Ano to moze ,lenze ma Aupark,ktory je dostupny hadam kazdou druhou petrzalskou linkou,ale casom podla mna bude aj 95 chodit okolo Eurovey,ked sa uzavrie Stary most.
Petržalka sa Ti môže na celú Euroveu vysrať, lebo od zastávky 95 na Šafku musia tiež prejsť cez jedny svetlá, ako aj ty, keď vystúpiš z električky tamtiež.
lenže to má byť vedená a-bus linka v takomu súbehu s elektrickou trakciou??? To radšej nech dakto popracuje na zdvojkoľajnení na Vajanského nábreží a potiahnutí trate okolo EUROVEy.
P.S.: Aký má význam spojenie EUROVEA - DD, keď EUROVEA je nákupné centrum a teda chcem vidieť koľko ľudí pôjde s nákupmi z EUROVEY (kde to bude určite "lacné") hlavne keď tam majú dostatok obchodov - LIDL, TESCO Express, a ešte ja neviem čo. To mi pripomína filozofia jedného domovníka, ktorý si myslel, že vlak idúci cez stred Petržalky poberie všetkých ľudí a celá Petržalka bude cestovať do mesta na Pribinovu a ASMN ? Aký je vôbec rozdiel medzi Záhradníkom a Slávikom? ?
Aký? Žiadny? S tým počítam. To, že si budete priamo spred vchodu vyvážať svoje chlpaté zadky až priamo pred vchod Eurovey nerátaj. V ostatných mestských častiach musia ľudia ešte viac dochádzať na zastávku a veľakrát im nepríde ani nízkopodlažný autobus, nieto ešte v takom intervale. Ale na druhej strane Ti verím, že táto politická agitácia Ti vyhovuje, veď prečo by nie ?
L133 je obyčajná nesystémová linka, ktorá slúži len na zalepenie úst obyvateľom vybranej časti mesta (prečo by to nebolo bydlisko vrchného šéfa), miesto toho, aby sa riešila doprava na karloveskej komplexne (t.j. nové súpravy, posilnenie dopravy, eventuálne nové obratisko a pod.). Záhradník, podobne ako iní vrcholoví politici zistili, že jednoduchšie je ochudobniť iné časti a koncentrovať sily na jedno územie s tým, že akože budú zlepšovať MHD
Mne vyhovuje linka č. 16, ale po skončení výluky v tuneli budú opätovne zriadené linky č. 11 a 14. Takisto po voľbách a zmene vedenia DPB bude opätovne zrušená linka č. 133.
nie nie, L33 je super a podľa mňa by sa malo zabezpečiť do budúcna aby L33 bola nosná a L32 doplnok, príp. po prepojení t-bus trate možno by bola L32 vedená v hustejšom intervale aj a L33 ako posila v úseku Molecova - Kuklovská. Však keď už je Záhradník taký zmagorený zo svojej osady, tak čo naňho nepritlačíte aby sa angažoval za vybudovanie t-bus trate cez Staré grunty - SÚ a Mlynskú dolinu na Patrónku? ? keď vidíte ako sa z neho dá ťahať, tak mu dajte za úlohu nech spraví niečo čo bude mať hlavu a pätu nie polovičaté riešenie.
dunco dunco, klud, lebo chytis infarkt ? tbus trat v sucasnom stave JE ZBYTOCNA to vieme vsetci. A necitim sa ako nad clovek - jazdim casto aj inde ako na DD ak ti ide o to - a ze mame do kazdej casti mesta MHD? Ano, mame, tu pomalo drahu.
Naco su linky 4, 9, 17? Aby sme sa vsetci jak (pohlavne udy) netlacili v 1, 5, 12! To, ze bola zavedena 133 mi vyhovuje, a uznavam, ze v SUCASNOM STAVE je zbytocna (mne by uplne stacilo 12/20/- ci 12/20/30 (kvoli Eurovei). Pokial viem, 133 nam slubovali pred volbami a aj ju 3x spustali (Raz tam bola tyzdenna odstavka medzi poslednymi 2 spusteniami). A ak ti to zlepsi naladu, mozes zacat skandovat "Za Slovensko, za Tatry, rusim linku 33" ?
PS:Prepacte sudruh dunco, ze si 155 ludi z Mokrohajskej dovolilo vyjadrit svoj nazor, uz nikdy sa nepokusime verejne vyjadrit svoj nazor aby sme sa nestali protistatno-duncovym zivlom! ?
keby ste mali v hlavne a videli trochu do budúcnosti, tak by ste založili skôr skupinu za spojenie t-bus trate z DD so zvyškom t-bus siete a za zakúpenie nových trolejbusov. Ale vy si už nevidíte ďalej od nosa jak Vám začal Braňo ťahať medové motúzy popod neho.
keď myslíš, že je to ideálny stav... teraz sú tie troleje na DD vieš na čo dobré??? Akurát dosť dlhé sú na to, aby sa na to povešalo celé osadenstvo na DD čo si myslí, že Záhradník robí niečo progresívne pre ich MHD. Viem, že je to komfortné a cítiš sa ako nadčlovek, resp. extra-Blavák, že zvyšok mesta má dopravu pod psa, vozí sa v starých vozidlách a vy máte linky skoro do celého mesta. Neviem na čo sú vám vlastne linky 4,9 a 17. Však tie ani nemusia chodiť do KV vlastne keď máte všeliek na MHD v podobe linky 133. Trať na DD bola najsprostejšia investícia DPB za posledné desaťročie, to mohla byť trať inde v meste zrekonštruovaná alebo nová trať v Trnávke, Lamači, príp. na Pražskej k vozovni.
Solider