Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Miki #14492:

Neviem, to info mam od jedneho vodica, co s tym predtym jazdil. 🙂
Reply on: Turbo #14484:
Urcite stoji zrkadlo 40 000 Sk? To sa mi zda vela. A kvoli takej prkotine to uz hned posielat do Nemecka namiesto toho aby ho nechali este jazdit:) Nechcu Medaka nahadou testovat aj v inych mestach resp.DP po Slovensku ked to uz ma Slovenske EVC?
Reply on: Miki #14489:

Co som si vsimol, tak tam instalovali dilatacne zariadenie. Konecne. 🙂
ja: ja by som sa vyjadril inac - ten vodic spravil to co robia aj vsetcia ostatni (resp. robili do dotycnej nehody) - nevypol voz ked ho docasne opustal. akurat mal smolu ze sa vozu prihodilo to co sa prihodilo (bola to kombinacia mnohych faktorov a rovnako ako na vodica sa to da kompletne nasit na technicku poruchu voza...
Co sa dialo dnes pri zastavke Ursinyho smerom do Race spravovali tam totiz kolajnice okolo 10 15? Prasknuta kolaj?
Reply on: Igorko #14481:
Ty sa radsej nezapajaj do diskusii s tymi tvojimi super informaciami. Ved ty si tvrdil ze vodic nebol na vine a co sa nakoniec ukazalo??????
Reply on: ceco #14479:
S BUSE transparentami su T3 ev. c. 7301-4 a 7715. Ked si das v galerii fotografii vyhladat nieco z toho tak ti to urcite najde..
Reply on: barky #14485:

Pracujem na tom. Doma mam nejake veci. Musim to este dkoncit, potom sa to objavi aj na imhd v sekcii clanky. Ale este je to dost roboty.

Co som vsak uz skonstatoval:
1. Trolejbus nie je lacnejsi ako elektricka. V novinach zabudli na nakup 14 ks novych trolejbusov za cca. 200 mil. Sk.
2. Elektricka v pohode a s prehladom vyjde na DD. V nemecku v meste Nordhausen premavaju plne nizkopodlazne elektricky na metrovom rozchode do stupania 9.3 %. Na DD je najvacsie stupanie 8.6 %. Vsetky bratislavske elektricky to zvladnu.
3. Pri trolejbusoch nie je doriesene ani to, kde budu parkovat, vozovna Hrobonova je plna, Tranvaka je zase strasne daleko, co by malo znacny vplyv na vyjzdove a dojazdove kilometre.
4. Navrhovany trolejbus riesil iba linku 33. Linka 32 by ostala autobusova, cize nie je to 100 % ekologicke.
Ahojte, mnoho sa tu popisalo o riesenie dopravy na Dlhych dieloch, nikde som vsak na nete nenasiel nejake navrhovane riesenie, popripade studiu. Nemate nahodou odkaz na nejaku sajtu?
MERCEDES CITARO UZ DEFINITIVNE DOJAZDIL
Preco? Nuz, odlomili mu spatne zrkadlo ked bol v mycke. Nove stalo 40 000 Sk a uz ten autobus nikam nevypravia. Pojde nas5 do Nemecka. 🙂 A tak sa bali pustit ten bus na Stary most, aby mu neodtrhlo zrkadlo.... 🙂
Reply on: m@rtin #14482:

Jak víš, jak dlouhý Combino a v jakým provedení Igorko myslel, že tady máš zase takový stupidní kecy a nedokážeš ani pochopit takhle jednoduchou nadsázku?
Odkud máš ty svoje naprosto přesný informace o ceně Combina? A mohl bych ještě dlouho pokračovat v podobném duchu.
Třetinu Combina? Combino stojí okolo 60-ti milionů ne?
Reply on: ja #14476:
No to je pomerneš jednoduché, akirát sa stačí zamyslieť. Opravu zaplatí poisťovňa. A čo by si si kúpil za 11 melónov? Tretinu Combina či čo?
Fascinujú ma takéto rýchloposudky znalcov.
I.
T6 jedine do Sumperku! Kde inde by to dokazali dat dokopy. Mozno v UD ale to by sme sa asi nacakali.
Ozaj, ta oprava by mala byt hradena z poistky, nie? Takze pohoda...
Reply on: Andy #14465:
Hladam jak hladam, ale ta T3 s BUSE transparentami tam nejako neni...
Reply on: tulenique #14470:
Alebo, pri VS som si nebol isty, pri SS hej. Takze vzdy na zaciatku akad. roku.
Ani by som nepovedal. Vyhadzovať ťažké prachy za nové električky, keď staré sú ešte schopné jazdy + prijateľných rekonštrukcií je zbytočné. V mnohých mestách jazdia omnoho staršie vozne a tiež sa nehrnú do nákupu nových.
Naco do prdele idu opravovat tie eliny za 11 melonov Radsej nech kupia nove su sice drahsie, ale ako sa hovori co je nove je nove :oP
Koki T6 nam opravia v Sumperku ? 🙂 Cool... budeme mat T6S. ;)))
Reply on: Turbo #14471:
Nie je to také jednoduché. Pružná svorka vyžaduje dodržiavanie geometrie prevesov, nosných sietí, vyššiu pevnosť stožiarov či domových závesov v ťahu atď., takže súdruhovia VRBUST-i ušetria kopu námahy použitím pevných svoriek a zvalia to na peniaze a ing. N.K.Viestosavobecneda povie, ze on sa s nimi hádať nebude.
I.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.