Na k-reporte som čítal, ževraj preto lebo riaditeľ Slovenskej pobočky svojich zákazníkov presmeroval na svoju novo založenú firmu (tušímže tá z Nitry?)... Ale neviem či je to dôvod, nakoľko to mám len z k-reportu a kľudne to mohol niekto len tak tresnúť...
ZV MANy boli odkúpené od Dr. Richarda a tam ich nepotrebujú takže skôr to vidím na to odkúpenie zo strany DPB resp. inej dopravnej spločnosti.
Re #140454 Petto: To je pravda. Ale trebalo by povedať aj vodičom 25Tr, že nech používajú dopyt. Veď na DD je teraz asi najväčší chaos z celej Bratislavy lebo 25Tr otvárajú vodiči už, 15Tr keď príde tak vodič, niektoré Tedomy otvárajú vodiči, Solarisy otvárajú vodiči a teraz pochop cestujúci či má alebo nemá stlačiť dopyt... Resp. takýto chaos je asi všade kde premávajú tieto autobusy...
Na tamojšie linky MHD do Viedne sa už asi nevrátia. Skončili tam, lebo Albus prestal vykonávať linky pre viedeňskú MHD. Albus údajne skončil preto, že si chce nechať iba ziskovejšie linky, teda pre VW nepravidelnú dopravu...
1102 má také info letáky.. ale toto nové nariadenie (vedúceho prevádzky? ktorej? alebo divízie autobusy? alebo zmena predpisov? - ok vás ako vlky to nemusí zaujímať ale právne je to v dpb také všeliaké... aj informovanie vodičov...)trvá iba pár dní tka možno si napíšu nové letáky ?
Celý problkém v tedomoch je ten, že červené tlačítka v žltom poli "stop" - zapípajú - teda vlčáky ich majú stláčať pred zastávkou na znamienie a to signalizuje vodičovi akusticky i vizuálne na palubovke. A poväčšinou aj toto stláčajú (napr. linky 70, 87 majú sériu zastávok na znamenie po slovnaftskej).
Zatiaľ čo modré tlačítka dopyt vodičovi nič nesignalizujú, ale za to otvoria dvere, pokiaľ vodič dopyt aktivuje.
Teda vo vozidle cestujúci netušia, aké tlačidlo majú staliť, keďže každé má inú funkciu (ešte je tam aj kočík/ivalid, teda aspoä v tedome...) Hovorí o tom iba novinka tu na imhd...
A navyše pred zastávkou na znamenie si vlk jedno tlačítko stalčí - a to stop.-. prečo by mal potom ešte aj druhé aby sa mu otvorili dvere? Niečo iné je to zvonku, kde pokiaľ to vlkovi dojde má iba jendu možnosť čo staličť a tam je to ok...je to dopyt...
Podobná situácia - a relatívne absurdná - je na 15TrM. Vypuké je to pri n72 kde sú všetky zatávky na znamenie, ale aj napr. ríbezľová pre 201/202.. Vlk musí stlačiť MODRÉ tlačítko hore nad dverami - aby signalizoval výstup na zastávke na znamenie - tak sa píše aj na návodoch čo sú prilepené nad nim... ale ešte musí stlačiť aj dopyt, aby sa mu otvorili jeho dvere...
Uhol pohľadu niektorých vodičov 15TrM: pred zastávkou Ríbezľová si vlčák stalčí iba dopyt pri dverách, ale nestlačí znamenie.. nesignalizoval že chce vystupovať na zastávke na znamenie (lebo nestalčil tlačidlo zanmenie vodičovi).. nezastavím.
Vlčák si stlačí iba tlačidlo znamenie vodičovi, ok zastavím ale aktivujem dopyt.. lebo si nestalčil dopyt že ktorými dverami chce vystúpiť... tak pootm sa čaká na zastávke až to vlkovi dojde
Samozrejme viac je prípadov keď sa vodič zachová ako káže zdravý rozum a v záujme minimálneho zdržania na zastávke, ale to už sa nejde 100% v duchu predpisov..
1; Tak to sa možno tie ZV MAN vrátia do Viedne na tamojšie bežné linky MHD?
2; Vie niekto prečo Albus (asi) skončil? Včera mali na stránke uvedenú aspoň vykonávanie nepravidelnej dopravy, dnes už len "Stránka v rekonštrukcii"...
3; Blaguss má na cp.sk konečne uvedenú aj ich linku do Viedne. Naopak, linka DPB do Hainburgu odtiaľ zmizla. Očakával som, že sa tam objaví aj ich sezónna linka do Semmeringu, ale nestalo sa tak...
4; Od 13. 12. 2009 bude motoráčik OBB premávať už iba v úseku Marchegg - Ganserndorf. ? Z Petržalky do Viedne dochádza cez víkendy k 50 % redukcii spojov. Je to kvôli finančnej kríze?
Zaujímavé, že cez Marchegg taká redukcia nie je, ale tam sa čudujem, že už teraz vedia, že práve od 1. 10. 2010 bude zriadená stanica "Wien-Stadlau"....
5; V roku 2010 do Maďarska cez Rajku cez deň naozaj nič nepôjde - ani sezónny Jadran?
Načo robiť oznamy ,nech si len zoženú modré šípky ako majú 25 TR a je po probléme. Komu sa už len chce čítať tie ich slohové práce ? V tbusoch som ešte nevidel aby niekto stláčal stopku
V 1105 (teda tušímže ona to bola) sa asi tak skoro nebude používať lebo ak som dobre videl boli tam ešte papiere, že dvere otvára vodič... Ale bolo by už dobré informovať o tom cestujúcich a aj vodičov, že ho majú používať... Nebola by teda zlá vec ak by sa teraz miesto "Dvere otvára vodič" dali papiere v Tedomoch a Solarisoch, že dvere sa otvárajú stlačením modrého tračidla "Dvere". Síce cestujúci by sa asi čudovali, že najprv niečo iné kázali a teraz zase... ?
Myslis "experiment BID" (cize Zahorie busy a mesto vlaky)? Bol som v tom ze tych 50 sk navyse rozdeluje medzi SL a ZSSK priamo DPB ktory ich aj vybera...
Tá rámcová zmluva už pravdepodobne prepadla, preto sa zatrolejovala molecova aby boli menšie poruchy na L33, takisto sa zrušili niektoré odchody na hlavnú stanicu 33/3-32/3 cez výkend, a tiež minulé vianoce zrušili L133 pod nový most, ktorú vo februári obnovili na ktorej už chodia autobusy. Nabudúci rok by sa z tých peňazí mohla zatrolejovať baníkova, segnerova, časť trolejbusov by chodila tadiaľ a L32 vrátiť do pôvodnej cesty, a L133 by sa mohla vrátiť na 12min. interval z kapacitnejšími vozmi, 8 tedomov by zostalo na L32-7+1 záložné vozidlo, zvyšných 12 tedomov by sa dalo na L88 s 6 min intervalom +nejaký ten solaris. To máme dokopy 19 vozidiel na DD v špičke. ?
700 000 EUR na (zbytocne) automaty, 374 000 na preferenciu na Racianskej radiale ktora zrychli (alebo aj spomali) dopravu o 4 minuty.. pekne..
Potesi aspon tych 6,1 miliona na elektricku na Bosakovu, som zvedavy ci to realne zacnu robit a ci to do toho 2011-teho dokoncia. Odvazne tiez znie predstava ze uz buduci rok chcu investovat 2,5 miliona do druhej casti (Janikov dvor) a ak spravne chapem tak to chcu uz v 2011 stavat (kedze tam maju navrh na 65 milionov rovnako ako v 2012)..
Mimochodom, za co plati mesto Slovak Linesu a ZSSK?
Lebo ešte máme uzavrenú rámcovú zmluvu (ak neprepadla) na ďalších 6ks takže nemusí DPB vypisovať tender a tým aj ušetrí náklady i keď malé... A viem, že ich nevyrába len Škoda, ale napr. aj Solaris. ?
No pozeral som ho a pre DPB je taktiež zaujímavý rozpočet... Napr. som si tam všimol niečo, že plánujú výdavky 550 000€ za kúpu AŽ jedného trolejbusu (Podľa ceny to odhadujem na 25Trku s dieselagregátom aby mohla byť zabezpečená nízkopodlažnosť 33) a potom 2 700 000€ plánujú dať na modernizáciu trolejbusov. Čo sa týka autobusov je tam záhadná suma 15 000 000€ (to sú asi peniaze na kĺbaky), na električky tam máme len 350 000€ (takže asi len nejaké opravy)... Čo sa pozerám na rok 2011 sa zase plánuje vyššia suma na trolejbusy (asi konečne nákup nových) a až na 2012 nákup električiek... Teda ak som to správne pochopil. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto