ešte dotaz k "náč 207 nemáš s čím prekladať a na čo naväzovať - na Svätoplukovej s 205 je to blbosť" prečo by to bola na Svätoplukovej blbosť? Chceš povedať, že ľudia zo Svätoplukovej cestujú skôr L205 ako L207 a teda je pre nich dôležitejší smer AS a Zimný štadión ako smer na Kollárovo a Hodžovo nám.?
určite je dôležitý hlavne preklad s 203,205 a 212. Jednak takto je v úseku Svätoplukova - Záhradnícka - Mickiewiczova interval 5/6/6, takto je preklad len na Záhradníckej od Jégeho po Svätoplukovu lebo 205 a 212 sú v jednotnom intervale. Keby mi nebolo povedané, že je ten jednotný interval potrebný a užitočný a celkom aj kopírujúci dopyt po kapacite, tak by som to aj bral. Podľa mňa L203 nejazdí z Koliby tak vyťažená, ale je to vec jednak komfortu čo sa týka kratšej čakacej doby a hlavne pohodlie pri prestupe keďže sa dá prekladať s ostatnými linkami.
sorry, predcasne poslané..
Yess, tam je hlavne kapacitný problém poobede v úseku Hodžovo - Červený Kríž....
A áno, bude tam aj jednotný interval so zvyškom siete ako píšeš, ale 203 má preklad iba s 207 a 207 s 203 ?
U 207 je preklad hlavne (a iba) s 212.. ešte možno pár vlkov uvíta ak budú náväznosti 204 a 207 na Valašskej.. ináč 207 nemáš s čím prekladať a na čo naväzovať - na Svätoplukovej s 205 je to blbosť, na Prievozskej 202 a 208 má iný interval a navyše to chodí furt a na Miletičke s 201, alebo nebodaj 209? je to tiež pre nikoho...
Ak myslíš IK 415 a 435tam je dopyt tak že funguje iba zvonku. TEda vodič keď aktivuje dopyt tak zvonku to zelené tlačítko dolu pri dverách otvorí dvere.. Ale z vnútra to žlté tlačítko akurát tak zapípa v kabíne u vodiča (ak to nemá vypnuté) a zasvieti sa tlačítko tých dverí , kde to vlk stlačil. ale dvere sa neotvoria, to musí vodič.
niečo iné je núdzové znamenie (zvnútra hore, červené), alebo núdzové otváranie dverí (zvonku, to hore, ktoré mávali prekryté obalmi z kinderiek). Tam sa pár krát stalo že to nejaký humorista - cyklista stlačil za jazdy vedľa autobusu a dvere sa v momente otvorili a bus zaflekoval... ale to bolo ináč zapojené v tom vozidle...
Mike: Niekedy sa stáva že sa pokazí trolejbus a vodič ide do vozovne a čaká aj 3 hodiny na trolejbus na výpravni. Ne raz sa to tak stalo. Alebo mu daju 6236 alebo 6238 a spraví 1 kolo a zase dojde. Tie vozidlá nikto nechce. A vie niekto vysvetlit prečo na trolejbuse 6254 vydržal najviac 8 dní kompresor? Lebo lahká udržba má ? ? vieme kde.
Ináč ako je to s dopytom u Ikarusoch? Pred pár rokmi sa tu tušímže o ňom viedla diskusia a je nejako zle spravený či také niečo nevie niekto? Ževraj otváral dvere keď zastalo vozidlo napr. pri križovatke niekto písal tušímže... Nevie niekto? A videl už niekot letáčiky, že sa začal používať dopyt či to, že sa má používať ostane tajné pre verejnosť? ?
Nikdy ☺ Jednak u trolejbusov stále nie je stabilizovaný stav vodičov, a dvak aj keď sa vrátia všetky 14Tr z GO, to akurát bude rezerva pre dnešnú výpravu...
Za poslednú dobu sa vyradilo až príliš veľa 14Tr a to bez náhrady... čo je však reálna šanca že 203 a 207 dostanú aj do poobednej špicky interval 12 min...
Petto: 6315 mala SP v roku 2007 a neni až moc v takom zlom stave
6292 to je totál HRDZA. Tej dávam ešte pár mesiacov a pojde do ohrady na večné časy. Ved 6262 a 6285 su už tuším v Zlíne tak čo, ešte zoberu možno 6278 a také staršie klbove a dovidenia.
Vápenka aj Krpáš. Vyzera to fakt dobre Ale na týchto zastávkach vyčína "označníkový fantóm" už dlhšie. Už niekoľkokrát tie označníky spílil a pohodil vedľa, ale v poli sú poprvýkrát Raz ich dokonca skrátil tak, že odrezal spodok a vrátil naspäť, takže plech bol pri zemi ?
Už to tu omielam dosť dlho a odpoveď žiadna, tak skúsim znova : Je nejaký progres v objednávke Capacity a 100ks nafťákov? Ohľadom prvého či sa už objednali a druhého, či už je známy šťastný výherca. Vopred vďaka za info. ?
Patrick666
6292 to je totál HRDZA. Tej dávam ešte pár mesiacov a pojde do ohrady na večné časy. Ved 6262 a 6285 su už tuším v Zlíne tak čo, ešte zoberu možno 6278 a také staršie klbove a dovidenia.