Reply on: Ike #144212:
Samozrejme som tým nechcel povedať čím je mesto väčšie tak tým má byť špinavšie. To len aby niekto nehovoril aká je aj Viedeň špinavá. A práve je to naopak cez Bratislavu sa premelie menej ľudí ,netvrdím,že úplne málo, no za to je špinavšia. A možem povedať, že v Bratislave je viac "bordelárov" - Sám som v Hainburgu videl ako z auta s BA značkou letela skrkvaná škatuľka od cigariet rovno niekomu pred rodinný dom - potom či si aj tí majú Rakúšania pomyslieť? - samozrejme, že robili také caviky okolo L901 alebo že aj mešká výstavba mostu cez Moravu v Devínskej Novej Vsi.
Netvrdím, že Rakúsko je dokonalé čisté, že tam žijú len slušní ludi (napr. aféra s tým zavretým dievčatom) ale percentá sa predsa len dosť líšia. a už len príhraničné Kittsee - oko tam mávajú vzorovo upravené ulice s kvetami popri cestách.
S tým Brnom, veru pravda.
Preßburg.Germane
Dobre beriem. -ten Linec. Podstatu som chcel povedať, že s tou reklamou sa prehána či v Rakúsku alebo na Slovensku. Aspon tie okná by nemuseli ocapávať, aj ked v lete to má predsa aspon tú výhodu, že vo vozidlách nieje tak teplo...ale to sa dá vyriešit aj inak.
Čo ma ale zarazilo zase, reklamu na vozidlách MHD neprenajíma priamo DPB ale externá firma - čiže značná časť utržených penazí z toho nejde do DPB ale bohvie kam.
K tým neotočným podvozkom -no proste taký trend. A je ozaj obtiažne skĺbiť 100% nízkopodlažnosť vozidla a súčasne otočné podvozky. Najviac sa tomu priblížila Škoda Forcity myslím. Asi najoptimálnejšie riešenie je len čiastočne nízkopodlažné vozidlo. Napr. aj Vario LF alebo NGT12DD.
Neotočné podvozky určite viac opotrebuvávajú trať ale až tak drasticky by som to nevidel - keby to tak bolo potom by som sa čudoval celej rade Miest kde také vozidlá, niekde už aj výhrane premávajú. -Erfurt, Linec, Bern, aj Brno, Amsterdam...