Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #141470:
Čo je to ten mestský vzhľad? Ten kus prednej masky s veľkým logom? Jediný rozdiel medzi štuttgarstkými a našimi je výška DPZ. Koniec koncov výsledok ďalšieho tendra to len potvrdzuje.
Reply on: Papyr #141469:
pol miliona = 1 dvere, 5 milionov = specialna klima pre BA ktora sa nebude vyuzivat (cize konstrukcne navrhnuta tak, aby vydrzala 20 rokov nepracovat ? )
luky133: Máš na mysli že budú tak vyzerať ako 1999. Ale inač sa mi snívalo že došli takto zladene že : To čo je čierne tak bolo červené a zostalo len to strieborné okolo 🙂
Reply on: Papyr #141469:
Ak si si nevšimol som písal, že aj tak je cena vysoká tak neviem načo taká poznámka... ? Ale je samozrejmé, že tie Bratislavské musia byť drahšie (i keď nie o toľko) nakoľko naše by mali mať aj ten mestský dizajn čo tie Stuttgartské nemajú: http://mercedesbenzblogphotodb.files.wordpress.com/2009/01/five-mercedes-benz-capacity-enter-in-services-in-tubingen.jpg ?
Reply on: luky133 #141461:
Myslis, ze jedny dvere naviac stoja 5 a pol miliona starych korun?
Reply on: 810zssk #141466:
Nato zabudni, to by tu GO museli vykonávať inde ako ÚD. Tak ako boli kĺbové Karosy poväčšinou v Zlineri.
Reply on: M3go #141465:
Blbost, CapaCity sa myslim vyraba v Nemecku a v ramci EU plati volny pohyb tovaru takze by na to uz ziadne clo byt nemalo. Jedine ze by tie autobusy dodavali nalozene cigaretami a alkoholom ? Naklady su vyssie akurat na prevoz a pripadne provizia pre predajcu, ale to by urcite nemalo byt 185 000 EUR.
Reply on: ranway #141452:
PRESNE TAK! Pozrite sa na tie Citara v akom su stave. Su stare, ale stale velmi pohodlne.

Som inak zvedavy ako spravia GO Ikarusov.. ak bude na takej urovni ako klbove Karosy bolo by to super. Snad bude aj (slizka) kozenka ?
Reply on: enge2 #141464:
Neviem či vozidlo nieje lacnejšie keď nejde von s krajiny tak aj to môže mať niečo s cenou 🙂
Reply on: MatejBA #141460:
skus k tomu pripocitat dph aka je u nas a aka je v nemecku toto neovladam aj tam moze byt rozdiel v koncovej cene
Reply on: ufo #141462:
som to myslel tak vseobecne ale reagoval som akoze na tvoj prispevok...? ?
Reply on: ranway #141452:
To si asi chcel reagovať na niekoho iného, lebo nevidím súvislosť s mojím príspevkom. ? ? ?
Reply on: MatejBA #141460:
No, ale oni kupovali len 3-dverovú variantu tam sú nejaké peniaze navyše a neviem či tam náhodou nejazdia v klasickej úprave CapaCity a nie také prečačkané ako to naše BA a také sme možno aj objednali. (Ale aj tak sa mi zdá cena vysoká)

Kedy má prísť vlastne prvé CapaCity? Jaunár-február je ešte skoro či nie?
Reply on: Valec #141456:
"Plánovaný je nákup 40 takýchto vozidiel v cene 23,4 mil. Eur (cca 705 mil. Sk), t.j. 585 000 Eur (17,6 mil. Sk) s DPH za jedno vozidlo." - cize o 185 000€ viac ?
Reply on: enge2 #141458:
Ak som správne čítal má ich už 8... ?
Reply on: Valec #141456:
kolko ich stutgart objednal?
Reply on: Emo #141436:
nechame sa prekvapit co nam DPB nadeli, mozno to bude aj dobre ze vodic bude viac chraneny pred zimou ked sa mu budu otvarat dvere dalej od kabiny 🙂. Co by urcite vodicov potesilo a mozno by bolo aj dobre urobit mu tam viac "sukromia" a nepustit ludi medzi kabinu a prve dvere malo by to vyhodu aj v tom, ze by vodicovi nezavadzali vo vyhlade a nemusel by prosit ludi aby sa posunuli, bola by to prevencia pred zbytocnymi zdrzaniami a nedajboze mimoriadnej udalosti ?
"Stuttgarter Straßenbahnen (SBB), which operates public transport in the German city of Stuttgart, has doubled its 19.5m four-axle articulated Mercedes-Benz Citaro CapaCity O530GL fleet to eight. The latest four have three full-width doors instead of four, 49 seats and space for 129 standees. They cost over €400,000 (£363,000) each."
Buses Magazine, November 2009

A teraz otázka, koľko za jeden zaplatí DPB?
Reply on: no.ev.di. #141446:
aj to tvoje pojazdne muzeum ale moze byt aj prijemne. Keby sa o tie vozy postarali a urobili im GO tak by tu kludne vacsie mnozstvo IK435 mohlo ostat, nikdy nie je zle mat vacsiu rezervu ? . Jedina nevyhoda IK435 je v tom ze nie je nizkopodlazny inak to boli celkom pekne busy. A keby sa na kazdy bus dala reklama LBC tak by bol aj nater jednotny ?
Reply on: Ik #141449:
myslim, ze po vyradeni Karos by mali nasledovat BamBusy a potom az IK415 🙂 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.