Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #140053:
neviem, ale myslím, že pokiaľ sú tie digitálne tabule funkčné a dá sa tam naprogramovať manuálne číslo linky a cieľ, tak by nemal byť problém to sprevádzkovať, aj keby to bolo "autonómne" od BUSE systému a aj keby sa zobrazovali len ciele...
Reply on: Mike #140053:
Netvrdím že je to problém vodičov, že im nefunguje informačný systém. Určite sa nejakým spôsobom dá zohnať softvér pre tie transparenty. Aj Zájazdové Many jazdili s tabuľkami a nakoniec sa im ten infsystém podarilo sprevádzkovať. Len treba chcieť.

Alebo potom dať preč tie pôvodné Brose, Krueger, Gorba a neivem čo a pokiaľ má DPB nejaké busečka z vyradených vozov tak ich tam použiť. Po skončení prenájmu vrátiť pôvodné transparenty.
Reply on: JamaVOku #140051:
Si si 100% istý, že je to lenivosťou DPB? Isto vieš, ako sa vodiči, ale aj výpravcovia a sám vedúci 1DP "tešia" že v 21.storočí musia nosiť plastové tabule..Tam to je aj o zložitejších technických problémoch...
Reply on: zakaznik #140020:
Ešte majú aj linku 66 zle vyznačenú ?
Reply on: Eury #140046:
Tie bariéry sú tam preto, že v mestách kde jazdili sa prednými dverami len nastupovalo. Takže sú jednosmerné. Majú to všetky vozy okrem 1503, ktorý má ohradený iba priestor predných dvetí, tak, že má od kabíny vyvedenú hydraulickú tyč napojenú na krídlo dverí, ktoré keď sa zavrú tak sa celý priestor dverí uzavrie.
Tie busy sú každý s rozdielnych miest. Teda z niektorých je viac kusov z rovnakého mesta, napr. 1501, 1505 a 1510 sú z Kamenu, a práve 1505 a 1510 sú asi jediné dva identické autobusy.
K vetraniu, tie vozy majú strešné fukáre, takže keď si vodič fukáre zapne tak cez dierky v strope a v horných bočniciach začne do vozidla prúdiť čerstvý vzduch ?
Dodám len, že obrovskou nevýhodou je ten nefunkčný informačný systém, ktorý je DPB lenivý sprevádzkovať ?
Reply on: Ámos #140047:
Na použitie tej mapy.
Reply on: no.ev.di. #140048:
Dá, lebo kvôli polohe vedenia sa musia trolejbusy otáčať okolo značky, keďže nekopíruje vedenie. Viď http://imhd.sk/ba/index.php?img=15748&typ=gm
K novému foto-updatu :
Zaujímalo by ma kam ide na tejto fotke http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=50530&idt=u&idg=4101&gi=0&gn=20&gs=c&gsd= voz #6638? Viem, že je to smer Vojenská Nemocnica, ale dá sa pri pri príchode z ul. Pri suchom mlyne k Vojenskej nemocnici otočiť okolo toho kruháču tak aby sa trolejbus ocitol na nástupišti? Teda či tam je postavené trolejové vedenie aby sa takáto otočka dala vykonať.

Tiež zaujímavá fotka je toto http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=49204&idt=u&idg=4101&gi=0&gn=20&gs=c&gsd= voz 6614 dosť skoro vybočuje z pruhu aby odbočil na Vrakunskú, nemohol vyčkať? Okrem toho na fotke vidno, že mu jeden zberač padol a šofér ho asi nahadzuje naspäť
Reply on: zakaznik #140020:
a na co potrebuju povolenie?
Uz som sa par krat viezol tymi "novymi" cervenymi mercedesmi, tak pridavam par postrehov. Celkom sa lubia, maju pomerne dobry hladky chod, aj kopec medzi SAV a Patronkov zvladaju aj naplnene. Myslim, ze kapacitne su tiez vpohode, len s tymi dverami je to take zvlastne. Vacsina ma troje dvere a isiel som raz s tymi stvordverovymi, ale tia zas mali v predu nejaku barieru a tak vodic zastavoval prednymi dverami az za zastavkov, takze sa vyuzivali zas len troje, neviem ci sa daju pouzit pre cestujucich, ale vnutri je napis v nemcine aby cestujuci vystupovali zadnymi dverami. Neviem ako je to v spicke, ci to vadi alebo nie. Kazdopadne si myslim ,ze tu barieru mohli radsej demontovat alebo nahradit takou, co chrani len predne kridlo. No a zvlastnostou je, ze kazdy autobus, co som nim isiel je vpodstate unikat. Iny pocet dveri, rozne mechanizmy otvarania dveri, rozmiestnenie interieru. Farby potahov, okna. Inak tie okna, neviem co to bude robit v lete ked budu autobudy bez klimy a vetraciek, teda ak tu este budu.
Reply on: patrik #140044:
ale akosi #1803 nie je ešte prečíslovaná a ani vo výprave sa nenachádza ako #4871...
Reply on: JamaVOku #140043:
Na Trnavke su este 1801, 1804, 1809, 1810, 1815
Reply on: no.ev.di. #140041:
V Trnávke sú už len jedíné 2 a to 1801 a 1810.
Reply on: Petto #140040:
Aha, hej. Kde sa tam vzali... ?
Reply on: Emo #140039:
tak idem ti hneď aj povedať, ktoré Trnávkovské a Jurácke tam ešte sú :
1801,1803 (neviem prečo tam je keď mal byť v Petržalke ako 4871),1804,1809,1810,1815,2809,2810,2812,2813,2814,2818,2819,2820,2825,2828,2829,2831
Reply on: Emo #140039:
pozri sa lepšie a nájdeš tam ešte plno 28xx a zopár 18xx ?
Reply on: no.ev.di. #140037:
Ik435 už SÚ všetky v Petržalke. Kukni http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=272f2c2134212beff2212c24293a2f36ef1f&he=&ht=t63&h1=0 vidíš tam niekde Trnávkový alebo Jurácky Ik435?
Reply on: Emo #140035:
nemajú žiadne Ik435? A keby Petržalka poslala im Karosy B741 čo im ostali a obratom by došli späť IK435 + 5 TAMBUSov. Takto by boli všetky Karosy v Juráku/Trnávke a Ikarusy v Petržalke.
Reply on: no.ev.di. #140034:
ešte navyše aj jednotlivé typy vozidiel sú tak rozdelené medzi vozovňami, že je v tom bordel. Jurajov dvor drží tie 4 Tedomy a 4 SORky, pričom Trnávka má 16 kusov Tedomov, SORky držia Krasňany a navyše JD obdržal 33 Citelisov tak by mohol SORky krásne pustiť do Krasňan alebo do Petržalky a Tedomy dať Trnávke nech je to nejak prehladne rozdelené a nie po pár kusoch. Ďalej keby Ik435 došli všetky do Petržalky a Karosy B741 by odišli komplet všetky do 1. a 2. DPA a obratom by mohli prísť nejaké TAM-BUSy na dosiahnutie rovnakého počtu ako je teraz v Petržke. Však už aspoň, že všetky Ik415 má Petržalka, ktoré by mohli doplniť nejaké SORky z JD a dodávka nových kusov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.