Zase si nemysli, že JCD sú tí najsvätejší. Tiež umiestňujú svoje prístrešky najmä na tie miesta, aby bolo vidieť reklamu a až potom sa pozerajú nato, či je tam potrebné mať prístrešok. Pekný príklad je zástavka ŽST Petržalka a problém s ich príliš blízkym umiestneným pri okraji cesty. A už bola požiadavka na túto spoločnosť a nie jedna aby ich posunula ďalej od okraja cesty...
JCD je to posledne co by som v Bratislave kritizoval... podla mna je JCD ukazka toho ze aj reklama sa da robit slusne a civilizovane, na rozdiel od vsetkych ostatnych reklamnych spolocnosti... ked postavia zastavku tak ze v urcitej miere brani v chodzi, tak je to len preto ze to asi inak neslo... skorej by som sa pozrel na vselijake rychlokvasene reklamne braky co sa seru kade take, bez akejkolvek hodnoty pre ludi (ako pristresok MHD jednoznacne je) do stredu chodnikov, krizovatiek, a nie len brania v chodzi, ale este su katastrofalne hnusne a nevkusne....
Hlúpa otázka, pretože tam samozrejme bude stáť linka 36, potom linka 136, čo bude autobusová linka kde bude Solaris - dlhodielčania sa hádam nebudú voziť do Dúbravky hnusnou električkou, potom linka 236, ktrá bude chodiť do Stupavy, potom linka 122 do Devínskej... a najmä - nosná linka 138 do Krematória...
prístrešky, ktoré dáva montovať JCD sa na Šafko vôbec nehodia, podobne ako na chodníky, ktoré sú podobných parametrov ako pri zastávke električiek na Štúrovej,
ak platí, že autá majú nechať voľný chodník v šírke najmenej 1,5 m, to isté by malo platiť aj pre prístrešky na zastávkach MHD, jednoducho chodník je prednostne určený na chôdzu a až potom na ostatné funkcie, nútiť chodcov, aby sa predierali pomedzi čakajúcich na zastávke alebo chodili poza prístrešok vo veľmi stiesnených pomeroch, je osobitným fenoménom Bratislavy,
pohyb chodcov treba podporovať a nie mu brániť, v prípade zastávky na Štúrovej je to možné za podmienky, že obetujeme stánok a časť nespevnenej plochy vedľa chodníka a tam vybudujeme seriózny prístrešok,
zastávku busov na Dobrovičovej by sa tiež dala vyriešiť, ak by sme našli konsenzus a zabrali kúsok voľnej plochy, ale to iba za podmienky, že navrhovaná električková prevádzka z Petržalky neznamená rušenie tejto zastávky MHD, lebo prestupy nebudú
veru, tie JCD prístrešky sú skoro nič oproti tým starým. Na Šafku aby sa ľudia mali kam schovať tak už len na nástupišti L95 by ich muselo byť aspoň 5 spojených tak ako to je na Jungmannovej v smere do centra spojené dva a pre ľudí čakajúcich na električku by to tiež chcelo nejaký prístrešok.
Re #140217 Emo: Chápem to, že nemôže napr. L88 premávať v intervale 7-8 min aby nadväzovala na L95. Cez prázdniny napr. 83 a 88 nadväzujú celodenne, okrem víkendov. Škoda, že sa nesnažil nikto v tomto meste rozdeliť linky na tie, ktoré by premávali v intervaloch 4/7-8/4, 7-8/15/7-8, 15/15-30/15 čiže silnejšie a slabšie vyťažené linky, takto by tam bola medzi nimi nadväznosť. Šlo by to spraviť myslíš?
101 a 115 smerom do dubr. tiez stali na harmincovej tam v tych krikoch pri stadione.. a ten pristresok na opacnej strane dali tusim prec pred 6 alebo 7 rokmi
a este inak k tym pristreskom..JC Decaux celkom rychlo reaguju na staznosti ? za dva mesiace uz dobudovali na drobneho druhy pristresok a aj novy asfalt pod zastavkami dali...co ale stale nemeni fakt ze nove dva pristresky su ledva polovica stareho laminatoveho..
Re #140213 Dunčo: Chalani, nemôžete mať nadväznosti všade. Si uvedomte, že keď niekde pozmeníte cestovné poriadky tak, aby bola nadväznosť, tak inde tým môžete rozbiť 5 takých nadväzností.
"expresné autobusy so zastávkami Dolné a Horné Krčace"
kua, to museli byt expresy ? ?
pokial si spominam, tak 101, 115 stali na Harmincovej (prip. Horne Krcace smer DNV), kde tie velke pristresky neboli. v smere do mesta (kde dnes stoji 36) bol dokonca JCD pristresok, ktory nie tak davno odstraneny.
to je to čo je na prd. nadväznosť neexistuje, počas špičky je to znesiteľné, sú krátke intervaly (hlavne teraz je cestovať do KV a Dúbravky radosť, prejdem pešo od Šafka na Jesenského a mám tam všetky linky)... napr. keď chcem ísť pod Nový most a akurát nejde L83, ktorou by som šiel k Auparku a tam na L88+91, tak akurát sa odveziem na Nám. hraničiarov a pri intervale L95 7-8min a L88 12min je to jednoducho tipovačka...
Na margo diskusií o používaní áut:
- Iste sa nedá všetkých hádzať do jedného vreca, a sú rozumné spôsoby využívania IAD.
- Čudujem sa však niektorým z vás, že na používanie áut v Bratislave sa pozeráte čisto racionálnou optikou - iste ste si všimli, že v niektorých prípadoch sa jedná naozaj aj o sociálny a kultúrny fenomén, a myslím, že o takých hovoril intony.
je to len moj pohlad na vec a moja skusenost, hovorim ja sa rad vratim do MHD ked mi bude chodit aspon 5 rocny bus v ktorom sa budem citit prijemnejsie btw. kedysi som si nevedel predstavit nemat taku mhd aka bola v BA a teraz ? ziadna nadvaznost, ides napr. do race 98 + elektricka a 56/52 ti odide 1 ci 2 pred nou ?
Trocha paušalizuješ, ako všetci, čo jazdia autom. Kamarát má napríklad v garáži dve autá, ale veľmi si pochvaľuje cestovanie trolejbusom na Americké nám. Má to rýchle a vždy má kde sedieť
si ich sledoval, že vieš, že tam išli naotočku? Lebo toto robievam aj ja.. keď idem odniekial a po ceste mam lidl, do ktorého bežne chodím peši... zdá sa mi to ale zabitý čas zaparkovať a potom ísť naspäť peši ako vybaviť to "po ceste"
Iste, v Lidli majú skvelú mrkvovú šťavu, chodím si ju tam pravidelne kupovať, no a keď som bol naposledy, chalan z bieleho auta so svojou polovičkou zrovna väčší nákup ako ja nemali. Parkovali o dve ulice ďalej. Veľmi ma pobavili. Až sa človeku chcelo zvracať
intony