Načo robiť oznamy ,nech si len zoženú modré šípky ako majú 25 TR a je po probléme. Komu sa už len chce čítať tie ich slohové práce ? V tbusoch som ešte nevidel aby niekto stláčal stopku
V 1105 (teda tušímže ona to bola) sa asi tak skoro nebude používať lebo ak som dobre videl boli tam ešte papiere, že dvere otvára vodič... Ale bolo by už dobré informovať o tom cestujúcich a aj vodičov, že ho majú používať... Nebola by teda zlá vec ak by sa teraz miesto "Dvere otvára vodič" dali papiere v Tedomoch a Solarisoch, že dvere sa otvárajú stlačením modrého tračidla "Dvere". Síce cestujúci by sa asi čudovali, že najprv niečo iné kázali a teraz zase... ?
Myslis "experiment BID" (cize Zahorie busy a mesto vlaky)? Bol som v tom ze tych 50 sk navyse rozdeluje medzi SL a ZSSK priamo DPB ktory ich aj vybera...
Tá rámcová zmluva už pravdepodobne prepadla, preto sa zatrolejovala molecova aby boli menšie poruchy na L33, takisto sa zrušili niektoré odchody na hlavnú stanicu 33/3-32/3 cez výkend, a tiež minulé vianoce zrušili L133 pod nový most, ktorú vo februári obnovili na ktorej už chodia autobusy. Nabudúci rok by sa z tých peňazí mohla zatrolejovať baníkova, segnerova, časť trolejbusov by chodila tadiaľ a L32 vrátiť do pôvodnej cesty, a L133 by sa mohla vrátiť na 12min. interval z kapacitnejšími vozmi, 8 tedomov by zostalo na L32-7+1 záložné vozidlo, zvyšných 12 tedomov by sa dalo na L88 s 6 min intervalom +nejaký ten solaris. To máme dokopy 19 vozidiel na DD v špičke. ?
700 000 EUR na (zbytocne) automaty, 374 000 na preferenciu na Racianskej radiale ktora zrychli (alebo aj spomali) dopravu o 4 minuty.. pekne..
Potesi aspon tych 6,1 miliona na elektricku na Bosakovu, som zvedavy ci to realne zacnu robit a ci to do toho 2011-teho dokoncia. Odvazne tiez znie predstava ze uz buduci rok chcu investovat 2,5 miliona do druhej casti (Janikov dvor) a ak spravne chapem tak to chcu uz v 2011 stavat (kedze tam maju navrh na 65 milionov rovnako ako v 2012)..
Mimochodom, za co plati mesto Slovak Linesu a ZSSK?
Lebo ešte máme uzavrenú rámcovú zmluvu (ak neprepadla) na ďalších 6ks takže nemusí DPB vypisovať tender a tým aj ušetrí náklady i keď malé... A viem, že ich nevyrába len Škoda, ale napr. aj Solaris. ?
No pozeral som ho a pre DPB je taktiež zaujímavý rozpočet... Napr. som si tam všimol niečo, že plánujú výdavky 550 000€ za kúpu AŽ jedného trolejbusu (Podľa ceny to odhadujem na 25Trku s dieselagregátom aby mohla byť zabezpečená nízkopodlažnosť 33) a potom 2 700 000€ plánujú dať na modernizáciu trolejbusov. Čo sa týka autobusov je tam záhadná suma 15 000 000€ (to sú asi peniaze na kĺbaky), na električky tam máme len 350 000€ (takže asi len nejaké opravy)... Čo sa pozerám na rok 2011 sa zase plánuje vyššia suma na trolejbusy (asi konečne nákup nových) a až na 2012 nákup električiek... Teda ak som to správne pochopil. ?
15TrM si ju ale zasluzia viac. 6613, 6615 aj 6618 maju nove mechy. V trolejbusoch ako 6622(ma povodny mech), ked naberu jamu a stojis v klbe tak to s tebou dost mika.
Dnes jazdia 6613, 6604 aj 6615 ako skoro kazdy den.
Na tom mieste bol voľakedy trh (do jeho presťahovania k Šustekovej) a taká prízemná búda s nejakým obchodom (polotovary? nepamätám si už) - tá bola zbúraná potom, čo na ňu spadol susediaci topoľ.
K projektu:
98 miest v garáži na 48 bytov je dobrý pomer (bude rezerva aj pre záujemcov z okolitých domov). Zaujalo ma aj, že budova má až dve podzemné podlažia.
Stavba má dve podlažia vyhradené na obchody a služby (plus).
Dom rešpektuje okolie, dotvára uličnú štruktúru a má rozumnú výšku. Naviac, ak tak už raz bude stáť takáto stavba, nepostaví tam niekto 20 poschodovú dominantu
Mne osobne sa návrh celkom páči.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mischo1