica???Ha tak to mesto kludne nechaj na pokoji je to jedno krasne mesto ktore ma zivot.
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Hmm, takže toto som našiel v najnovšom vydaní magazínu Hviezdy ciest (vydáva ho Motor-Car Wiesenthal & Co, ... ).

"NP autobus Mercedes-Benz Citaro sa mesiac testuje na vybraných najnáročnejších trasách bratislavskej MHD. Ako uviedol gen. riad. DPB Ing. K. Zachar, cieľom je najmä porovnať uplatnenie obdobného typu autobusu s doteraz využívanými kĺbovými a na záver o tom informovať verejnosť.

Trojnápravový Mercedes Citaro má na zadnej poslednej vlečenej náprave riadenie. Pri zapnutí tohto riadenia sa znižuje polomer jeho zatáčania. Vypnutím sa zasa eliminuje vybočovanie zadnej časti..... Autobus poháňa radový horizontálne uložený 6-valec 11.98litra, 220 kW (299k). Odvezie celkovo 129 pasažierov, z nich 46 má miesta na sedenie. Životnosť tohto vozidla prestavuje minimálne milión najazdených kilometrov".
Reply on: ja #14751:
A kolko sa ich este v MHD vozí!!! 😕
Ako napriklad: Narodna obroda, dnes, 18. 3. 2003-clanok "V prípade vojny môže benzín u nás stáť až 50 korún za liter"

A beztak je to mensie zlo, ako keby nam sem malo nieco padnut... 😞

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.