Reply on: luky133 #139796:
podľa mňa je L35 celkom dobrá linka a z časti aj L135. L135 ukázala, že sa v úseku Borská - Kuklovská dá robiť linka s obojsmernou trasou. Takže by som robil L35 v takejto trase : BORSKÁ - Šaštínska - Sološnícka - Kuklovská - (jednosmerný úsek trasy zač.) Hlaváčikova - Beniakova - Nad lúčkami - Baníkova - J. Stanislava - Beniakova - DLHÉ DIELY (j.s. úsek trasy koniec)- Kuklovská - Sološnícka - Šaštínska - BORSKÁ
ear4
Zial, zda sa, ze mas pravdu. Co petrzalski za to od mesta dostanu neviem, ale je zrejme, ze mesto sa uz velmi dlho snazi utopit tento projekt a zaroven sa tvarit ze s tym nieco robi.
Je smiesne, ze stavba blbej elektricky sa stava problemom ako cesta na Mars. Most, estakady, tunel, mrte projektov a studii...
V normalne fungujucom meste by uz davno boli kolaje (na zemi, resp. v trave) cez Stary most az na koniec Petrzalky, s jednou odbockou do Ovsista a druhou po zeleznici na petrzalsku zeleznicnu stanicu. Nuz ale Bratislava je mesto podvodnikov a tak nic nie je a ani nebude aspon najblizsich 5 rokov.