Samozřejmě, že je to důsledek šetření na materiálu. Také ten autobsu stojí polovinu toho, co Solaris LE nebo Citaro LE. Dacia Logan taky může vypadat jako Rolls-Royce, ale nikdo by si ji asi nekoupil, protože by stála desetkrát tolik. Nikdo od Soru neočekává, že to bude hvězda, ale dopravci chtějí od Soru nízké pořizovací a provozní náklady a nízkou spotřebu. Tohle všechno Sor splňuje. Jestli chce Bratislava TOP, ať si to zaplatí.
Hej, akurat by v clanku nemuseli odkazovat na ich vyhladac spojenia, ktory v skutocnosti NEPOZNA skolske prazdniny na linkach DPB a veselo zobrazuje odchody ako v pracovny den...
Tie okna nemusia byť veľmi čierné. Na Passate, ktorý máme nie sú tiež veľmi čierné a sú determálne a plnia svoju úlohu. Podľa TV BA majú determálne sklá, ale to či ich majú naozaj ukáže až prax. ?
určite na tej zadnej päťke by to bolo na hrane. Ale ja konkrétne mám problém vzadu v 415 a 435 Ik, alebo v Karose niekedy, príp. v eline občas (v T3 len myslím)
Este jedna otazka: Zastavka SL "Hainburg, Hauptplatz" je pod zeleznicnou zastavkou na nabrezi? Lebo kedysi tam bola prva zastavka SL v Hainburgu, ale zas faktom je ze to podla nazvu nesedi... Diky.
Ten cestak 901 je genialny, hlavne ta ranna diera. Clovek sa potrebuje dostat na vlak a zrovna vtedy podla nejakej divnej logiky proste bus nejde, to je genialne... nech zije DPB logika.
Vacsina zilinskych T busov ma NH napravu namiesto Raby a ta je tichsia a druhy dovod je ze zilinske Tbusy su tichsie ze jednoducho chodia pomaly. Ked je napriklad zvoz a letia do depa tak vibruju co je dost pocut. Najhlucnejsie sa mi zdaju byt Bystricke a najtichsi ktorym som siel bol v Salzburgu Van Hool T bus, vnutri bolo pocut len valivost pneumatik....
Povodne T3 dostali vynimku z CSR vyhlasky z oblasti hlucnosti - prekracovali limity... plus este zla trat vytvaraju rusive prostredie pre obyvatelov. ?
Dávam do pozornosti tento link, kde je nádherne vidno, že LOW ENTRY autobus sa dá vyrobiť aj bez hrbu http://www.solarisbus.pl/cz/low_entry,galerie.html takže hrb na SORkách je úplná somarina, ktorá vôbec nemusí byť. Ak je to len dôsledok šetrenia na materiále alebo nedostatku kreativity, tak sa ani nečudujem ?
Len škoda že zamaľovali aj to čierne čo je na streche - tá vec oblá vpredu aj vzadu. Mohlo to ostať čierne a len okraje červené. Ale nevadí je pekný. Vyzerá ako drak ?
k tomu umyvaniu vozidiel - ide o nejaku jednorazovu akciu "raz rocne", alebo sa zacnu umyvat pravidelne? vyzera to celkom divne, vidiet take ciste vozidla ?
m@rtin
Samozřejmě, že je to důsledek šetření na materiálu. Také ten autobsu stojí polovinu toho, co Solaris LE nebo Citaro LE. Dacia Logan taky může vypadat jako Rolls-Royce, ale nikdo by si ji asi nekoupil, protože by stála desetkrát tolik. Nikdo od Soru neočekává, že to bude hvězda, ale dopravci chtějí od Soru nízké pořizovací a provozní náklady a nízkou spotřebu. Tohle všechno Sor splňuje. Jestli chce Bratislava TOP, ať si to zaplatí.