tak idem ti hneď aj povedať, ktoré Trnávkovské a Jurácke tam ešte sú :
1801,1803 (neviem prečo tam je keď mal byť v Petržalke ako 4871),1804,1809,1810,1815,2809,2810,2812,2813,2814,2818,2819,2820,2825,2828,2829,2831
nemajú žiadne Ik435? A keby Petržalka poslala im Karosy B741 čo im ostali a obratom by došli späť IK435 + 5 TAMBUSov. Takto by boli všetky Karosy v Juráku/Trnávke a Ikarusy v Petržalke.
ešte navyše aj jednotlivé typy vozidiel sú tak rozdelené medzi vozovňami, že je v tom bordel. Jurajov dvor drží tie 4 Tedomy a 4 SORky, pričom Trnávka má 16 kusov Tedomov, SORky držia Krasňany a navyše JD obdržal 33 Citelisov tak by mohol SORky krásne pustiť do Krasňan alebo do Petržalky a Tedomy dať Trnávke nech je to nejak prehladne rozdelené a nie po pár kusoch. Ďalej keby Ik435 došli všetky do Petržalky a Karosy B741 by odišli komplet všetky do 1. a 2. DPA a obratom by mohli prísť nejaké TAM-BUSy na dosiahnutie rovnakého počtu ako je teraz v Petržke. Však už aspoň, že všetky Ik415 má Petržalka, ktoré by mohli doplniť nejaké SORky z JD a dodávka nových kusov.
Tu je na riť to, že sa nevieme rozodhnúť pre jeden nanajvýš dva typy výrobcov, ktorí nám budú autobusy dodávať. Máme SORky, Citelisy a prenajaté Tedomy, (ktoré však vraj môže DPB odkúpiť, ak sa nemýlim), u klbákov máme TAM-BUS, Karosu, Ikarus, pribudnú Mercedesy. Aspoň u krátkych autobusov sa DPB mohol rozhodnúť pre jeden typ, hoc aj za cenu nech to je SOR u klbákov sme mohli vsadiť na Citelisy, ktoré sú v CNG aj naftovej verzii. Dúfam, že už DPB nedopustí aby sme mali troch výrobcov na jednu kategóriu vozidiel.
Capacity majú prísť prednostne do Petržalky. Túto informáciu dokonca nemám od Záhradníka, keďže keby to povedal on neveril by som tomu vôbec. Ale je možné že Tomek bude zase akčný ?
Ale keďže Ikarusy sú už v tak hroznom stave, tak si myslím že nakoniec naozaj do tej Petržalky pôjdu.
A kam prídu? Do Petržalky? Tomu môže veriť len debil na úrovni Záhradníka ? (tým nechcem poukazovať na teba, dúfam, že tomu neveríš) Zas ich zhrábne Trnávka s Jurákom, Petržalka dostane akurát tak zvyšné Ik435 a možno nejaké TAM-BUSy, ktoré kedysi už mala ? Podľa mňa Záhradník aj zabudol, že hovoril o L68,93,96,98 kde by mali byť Capacity nasadené (to sa len naučil na vystúpenie v telke nejaké čísla liniek o ktorých ani nevie že existujú keďže nejde o linky obsluhujúce KV). Určite sa dodrží tradícia idiotského nasadzovania autobusov a Capacity budú behať na všetkých linkách, ktoré robí 1. a 2. DP... Ak bude nejaké poradie na linke idúcej do Petržalky robené Capacity tak možno L96 a 78, aj keď pevne verím, že DPB nesklame a dodrží NP L96 nasadením nejakej tej kĺbovej CNG Karosy ?
Nie je. Ale nie to bolo podstatou prispevku. Podstatou bolo to, ze ziadne ine mesto okrem Bratislavy v minulosti nevyzadovalo kovove antivandalske oznacovace, pretoze asi v tych ostatnych mestach neziju tak iniciativni vandali, ako v Bratislave. A teraz ta ista Bratislava bude kupovat automaty s dotykovym displejom. A ja sa pytam: ti vandali, ktorych zrejme je v BA viac nez kdekolvek inde, za 5 rokov vymreli?
Keď má teraz Petržalka 5 vyradených Ik435, neuvažuje sa o tom, že sa z nich spravia 2-3 schopné kusy do premávky? Koľko vôbec takáto montáž jedného vozidla z viacerých trvá?
Petto