Igorko: Neviem na koho sa hras, IGORKO a ani neviem co si zac, ale taky "TrUbAdUr"mne nebude branit v mojich prispevkoch, stavim sa ze si jeden s tych co tam byvaju a preto si ich tak chranis, tvoje priority ja obmedzovat nebudem. Len si uvedom o ktorej dobe som hovoril. A na DISPECEROV nemaj blbe poznamky aspon nie na tych co patria k iMHD, teba som v Dispecerovi nikdy nevidel a dufam ze ani neuvidim. Taky Dispecer vie toho tri krat viac ako ty!!!
Vcera som sa vecer viezol zmodernizovanou K2 a bola v nej kosa. Naviac pri rozjazde a jazde sa svetlo viditelne vo vnutry zoslabilo a po neonovych trubiciach behali pasiky z jedneho konca trubice na druhy. Upravilo sa to az ked voz zastal a potom zase to pokracovalo tlmenim svetla. Je to nejaka zavada ci nedostatok alebo je naschval? Bohuzial cislo som si nepozrel A tiez by nezaskodilo trosku poumyvat a vycistit interier.
Áno, úplne ma fascinujú tie imbecilné vrchárske kombinácie pevných a pružných svoriek. Keď sa pozrieš ďalej, je tam relatívne nová a rýchla ťahová zbiehacia výhybka. Ale tie pevné oblúky pred ňou, sústava pevných svoriek v každom smere aj tak nedovolia cez ňu prejsť rýchlo. Ing. Para je proste ...ot, ...ot a ...ot a úmyselne sambotuje zlepšenie stavu TV v BA.
Drôtolezy z HROBUSTova sú ako oblvané práve preto, že sa im pokazila umývačka. A nedávno som dostal takú odpoveď od môjho (vraj) kamaráta z topmanagementu DPB, že som nevedel, či sa mám rozplalkať alebo sa smiať ale v každom prípade prestávam mať chuť sa bratislavskou MHD vôbec zaoberať.
I.
Myslím, že je to v niečom úplne inom. Som bratislavčan, rodený, a viem veľmmi dobre pochopiť , prečo nemajú niektorí ľudia bratislavčanov - preto, že sú úplne bezdôvodne veľkí frajeri.
I.
Víš, Martine, moje náklonnost k "velké" dráze je mnohem větší než k nějakým tramvajím. A neříkám, že by se rychlodráha do Petržalky nehodila. Jen říkám, že za současnéí situace to nemá cenu, teď se musí urychleně postavit tramvaj. Jestliže to teď zvládají kolony autobusů (a zvládaly to i na Jižňák, než se postavilo metro:-)) tak to zvládnou i tramvaje. Furt lepší, než tam natáhnout trolejbus zamotenej v těch samých frontách jako dneska ty autobusy. Btw., přijdeš dneska do té hospody?
I.
Aha to som si mohol myslieť, že dispečer. A asi taký, čo nikdy predtým nejazdil, tí sú totiž ohromní frajeri a pritom sú úplní tupci. Nepoznáš ľudí, ktorým tu nadávaš a pritom každý jeden z nich vie o MHD viac ako Ty, Ty truľko!
I.
Počuj, dlhoročný znalec MHD, nechaj si svoje hulvátske poznámky pre seba. Prečítal som si veľmi presne o čom sa s Bioraveroim bavíš a odpovedal som veľmi presne na Tvoje lživé informácie o tom, že noičné autobusy l. č. 517 ničili obyvatelia VŠ internátov na Starých Gruntoch.
I.
Písal som to aj do Dispečera, napíšem to aj sem. Keď Košice kúpili prvé SU 15, tiež som "znalecky" určil jedinú linku, kam ich môže vypraviť. Od tých čias sa rozliezli po celých Košiciach a keď vidím, ako 15m bus v pohode vytáča v križovatke cca 150° zákrutu, tak vidím, ako som sa pred troma rokmi mýlil. Všetko to chcelo zvyk zo strany vodičov, lebo jazdí sa s tým inak. Myslím, že smelo možno povedať, že kam vojde klbák, vojde aj 15m bus.
Hmm, co sa tyka toho citara - nebal by som sa, ze neprejde napr. na linke 50 a ze by sa tam hodil - teda svojou kapacitou. Ved zadna naprava ma natacaci (elektro-hydraulicky) system - tak snad to na nieco aj bude
heh no ved nocaky su viac sluzobne spoje, ako pre cestujucu verejnost - podla mojich info - volne prelozene a mnou pochopene - aby sa DPB nemusel az tak hambit, ze nema ziadnu nocnu dopravu, tak sa beru aj ludia.
Rozchod niako neovplyvni stupavost. Je to uplne jedno, ci sa ide na metrovom rozchode alebo zeleznicnom. Ono to zavisi od vozidla, kolko to zvladne, nie od rozchodu. Na strbu jadi zubacka, pokial viem, takze tam sa 14 % neprekonava adhezne.
Nechcem zas podnecovať off-topic diskusie, ale dovolím si zapochybovať o niektorých Tvojich charakteristikách východu (kratší pracovný čas...). Ak sa však máš záujem na tom trocha ponaťahovať ( ), môžeme cez e-mail.
Ad Petržalka: Kto zažil rýchlodráhu Košice - VSŽ pred pätnástimi rokmi, kedy v intervale 30 sekúnd (!!!) jazdili za sebou súpravy dvojičky, dokonca i trojičky, nemôže o električke do Petržalky zapochybovať
Tak zbezne som si pozrel ten projekt tramvaje na DD. Stupanie sa pohybuje do 7 %, iba na kratkom useku na Molecovej ulici predstavuje az 8,6 %. Ale to vobec nie je problem, take stupania su bezne. Staci sa poriet do Stuttgartu alebo Nordhausenu. V Nordhausene maju stupanie az 9.3 % a jazdia tam plne nizkopodlazne elektricky dokonca na metrovom rozchode. Takze ta tramvaj na DD je technicky realizovatelna, navyse je podla mojich prepoctov rovnako draha ako trolejbus. Ale oproti trolejbusu ma obrovsku vyhodu - zanika nutnost prestupu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Darro