? len podľa toho nákresu, ak som ho správne pochopil, tak tá "odhryznutá" časť nájazdu na most bude nakoniec dokončená?
"trať v tomto úseku bude dočasne napojená na systém celomestských električkových koľajových tratí, v ďalšej etape bude dočasne napojená na koľajový NS MHD v úseku až po Janíkov dvor. V definitívnom štádiu výstavby bude koľajový NS MHD v predmetnom úseku premiestnený do tunela pod Dunajom a električkové dopravné pásy budú upravené pre cestnú dopravu." oni sa toho Slávikovho bludu "všetko vlakom a všetko cez tunel" ešte nevzdali? ?
"nároky na električkové pruhy a tiež chodníky pre chodcov a cyklistov si vyžadujú rozšírenie dopravnej plochy " to je čo za blud? ?
Re #142707 TeBeCe: ideálny čas (kto bude mať čas tam ísť) spýtať sa realitného agenta, či to je už obnova existujúcej trate, keďže podľa jeho vyhlásení električka mala po moste ísť už v r. 2008, 2009.... ?
Bratislava - Tlačová beseda na tému Ďalšie kroky pri budovaní
električky do Petržalky sa bude konať o 11.00 h v budove Novej
radnice na Primaciálnom nám. 1 v Bratislave, v miestnosti č.103.
V piatok 15. januára 2010 sa začínajú realizačné práce na
prekládke elektrických káblov na bratislavskom Starom moste
v súvislosti s budovaním modernej električkovej trate do Petržalky.
Spoločnosť Alfa 04 odovzdala projektovú dokumentáciu pre územné rozhodnutie stavby Nosný systém MHD, prevádzkový úsek Janíkov dvor - Šafárikovo námestie, 1. časť Bosákova ulica - Šafárikovo námestie.
Na tlačovej konferencii sa dozviete aj podrobnosti o stave prác na Starom moste, ktoré sa zrealizovali od vylúčenia osobnej dopravy pre jeho havarijný stav a o ich ďalšom postupe.
Informovať budú: Andrej Ďurkovský, primátor Bratislavy, Tomáš Fábor, splnomocnenec primátora pre dopravné systémy, Vladimír Kovalčík, generálny riaditeľ spoločnosti METRO Bratislava, a. s., Miroslav Maťaščík, projektová kancelária ALFA 04.
ráno je to relatívne ok, napr. medzi 7:00 a 8:00 tam ide okrem troch 56-tiek aj šesť 52-jek + 1 školský spoj, spolu teda 10 odchodov.....ale poobede ich je len šesť a aj to sú 56-ky zmeškané tak, že častokrát idú až tesne pred 52-kou, prípadne za ňou, s meškaním cca 10 minút
Sorry, že tak neskoro, ale skoro som na to zabudol. Tá N 56 by premávala v trase Vozovňa Krasňany (prestup), Račianska, Východné, Jurajov Dvor, Vajnory (zachádzka na konečnú), Rybničná, Na pántoch, Púchovská, Vozovňa Krasňany.
To máš jedno či to v meste končí alebo pokračuje ďalej pokiaľ to ide cez centrálny prestupný uzol kde sa všetky čakajú... lebo povedzme bývam na Trnávke a dnes mi ide N61 na hl st kde môžem prestúpiť na to čo potrebujem na opačný koniec mesta..
Pri Tvojom návrhu by dajme tomu pokračovala do Petržalky.. ale pokiaľ by som nešiel zrovna do Petržalky tak by som z nej musel aj tak prestúpiť na spoj do Dúbravky, Devína, Lamača, DNV, Rače.. a aj keby som išiel do Petržalky pokiaľ by teoreticky v Petržke išla ako dnešná n95 ale ja chcem ísť do oblasti zastávok Kremnická - Záporožská aj tak by som prestúpil na niečo iné...
detto cestujúci z ASMN, ktorým by si oproti dnešku ponúkol akurát spojenie do časti Petržalky za ten istý čas akurát bez prestupu.. a možno nejakou upravenou n21 ako dnes 21 do Dúbravky a DNV teoreticky.. ale na ostatné smery by si aj tak musel prestupovať ako dnes...
Este k N99 - ta linka je specificka, kedze to je vlastne povodny sluzobny spoj na ktorom bola navyse zavedena aj preprava beznych cestujucich. Preto nezapada do konceptu nocakov..
problémom je to, že napr. zo širšieho centra nie je vždy najľahšie sa dostať domov. Ako som písal prípad ASMN alebo Šafko. Niektoré m.č. (Petržalka a Karlova Ves) to majú zo spomínaných zastávok bezproblémové, ale napr. zo Mlynských nív ti ide nočák akurát len do Ružinova - N61 a N72, Vrakune a P.B. - N72 a Trnávky - N61. V praxi by som to upravil tak, že by súčasné tri nočáky z Petržalky šli v trase Petržalka - centrum - Dúbravka, Petržalka - centrum - Nivy - Ružinov - Letisko alebo Vrakuňa+P.B. (záleží od trasy iných nočákov) a Petržalka - centrum - Rača. A určite by som zmenil trasu nočákov v Petržalke, tak aby nemusela existovať N99. Ďalej by som trasu N21 upravil aby šla cca ako denná L21, s tým, že by šla viac do centra, teda nie po Šancovej. Určite by sa zachovali nejaké nočáky aj na Hlavnú stanicu, riešené by to bolo zachádzkou. Prestupy medzi autobusmi by sa vykonávali na nejakej významnejšej zastávke, ale keďže ešte nemám presnú víziu a ani to nemám spracované kadiaľ čo ako by malo ísť tak ti nepoviem kde čo a ako. A ešte jedna vec - výlučne by na nočné spoje stačili kraťase a dal by som interval 30min. Potom by som si kľudne rád cvakal k električenke lístok. Aj keď podobné intervaly má aj Praha ale neriešim, za toto by som si doplatil ?
Ja som tiež dospel k číslu 12,32 a nejaké drobné. Len som si nebol istý, či sa počíta hmotnosť prázdneho alebo obsadeného vozňa, čím by druhá položka o pätinu vzrástla. Ale vzhľadom na celkovú sumu nie je ten jeden a pol centa dôležitý.
viacerým tu "diskutujúcim": Odkedy sa toto fórum premenovalo z Diskusného fóra na ŠotoPseudoPolitickoKamiónistické fórum?! Mám taký dojem, že keď sa tu diskutovalo o iných veciach, tak hneď sa viacerý prihlásili, že o čom sa tu diskutuje a mali pravdu! Teraz za poslednú dobu tvorí 60% (ak nie viac) príspevkov tohto typu. Prosím všetkých, ktorí stále reagujú na túto tému, aby prestali, pretože toto fórum sa môže ihneď premenovať. Viem, že mýto sa týka VHD, hlavne MHD, ale tomu sa venuje viac Dispečerské fórum, aj keď to NIE je ich parketa. ? Koniec OT alebo všetkému nej podobnej. ?
enge2