Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Darro #13965:

za 9,5 roku, co jsem jezdil s tramvají po Praze jsem poznal víc, než 50 dispečerů. Z nich asi tak 5 bylo odborně na výši. Tolik jako Igorko ale neznalo všech těch 5 dohromady. Dost se mi nechce věřit tomu, že by v Bratislavě byly poměry jiné. Váš písemný projev mou teorii jen a jen potvrzuje.
A cakam tiez, ze ma dakto zdrbe (ine slovo ma nenapadlo) za pravopisne chyby! 😛
Reply on: Darro #13965:
Stavku by si prehral, Igorko je dalsi "bratislavsky emigrant" a trvale je mimo uzemia SR. Akurat bol v minulosti zamestnancom DPB. (Dufam, ze sa na mna nenahneva za prezradzanie osobnych veci o nom.)
Reply on: Miki #13964:
toto sa objavuje mislim od cisla 7109, alebo 7110,myslim to s tym stlmenim svetla atd. a nieje to dajaky nedostatok, ale je to naschval. A to s tymi pasikmi, oni behali mam pocit aj v Jurackych T3 a je to dane vyzbrojou, ak sa mylim, tak ma opravte...
Prave sme si dali preteky medzi linkou c.198(1311) a c.97(1805) kto ze vyhral? Samozrejme ze stara dobra Karosa B741.1914 , kam sa hrabe Ikarus.
s666n: Nemam byt z coho rozculeny, dnes mam dobry den takze to sa len tak niekomu nepodari ma nahnevat, ja mam povahu ze ked mi niekto lezie na nervy beriem ho ako maly minus v mojom zivote ktory rad provokujem. 😉
No uvidíme, co zmůžou električky na Petržalku. Zlepšení to bude, ale ne nejlepší.

Papyr:
Nech J být, až časem vycestuje do Budapešti, Vídně nebo do Prahy, pochopí, kde se Bratislava nachází. Ale začínat debatu na toto téma fakt nemá smysl. Je to tlachání o ničem, které nikomu nepomůže.

Igorko:
Díky za foto bratislavského Citara. Jen mě udivila ta klimatizace pro cestující.
Darro > nerozculuj sa ...... nikam to nevedie (kazdy ma vzdy svoju pravdu a toto nikam nevedie)
Igorko: Neviem na koho sa hras, IGORKO a ani neviem co si zac, ale taky "TrUbAdUr"mne nebude branit v mojich prispevkoch, stavim sa ze si jeden s tych co tam byvaju a preto si ich tak chranis, tvoje priority ja obmedzovat nebudem. Len si uvedom o ktorej dobe som hovoril. A na DISPECEROV nemaj blbe poznamky aspon nie na tych co patria k iMHD, teba som v Dispecerovi nikdy nevidel a dufam ze ani neuvidim. Taky Dispecer vie toho tri krat viac ako ty!!!
Vcera som sa vecer viezol zmodernizovanou K2 a bola v nej kosa. Naviac pri rozjazde a jazde sa svetlo viditelne vo vnutry zoslabilo a po neonovych trubiciach behali pasiky z jedneho konca trubice na druhy. Upravilo sa to az ked voz zastal a potom zase to pokracovalo tlmenim svetla. Je to nejaka zavada ci nedostatok alebo je naschval? Bohuzial cislo som si nepozrel 😞 A tiez by nezaskodilo trosku poumyvat a vycistit interier.
Reply on: Turbo #13928:
Áno, úplne ma fascinujú tie imbecilné vrchárske kombinácie pevných a pružných svoriek. Keď sa pozrieš ďalej, je tam relatívne nová a rýchla ťahová zbiehacia výhybka. Ale tie pevné oblúky pred ňou, sústava pevných svoriek v každom smere aj tak nedovolia cez ňu prejsť rýchlo. Ing. Para je proste ...ot, ...ot a ...ot a úmyselne sambotuje zlepšenie stavu TV v BA.
Reply on: Andy #13940:
Drôtolezy z HROBUSTova sú ako oblvané práve preto, že sa im pokazila umývačka. A nedávno som dostal takú odpoveď od môjho (vraj) kamaráta z topmanagementu DPB, že som nevedel, či sa mám rozplalkať alebo sa smiať ale v každom prípade prestávam mať chuť sa bratislavskou MHD vôbec zaoberať.
I.
Reply on: J #13938:
Myslím, že je to v niečom úplne inom. Som bratislavčan, rodený, a viem veľmmi dobre pochopiť , prečo nemajú niektorí ľudia bratislavčanov - preto, že sú úplne bezdôvodne veľkí frajeri.
I.
Reply on: m@rtin #13939:
Víš, Martine, moje náklonnost k "velké" dráze je mnohem větší než k nějakým tramvajím. A neříkám, že by se rychlodráha do Petržalky nehodila. Jen říkám, že za současnéí situace to nemá cenu, teď se musí urychleně postavit tramvaj. Jestliže to teď zvládají kolony autobusů (a zvládaly to i na Jižňák, než se postavilo metro:-)) tak to zvládnou i tramvaje. Furt lepší, než tam natáhnout trolejbus zamotenej v těch samých frontách jako dneska ty autobusy. Btw., přijdeš dneska do té hospody?
I.
Reply on: Darro #13930:
Aha to som si mohol myslieť, že dispečer. A asi taký, čo nikdy predtým nejazdil, tí sú totiž ohromní frajeri a pritom sú úplní tupci. Nepoznáš ľudí, ktorým tu nadávaš a pritom každý jeden z nich vie o MHD viac ako Ty, Ty truľko!
I.
Reply on: ja #13929:
Tak to ja zase nemám rád Teba lebo som vodiča E robil asi 8 rokov.
I.
Reply on: Darro #13927:
Počuj, dlhoročný znalec MHD, nechaj si svoje hulvátske poznámky pre seba. Prečítal som si veľmi presne o čom sa s Bioraveroim bavíš a odpovedal som veľmi presne na Tvoje lživé informácie o tom, že noičné autobusy l. č. 517 ničili obyvatelia VŠ internátov na Starých Gruntoch.
I.
Písal som to aj do Dispečera, napíšem to aj sem. Keď Košice kúpili prvé SU 15, tiež som "znalecky" určil jedinú linku, kam ich môže vypraviť. Od tých čias sa rozliezli po celých Košiciach a keď vidím, ako 15m bus v pohode vytáča v križovatke cca 150° zákrutu, tak vidím, ako som sa pred troma rokmi mýlil. Všetko to chcelo zvyk zo strany vodičov, lebo jazdí sa s tým inak. Myslím, že smelo možno povedať, že kam vojde klbák, vojde aj 15m bus.
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Hmm, co sa tyka toho citara - nebal by som sa, ze neprejde napr. na linke 50 a ze by sa tam hodil - teda svojou kapacitou. Ved zadna naprava ma natacaci (elektro-hydraulicky) system - tak snad to na nieco aj bude 😃
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Reply on: wurmi #13941:
heh no ved nocaky su viac sluzobne spoje, ako pre cestujucu verejnost - podla mojich info - volne prelozene a mnou pochopene - aby sa DPB nemusel az tak hambit, ze nema ziadnu nocnu dopravu, tak sa beru aj ludia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.