Reply on: vlado13 #140220:
JCD je to posledne co by som v Bratislave kritizoval... podla mna je JCD ukazka toho ze aj reklama sa da robit slusne a civilizovane, na rozdiel od vsetkych ostatnych reklamnych spolocnosti... ked postavia zastavku tak ze v urcitej miere brani v chodzi, tak je to len preto ze to asi inak neslo... skorej by som sa pozrel na vselijake rychlokvasene reklamne braky co sa seru kade take, bez akejkolvek hodnoty pre ludi (ako pristresok MHD jednoznacne je) do stredu chodnikov, krizovatiek, a nie len brania v chodzi, ale este su katastrofalne hnusne a nevkusne....
ivanbuto
- Iste sa nedá všetkých hádzať do jedného vreca, a sú rozumné spôsoby využívania IAD.
- Čudujem sa však niektorým z vás, že na používanie áut v Bratislave sa pozeráte čisto racionálnou optikou - iste ste si všimli, že v niektorých prípadoch sa jedná naozaj aj o sociálny a kultúrny fenomén, a myslím, že o takých hovoril intony.