Dopravny podnik po slavnej nehode 7927-28 pristupil vo vozidlach T6A5 7947 az 7956 a na K2S-kach k zaujimavemu kroku. Ak pocas pohybu elektricky vodic pusti paku voz zacne zvonit a ak to trva 10 sekund spustia sa magnetky. Zaujimave, podla DP sa musi jazdit podla pravidiel, to je argumentacia tohoto kroku. Ale ma uz vytaca cely pristup vedenia DP. Do tej nehody to nebolo zavedene a mam silny pocit, akoby sa tym nepriamo pripustilo, ze ta masina sa spustila aj kvoli tecnickym problemom. Preco to odrazu zaviedli? Boja sa, ze vozy maju poruchu a ze ujdu z konecnych?? Myslim, ze sa vyskytli aj technicke problemy na samoeline a DP to vsetko zahladil tym, ze plnu zodpovednost dal vodicovi a bodka - ved to je najlahsie.
Mohol by som uviest aj iny doslova trivialny pripad, ked za klasicku nehodu elektricky s autom ( akych bolo uz 1000-ce )bol obvineny vodic elektricky, pricom vobec nebol vypocuty a ked podal odvolanie, tak mu to bolo hovno platne, pricom sa nehoda nedala zdokumentovat. Preco? Lebo vodic ( v tomto pripade vodicka ) gumokolu porusila niekolko predpisov ( napr. podisla s autom po nehode o cca 100 m. dalej a zastavila na krajnici ). To je iba zlomok poruseni ( kto by mal o to blizsi zaujem, mozem poskytnut odvolanie ). Preco si DP nevie zastat svojich zamestnancov?? Preco vladne vztah nadriadeni / podriadeni?? Samozrejme pravidla tam byt musia, ale rovnopravne - nieco za nieco.
Mimochodom dispeceri velmi radi pisu vodicov, ktori jazdia v predstihu. Mam u seba dokaz, ze aj DISPECER na elektricke isiel dna 21. februara z konecnej o 2 minuty skor uz Z KONECNEJ PRI KRIZI a neslo o posledne kolo ( mam linku i cislo vozna, aj svedka ), ale zatial to sem davat nebudem, lebo to ma nebavi. Ide mi proste o to, aby ludia, ktori maju "moc" nad vodicmi, nerobili vodicom problemy, za to, co robia aj oni!!!!
Ma sa jazdit podla PREAVIDIEL, v poriadku, ale preco T6A5 jazdia na druhy zberac??? Podla PRAVIDIEL VYROBCU sa ma jazdit na prvy zberac a na druhy iba vo vynimocnych pripadoch. Lebo dochadzalo k vykolaju druhych voznov, lebo podhodila vyhybka?? Nemusela by, keby tzv. "sanky" za vyhybkou boli umiestnene o cosi dalej.
Mohol by som uviest aj iny doslova trivialny pripad, ked za klasicku nehodu elektricky s autom ( akych bolo uz 1000-ce )bol obvineny vodic elektricky, pricom vobec nebol vypocuty a ked podal odvolanie, tak mu to bolo hovno platne, pricom sa nehoda nedala zdokumentovat. Preco? Lebo vodic ( v tomto pripade vodicka ) gumokolu porusila niekolko predpisov ( napr. podisla s autom po nehode o cca 100 m. dalej a zastavila na krajnici ). To je iba zlomok poruseni ( kto by mal o to blizsi zaujem, mozem poskytnut odvolanie ). Preco si DP nevie zastat svojich zamestnancov?? Preco vladne vztah nadriadeni / podriadeni?? Samozrejme pravidla tam byt musia, ale rovnopravne - nieco za nieco.
Mimochodom dispeceri velmi radi pisu vodicov, ktori jazdia v predstihu. Mam u seba dokaz, ze aj DISPECER na elektricke isiel dna 21. februara z konecnej o 2 minuty skor uz Z KONECNEJ PRI KRIZI a neslo o posledne kolo ( mam linku i cislo vozna, aj svedka ), ale zatial to sem davat nebudem, lebo to ma nebavi. Ide mi proste o to, aby ludia, ktori maju "moc" nad vodicmi, nerobili vodicom problemy, za to, co robia aj oni!!!!
Ma sa jazdit podla PREAVIDIEL, v poriadku, ale preco T6A5 jazdia na druhy zberac??? Podla PRAVIDIEL VYROBCU sa ma jazdit na prvy zberac a na druhy iba vo vynimocnych pripadoch. Lebo dochadzalo k vykolaju druhych voznov, lebo podhodila vyhybka?? Nemusela by, keby tzv. "sanky" za vyhybkou boli umiestnene o cosi dalej.
ceco
2, O tom kablovani na Molecovej som nevedel /so dlhsi cas mimo/, berem spat. V tom pripade to ide.
3, Chodte cez linky v sekcii Doprava na Webe; hladajte Hradec Kralove alebo Plzen a "Trejsiny", je tam aj detail striesok, agregatu atd...