Reply on: Mike #145049:
Jazdil som síce len so 14Tr, 15Tr a Sanosmi, ale typov zrkadiel bolo vtedy ajajaj a nikdy som nemal problém zastavovať tesne pri obrubníku (ak tomu nebránili iné okolnosti, ako napr. dementná zastávka v ľavom oblúka) po prejdení asi tak dvoch zastávok. Skôr starší a skúsenejší vodiči to pri spolujazde sprevádzali revom "Nendzi tak blízko teho pangejtu, odereš gumu!" ?
810zssk
Po prvy krat som mal dojem ze cestujem kvalitnou MHD, interier je skvele rieseny (dizajnovo aj funkcne), je to tiche, klimatizacia a kamery su tiez velmi vitane (hoci by to chcelo este jednu na monitorovanie prednej casti vozu, ziadnu som tam nevidel :)). Akurat nerozumiem preco ZAS vynechali hlasenie zastavok.
Po dnesnej jazde som trochu upravil nazor na strukturu vozoveho parku... ak by bolo mesto schopne financovat 30 klbovych Mercedesov rocne (nemusia byt CapaCity, staci obycajne Citaro), tak by to bolo idealne. Vozy by sa (pri predpoklade zachovania flotily 243 klbovych busov) obnovovali kazdych 8,1 roka co zhruba zodpoveda zivotnosti, navyse potom by sa urcite este dali odpredat a zisk ciastocne pouzit na dalsie busy... ak by boli z uvodu problemy (lebo niektore vozy sa nam uz rozpadaju), tak by sa na zaciatok mohlo dopomoct jednorazovou pridanou dodavkou SORiek (50 kusov?)... Tendre by sa potom vzdy vyhlasovali kazdych cca 8 rokov na 240 vozov (30 zmluva, 210 ramcovka, ktora by sa v pripade financii kazdy rok podpisovala po 30 kusov).
Zial, toto zostane asi len snom Nie je to politicky priechodne a asi ani nie su peniaze...