Inak chcem dačo podotknúť k Citelisom. Je to citeľné zlepšenie oproti krátkym Karosám a pochvaľujem si, ale jedna vec mi riadne lezie na Citelise na nervy a myslím, že aj šoférom a síce PÍPANIE, vždy keď šofér zapne smerovku. Pri výjazde zo zastávky, odbočovaní, skrátka stále. Na trase Aupark - Šafko som myslel, že to dostáva morseovkou pokyny nejaké ? keď si šoféri sťažujú, že im občas dakto zmáčkne signalizačné tlačítko, tak akoto, že sa nerobí nič s hentým otravný pípaním, ktoré ešte aj cestujúcim lezie na nervy. Bol by som rád, keby boli Citelisy na L99, ale nie za cenu toho pípania, fakt to lezie na nervy, neviem ako Vám... ?
No zistil som. ? ? To asi z toľkého potešenia, že som si myslel, že je to ten druhý tender... Ináč zaujímavé, ako dlho potom trvá zverejnenie už to bude o 11 dni mesiac...
Tender na CapaCity je tento: http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/7693 Takže je to ten druhý tender na 100% ako pozerám. ? A zaujímavé, je to, že cena je nižšia než predpokladal DPB. ?
Ak dobré vidím v Bratislave budú Mercedes-Benz Citará!!! ? ? ? http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/9501 Ale nie som si istý lebo dátum zverejnenia je uvádzaný 25.11.2009, ale dám ruku do ohňa, že ešte včera to tam nebolo. ?
Na k-reporte som čítal, ževraj preto lebo riaditeľ Slovenskej pobočky svojich zákazníkov presmeroval na svoju novo založenú firmu (tušímže tá z Nitry?)... Ale neviem či je to dôvod, nakoľko to mám len z k-reportu a kľudne to mohol niekto len tak tresnúť...
ZV MANy boli odkúpené od Dr. Richarda a tam ich nepotrebujú takže skôr to vidím na to odkúpenie zo strany DPB resp. inej dopravnej spločnosti.
Re #140454 Petto: To je pravda. Ale trebalo by povedať aj vodičom 25Tr, že nech používajú dopyt. Veď na DD je teraz asi najväčší chaos z celej Bratislavy lebo 25Tr otvárajú vodiči už, 15Tr keď príde tak vodič, niektoré Tedomy otvárajú vodiči, Solarisy otvárajú vodiči a teraz pochop cestujúci či má alebo nemá stlačiť dopyt... Resp. takýto chaos je asi všade kde premávajú tieto autobusy...
Na tamojšie linky MHD do Viedne sa už asi nevrátia. Skončili tam, lebo Albus prestal vykonávať linky pre viedeňskú MHD. Albus údajne skončil preto, že si chce nechať iba ziskovejšie linky, teda pre VW nepravidelnú dopravu...
1102 má také info letáky.. ale toto nové nariadenie (vedúceho prevádzky? ktorej? alebo divízie autobusy? alebo zmena predpisov? - ok vás ako vlky to nemusí zaujímať ale právne je to v dpb také všeliaké... aj informovanie vodičov...)trvá iba pár dní tka možno si napíšu nové letáky ?
Celý problkém v tedomoch je ten, že červené tlačítka v žltom poli "stop" - zapípajú - teda vlčáky ich majú stláčať pred zastávkou na znamienie a to signalizuje vodičovi akusticky i vizuálne na palubovke. A poväčšinou aj toto stláčajú (napr. linky 70, 87 majú sériu zastávok na znamenie po slovnaftskej).
Zatiaľ čo modré tlačítka dopyt vodičovi nič nesignalizujú, ale za to otvoria dvere, pokiaľ vodič dopyt aktivuje.
Teda vo vozidle cestujúci netušia, aké tlačidlo majú staliť, keďže každé má inú funkciu (ešte je tam aj kočík/ivalid, teda aspoä v tedome...) Hovorí o tom iba novinka tu na imhd...
A navyše pred zastávkou na znamenie si vlk jedno tlačítko stalčí - a to stop.-. prečo by mal potom ešte aj druhé aby sa mu otvorili dvere? Niečo iné je to zvonku, kde pokiaľ to vlkovi dojde má iba jendu možnosť čo staličť a tam je to ok...je to dopyt...
Podobná situácia - a relatívne absurdná - je na 15TrM. Vypuké je to pri n72 kde sú všetky zatávky na znamenie, ale aj napr. ríbezľová pre 201/202.. Vlk musí stlačiť MODRÉ tlačítko hore nad dverami - aby signalizoval výstup na zastávke na znamenie - tak sa píše aj na návodoch čo sú prilepené nad nim... ale ešte musí stlačiť aj dopyt, aby sa mu otvorili jeho dvere...
Uhol pohľadu niektorých vodičov 15TrM: pred zastávkou Ríbezľová si vlčák stalčí iba dopyt pri dverách, ale nestlačí znamenie.. nesignalizoval že chce vystupovať na zastávke na znamenie (lebo nestalčil tlačidlo zanmenie vodičovi).. nezastavím.
Vlčák si stlačí iba tlačidlo znamenie vodičovi, ok zastavím ale aktivujem dopyt.. lebo si nestalčil dopyt že ktorými dverami chce vystúpiť... tak pootm sa čaká na zastávke až to vlkovi dojde
Samozrejme viac je prípadov keď sa vodič zachová ako káže zdravý rozum a v záujme minimálneho zdržania na zastávke, ale to už sa nejde 100% v duchu predpisov..
1; Tak to sa možno tie ZV MAN vrátia do Viedne na tamojšie bežné linky MHD?
2; Vie niekto prečo Albus (asi) skončil? Včera mali na stránke uvedenú aspoň vykonávanie nepravidelnej dopravy, dnes už len "Stránka v rekonštrukcii"...
3; Blaguss má na cp.sk konečne uvedenú aj ich linku do Viedne. Naopak, linka DPB do Hainburgu odtiaľ zmizla. Očakával som, že sa tam objaví aj ich sezónna linka do Semmeringu, ale nestalo sa tak...
4; Od 13. 12. 2009 bude motoráčik OBB premávať už iba v úseku Marchegg - Ganserndorf. ? Z Petržalky do Viedne dochádza cez víkendy k 50 % redukcii spojov. Je to kvôli finančnej kríze?
Zaujímavé, že cez Marchegg taká redukcia nie je, ale tam sa čudujem, že už teraz vedia, že práve od 1. 10. 2010 bude zriadená stanica "Wien-Stadlau"....
5; V roku 2010 do Maďarska cez Rajku cez deň naozaj nič nepôjde - ani sezónny Jadran?
Načo robiť oznamy ,nech si len zoženú modré šípky ako majú 25 TR a je po probléme. Komu sa už len chce čítať tie ich slohové práce ? V tbusoch som ešte nevidel aby niekto stláčal stopku
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon