Nová L139 mi až tak nevadí, je celkom užitočná, najmä pre študákov, ale vadí mi vychcané načasovanie spustenia tej linky a predvolebné teátro, ktoré zas pri tejto príležitosti zahral Záhradník s Ďurkovským.
Za to, že Záhradníka kritizujú už naozaj za všetko, aj za niektoré dobré kroky, si môže sám, lebo je to už veľmi veľmi dávno, čo urobil niečo naozaj úprimne a nezištne.
Co sa tyka zastavky na atriakmi, tak to bolo vcelku vazne myslene. To motanie pomedzi fakulty uz bol skor taky zufaly vykrik, ze ked mame volne km na motaky po kopcoch, tak preco nepomoct aj studentom. A samozrejme narazka na mnozstvo podpisov, co je potrebne na zriadenie linky.
Myslim, ze na vsetky fakulty by stacila jedna zastavka na miestnej hlavnej krizovatke. Tvoja zastavka FMFI je zbytocna, lebo z tej strany vchod nieje, mozno posunut pred Bavorsky dvor, ci ako sa to vola. So zastavkou nad manzelakmi suhlasim, plus moja "Nad Atriakmi".
Ja som myslel zhruba tuto trasu: http://tinyurl.com/ygbxjgl cim by sa zapojila aj Druzba. Len by to chcelo najst cestu opacnym smerom, nech netreba slapat od elektricky do kopca.
Pripadne mozno trocha krajsia trasa: http://tinyurl.com/ykxfv3e
Ale ma par nevyhod - spojenie Na Sitine -> Molecova. Na druhu stranu sa moze obehnut FEI a spravit zastavka priamo pred vchodom.
Okrem prveho odseku brat, ako sotofantazirovanie leniveho studenta.
neviem či to píšeš so sarkazmom alebo nie, ale keď už existujú linky ako 36, 135 a pod. tak táto linka by bola celkom vhodná... Stále nechápem ako je možné, že nie je prepojená PriF, FMFI UK a pod. so štúrakmi, alebo manželákmi...
poprípade by to tam mohli zakomponovať, ako spomínaš, do linky 139
A este jedna nad atriakmi. Nech to nemam do jedalne daleko. A v smere na molecovu by to mohli potiahnut aj pomedzi FMFI UK, PriFUK a FEI/FIIT STU, nech to pre bratislavskych studentov je pohodlnejsie. Ved 300 podpisov pod peticu zozeniem raz - dva ak to bude treba.
o tej 35 by sa možno dalo polemizovať, ale so 139 súhlasím, hoci nevyužíva potenciál naplno... totiž chýba zastávka pred vstupom na manželáky, miesto toho je asi 500 m ďalej do kopca, kde nič nie je... tam mohli dať zastávky hustejšie
Chapem ked niekto kritizuje linky 135 a 36 (k tym patrim aj ja) a este celkom akceptujem (hoci nesuhlasim) ked niekto chce zrusit 133. Ale linky 35 a 139 jednoznacne maju opodstatnenie kedze obsluhuju novu oblast v primeranom intervale. Proti nim mozu kricat naozaj len ti co bud nepoznaju miestne pomery, alebo proste potrebuju kritizovat DPB (a Gardenera) za vsetko.
Vilová štvrť na Starých Gruntoch, ktorej obyvatelia vraj tak veľmi pišťali po novej linke 139, že spísali petíciu so 117 podpismi, vznikla na mieste, kde v 80-tych a 90-tych rokoch bola veľká záhradkárska osada. Túto osadu veľmi nepekným spôsobom zrušili (hoci záhradkári boli riadnymi členmi záhradkárskeho zväzu a platili členské). Záhradkárom vtedy vôbec nevadilo, že musia prejsť pešo z kopca na L39. Ponovembrovým papalášom, ktorých vily vyrástli na mieste zrušenej osady, sa to už lení...
(Ďalšia) nová linka 139 a slávnostné verejné sebaukájanie pánov AD a BZ pri jej zavádzaní pred dvomi dňami ukázali, že zneužívanie mestskej spoločnosti DPB predsedom jej predstavenstva na politické ciele za silnej podpory primátora mesta pokračuje aj naďalej. Viete si predstaviť, žeby sa toto stalo u nejakej súkromnej dopravnej spoločnosti?
Ike