to by bolo trefné... Braňo je len kanálová krysa, nemá žiadnu autoritu, akurát tak tú o ktorú sa mu postará niekto iný... Možno keby bola dakde skrytá kamera, by sme došli na to, že svojou mluvou je len o málo inteligentnejší ako jeden pán z Pereša ?
zaujíma ma to z toho titulu, že ako teda si toto vydiskutujú Gyurkovský a Gardenescu vzhľadom na ich strannícku príslušnosť. Aj keď tu mi to pripadá skôr tak, že Bajan je aj pre Ďurkovského schodná cesta, lebo Bajan je obyčajné pasívne opuchnuté teleso požierajúce financie a nemá ani najmenšie poňatie čo sa v kraji deje, čo náležite využívajú iní podnikavci. Neviem kam siahajú kompetencie župana, či môže zasahovať aj do diania v mestských orgánoch a spoločnostiach. Ak aj nemá moc možností, tak treba ľudí už teraz začať upovedomovať čo je vlastne Ďurkovský zač a v čom všetkom má ten parazit prsty, keďže sme na imhd.sk tak hlavne jak veselo odklepáva Braňove rozhadzovanie sa a šetrenie na úkor iných m.č. ?
OK podporovalo Bajana len preto lebo SDKÚ-DS ich vyhodilo zo svojích radov. Pokiaľ teda viem. ? Síce pravda, že mohol povedať, že nebude odporúčať nikoho... Ale možno mu išlo niečo do vrecka nakoľko sa potom aj na jeho billboardoch dolepilo koho majú jeho vodiči podporiť. ?
inak keď OK podporovalo Bajana, ktorý je kandidátom Smer+HZDS a Ďurkovský je z KDH čo je v súčanosti opozícia, tak nenastali tam krivé pohľady medzi nimi?
Prečo by nemal? Pokiaľ viem majoritný (100%) vlastník je mesto Bratislava a teda o obsadení vedenia DPB a.s. rozhoduje mestské zastupiteľstvo resp. primátor a nie župan. ? Alebo sa mýlim?
A na aké kulové je dobrá L135 na miestach dostupných 100-200m od trate a ešte k tomu aj oveľa menej členitom teréne aký je na západ od Karloveskej? Premávka do oblasti Líščieho údolia a L. Sáru je deviancia spôsobená nakazením myslenia v DPB pánom Prznislavom Záprdníkom. To potom môžu byť minibusové linky všade po celom meste komu nestojí 50m od domu nejaký spoj ?
so zrušením linky 135 nesúhlasím.namiesto nej by radšej mali zrušiť 35-ku.je síce pravda že L135 má problematickú trasu ale je určite viac využívanejšia ako L35.jedine keď je to naopak tak vtedy keď okolo pol druhej v poobede idu deti zo školy na borskej.vtedy je L35 fakt narvaná. ?
Tam to treba nechať veeeľmi dlho zvoniť..
Re #140327 kecho: áno on to skúpil už keď vedel že am má ísť cesta.. ako nám svojho času (2005+-) vysvetľoval kompetentný pracovník mesta BA "s Vlárskou už je to jednoduchšie, už sa nemusíme naťahovať s X ľuďmi ale všetky pozemky skúpil jeden, a ten ukázal na mape prstom na pozemok čo vlastní mesto - vedľa Hradu niekde na Palisádoch, alebo Mudroňovej, že za ten to vymení ?" .
? za objasnenie. takže jeden špekulant sa predsa len našiel. vôbec by ma totiž neprekvapilo, keby tie pozemky skúpil vtedy, keď už vedel, že tadiaľ má ísť cesta... aj keď zas jedného možno vyvlastnia (a ak bude zo správnej strany, tak sa dohodnú na nejakej premrštenej cene) rýchlejšie ako nejakých 30 majiteľov...
Re #140325 Mike: 136 je synonymum pre všetky tie KV-DD linky od 35 do 139, čo vznikli a ešte do volieb vzniknú
135,36 jednoznačne zrušiť, 133 vrátiť do pôvodného intervalu, kým sa niečo nespraví s napojením t-bus trate na DD so zvyšnom sieťou. 35 upraviť trasu, resp. zobojsmerniť v úseku Borská - Kuklovská, jednosmerná premávka cez Veternicovu, Nad lúčkami, Baníkovu a J.Stanislava. L139 ponechať dočasne kým sa dorieši stavba t-bus trate Molecova - Staré grunty.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike
Re #140327 kecho: áno on to skúpil už keď vedel že am má ísť cesta.. ako nám svojho času (2005+-) vysvetľoval kompetentný pracovník mesta BA "s Vlárskou už je to jednoduchšie, už sa nemusíme naťahovať s X ľuďmi ale všetky pozemky skúpil jeden, a ten ukázal na mape prstom na pozemok čo vlastní mesto - vedľa Hradu niekde na Palisádoch, alebo Mudroňovej, že za ten to vymení ?" .