Pri Solarisoch a Tedomoch je popis tlačidiel aj vonku aj vo vnútri... Preto sa možno tu začal aj používať. Čo sa týka informovania cestujúcich stačilo by na mesiac dať ku každým dverám A4ku, že sa začal používať dopyt v týchto a týchto autobusoch (boli by tam fotky)... A tak cestujúce napadne, že si má otvoriť dvere ak príde autobus a neotvorí dvere... Síce po nejakom čase. A napadne ho to aj preto lebo teraz keď je zapnutý dopyt svietia (aspoň pri Solarisoch) vonkajšie tlačidlá (vnútrné majú len plastové.) A tušímže aj pri Tedomoch svietia či nie? ?
dopytove otvaranie bez jednotneho systemu oznacovania a informacnej a medialnej kampane??? to znie ako sabotaz mhd.
ludia samozrejme nevedia, ze si maju otvorit dvere. ako mozu vediet, ze sa nedodrbal autobus, ale ze treba nieco stlacit. to je problem aj pre mladych, o dochodcoch nehovoriac.
na kazdy autobus, kde sa pouziva dopytove otvaranie musia von aj dnu vyrazne nalepky so sipkami (na dvere aj ku tlacitkam), na zastavky informacne plagaty a do medii tlacove spravy!
vďaka za info ?
možno by bolo dobré dať to aj na prvú stranu do oznamov...
Re #140233 luky133: sa len teším na chaos v SU, keďže tam iniciatívne poprelepovali niektoré tlačidlá, potom poprehadzovali červené a modré, takže pri dverách je raz také, inokedy iné ?
Dalsia vec, od vcerajska je prikazom dane, aby vodici na vozidlach SOLARIS, TEDOM a MERCEDES pouzivali DOPYTOVE OTVARANIE DVERI. Pripravte sa zo zaciatku na zdrzanie premavky a na dlhsie statia na zastavkach vzhladom na to, ze ludia nebudu chapat, ze dvere si maju otvorit sami. Na IKARUSOCH vodic otvara vsetky dvere nadalej sam.
Predstav si všimol. A keď už ma chceš chytať za slovíčka, tak tá zmluva nie je jedna ale je ich hneď viacero. Myslím, že principiálne som reagoval na úplne inú vec...
Tadiaľto: https://dl.getdropbox.com/u/2783750/mapka.png Určite lepšia trasa než má 135 avšak dosť problematická... Toto je, ale trocha zlá verzia nakoľko som pri kreslení zabudol na to, že na Veternicovej je jednosmerka... A aj zastávok je veľa a samozrejme ak by začala jazdiť tak som navrhol skúšobnú premávku na pol roka a keď tak by sa zrušila. Určite by to bola prínosnejšia linka ako napr. taká 135, ktorá ruší 200m dochádzanie a táto by zrušila aj kilometrové. ?
je to jedno teda, hlavne aby to čo jazdí jazdilo bez porúch, včas a hlavne vhodné vozidlá (tým narážam na to, že postupne by sa mohli konečne z L37 vytratiť SORky 9.5, síce ani 10.5 niesú výhra oproti klasickým 12-metrovým)
Dnes už síce sú linky ktoré sú vypravované z viacerých kolón, ale stále je zásada pokiaľ sa dá jedna linkia jedna kolóna výpravu nedeliť. Sú s tým viaceré technické problémy, síce riešiteľné, ale predsa problémy.
A ďalej, preúvať len tak poradie, dve medzi "kolónami" - vozovňami to sa nie nadarmo volá dopravná prevádzka, každá vozovňa je osobitná prevádzka, teda relatívne uzavretý systém najmä čo sa týka vodičov a celej organizácie.
a keďže sám tušíš že u požičiavaní si vozidiel je relatívne najmenší problém, nie je to jedno či parkuje na "severe" alebo na "juhu"? 1 a 2DP majú spoločné dielne, aj kanál dennej údržby, aj poruchové kanály o centrálnych dielňach ani nehovoriac...
Čo na tom bolo militantné? Ešte chvíľu a začneš na arabov v L96 kričať, že majú výbušniny a chystajú sa odpáliť autobus ? nemyslel som to tak, ako sa môže zdať. Opäť zopakujem to, že čo sa stane ak nejaké poradia prevezme Trnávka po JD? Nastáva tým neporiadok vo výprave pre vozovne alebo sa im bortí systém či čo? Ak je to pre nich životu nebezpečné, tak radšej to nechajme tak...
tak by niektoré Tedomové a SORkové poradia na 20,22 a 28 vypravovala Trnávka a? Keď sa začala MHD točiť okolo Dlhých dielov, tak zrazu mohla L32 a 133 robiť 2 a neskôr aj 1. kolóna, takže nevidím najmenší problém, keď sa pre jedno sídlisko postaví celá MHD na hlavu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133