V tomto má Kavecký pravdu. Všetky nové automaty túto možnosť majú. Tak isto majú aj ochranu prosti vandalizmu. Pokiaľ do nich začne niekto kopať, alebo silno búchať, taktiež pošlú správu na dispečing.
No myslím, že jeden človek nemôže tak často nechápať, takže myslím, že chyba je na tvojej strane. Ak si naklonený podobným bordelárom ako sú ĽPR a rôzni samozvaní "ochrancovia" ľudských práv pre menšiny, ktorí akurát vtedy prídu keď netreba, tak s tebou nie je možné viesť normálny dialóg a už vôbec nie keď si si raz postavil hlavu. To už v tvojom veku prelomí možno tak betónový kváder, ktorý na teba rachne ?
Pevné stropné svorky. Nevedel, lebo tam nie je čo dávať do poriadku. To treba vyrúbať a v celom podjahzde spraviť pevný trolej, lenže to znamená min. týždennú výluku. Ale dobre, že si mi toto trolejárske vEľdielo pripomenul, požiadam ivanbuta, nech sa na to zameria.
Čo sa týka celovozovej reklamy, vždy je to iba subjektívny názor. Mne osobne CVR na oknách voza nevadí. Myslím, že by sme dokázali nájsť "x" ďalších, ktorým to tiež nevadí . Samozrejme, najdame veľkú skupinu ľudí, ktorým tie reklamy prekázajú k smrti a ďalšiu skupinu ľudí, ktorým to je uplne jedno. To je vec názoru.
Neotočné podvozky nie su žiadny trend. Je to normálny typ podvozku, ktorý má určité vlastnosti a je vhodný na určité trate a tie trate jednoznačne nie su v Bratislave.
15T sa nepribližuje k otočným podvozkom, ale ona má plne otočné podvozky. To je dôkaz, že aj keď to je obtiažne, ide to. Časom sa ukáže aká bude spoľahlivosť.
Veru si predstav, že Brno sa čuduje čo ich 13T dokáže. Pokiaľ by si to tak drasticky nevidel, treba sa spýtať v Brne na ich doterajšie skúsenosti.
Silná averzia voči revízorom učite nepramení len tak pre nič za nič. Ja čo som raz zažil cirkus na L78 a hrubé vystupovanie SBSky a revízora, tak to bola fakt sila. Myslím, že keby dotyční páni okrem "profesionalizmu" mali aj trochu ľudskosti, tak nemajú takúto "reklamu". Nech sa aj oni nad sebou zamyslia... každopádne čiernych pasažierov neobhajujem, ale neobhajujem ani tzv. "FICO" správanie ?
V printovej verzii piatkoveho SME v prilohe Bratislava je clanok s nadpisom: Automaty na listky su na satelite. V texte sa pise...pre pripad poruchy bla bla bla su automaty vybavene GSM modulom ? , co je satelitny navigacny system pouzivanej na zistenie presnej pozcie na zemi.... Ten hned po vzniku chyby upozorni dispecing ? ? ? ? ? ..tvrdi Kavecky ? ?
Ale zober si, kolko €€€ ma Vieden na MHD (mesto, elektrarne, plynarne ...) a kolko €€€ ma BA MHD (mesto)
Re #144209 Preßburg.Germane: kukni si planovany rozpocet DPB na najblizsie roky a uvidis, preco (sa vobec divim, ze sa trat do PE dostala tak daleko)
Podla mna Mercedes nie je dobry autobus - za cenu 2M mas 4 SORy, 3 Solarisy, 3 Iveca (nemusi platit pri vsetkych modeloch, vybavach atd) a udrzba v ME je omnoho nakladnejsia (v pripade poruchy) ako v takom SORe - a radsej mat, pre teba blbych, 150 SORov s kapacitou mozno o 5-10% nizsou ako CapaCity, ako 25 CapaCity
A preco nie je stale trat do PE? Lebo ju nie je mozne viest inym mostom ako Starym (pokym by sa nevybudovala infrastruktura pre elektricku - lafranconi odpada, kvoli dialnici; novy most by to nemusel uniest; stary most ak sa vylucia auta, je jedine riesenie;most apollo nemas kam dat trat, pristavny most skrtni, dialnica + zeleznica) - to, ze su nekompetentny to urobit uz 8 rokov, je vec ina
Re #144216 Preßburg.Germane: Porovnavat SK a AU je ako porovnavat jablka a hrusky - kazdy sme ina natura, mame inu historiu, mali sme iny rezim
Neviem odkedy presne je to tak, ale vcelku pravidelne som tade začal jazdievať v roku 2007 a za tú dobu je to tak stále. Žeby to nevedel dať za tak dlhú dobu nikto do poriadku?
Vie mi niekto povedať, prečo vodiči trolejbusov jazdia cez podjazd popod Pražskú takmer krokom? Pred rekonštrukciou Stromovej/podjazdu som si myslel, že to bude stavom vozovky, ktorá pripomínala tankodrom, ale tá je už nová a pomaly sa tam jazdí stále. Čo si všímam, všetci začínajú brzdiť cca na úrovni zastávky Stromová a takouto nízkou rýchlosťou prechádzajú celým podjazdom až do miesta, kde sa končí oblúk (zákruta) v podjazde a prechádza do priamky ?
Mikimaus