Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tak ako taku urazku, ako som dnes zo strany DPB zazil, som este nezazil ❗ To co si uz ten Chruno Gärtner dovoluje? 6621 na 33 ❓ ❗ Tak to je vrchol ... (berte to s rezervou ? )
Reply on: MacGiver #139324:
Ak sa mešká, tak iba nejaké 2 - 3 min., ale zo SOR-kami to meškanie bolo o niečo väčšie.
Reply on: no.ev.di. #139311:
Na 99-nu boli vypravované nie SOR-ky BN 9.5, ale B 9.5.
Boli tam dva zásadné problémy kvôli čomu mali meškania.
Jeden bol ten, že dvere sa zatvárali extrémne pomaly ( čo je typický znak SOR-ky ). Avšak na na 99-ne to nebolo veľmi vhodné, keďže zastávok je tam pomerne veľa a v krátkych vzdialenostiach.
Druhá vec bolo to, že ľudia sa vďaka kapacite SOR-ky poriadne potlačili, čo tiež neprispelo k zrýchleniu cestovania.
Reply on: Emo #139321:
Ten Liečebný ústav na Železnej ešte funguje? Inak ja súhlasím s intervalmi 43-ky takými, aké sú.
Reply on: záchranár #139323:
Netrep!
Reply on: aquila #139322:

príbeh Starého mosta je ukážkou, keď most má slúžiť ako tunel,
ak by si mesto chcelo vziať príklad z riešenia havárie Reichsbrücke, to by bola paráda, z jednoúrovňového by mohol vzniknúť dvojúrovňový most, kde koľajová doprava by bola schovaná v spodnej uzavretej úrovni, tak je riešený Prístavný most,
ako všetky riešenia, aj toto by malo viacero ale,
v danom priestore je možné taký most vybudovať iba za cenu mimoriadneho stúpania k nivelete hornej úrovne, pre chodcov by to bolo šplhanie, pre koľajovú dopravu by to chcelo niečo na model ozubnicovej železnice a autá tam snáď nechceme,
zostaňme nohami na zemi, nechajme súčasný jednoúrovňový nehavarovaný Starý most opraviť a ešte dlho bude môcť slúžiť
Reply on: aquila #139308:
"jeho povodna zivotnost bola 15 rokov, je zazrak, ze este drzi pokope "
a to je ďalší dôkaz toho, prečo by mal ostať zachovaný - fakt, že "kedysi" sa stavalo tak, že to bez problémov o viac ako 300% prekročilo plánovanú životnosť, je určite zaujímavý... vďakabohu, že ho nestavali rusi, možno by tu už nebol a nedohadovali by sme sa, či ho nechať alebo strhnúť...

Re #139324 MacGiver: keď môžu byť tamy denne na 80tke, tak potom pokojne aj Ik na 30/37
Reply on: no.ev.di. #139311:
čo som si všimol, tak L99 občas mešká aj keď tam je Ikarus 415, takže by tam mohli potom byť aj SORy.
Kam by, ale potom išli Ikarusy 415? Na L30 a L37 ísť nemôžu, keďže sú z Petržalskej vozovne. ? ?
apelujem na trvalé zrušenie zástávky Avion-Ikea smerom na letisko: a čo tý ludia čo sú zamestnancami Avionu a Ikea? čo tam chodia autobusmi,však to budú musieť na letisko, tam si počkať na spomínané linky a potom vystúpiť na zástávke Avion-Ikea smerom z letiska do mesta.
Reply on: Ámos #139312:
ten most v sturove/ostrihome nie je najidelanejsie postaveny.. ak by sa nebodaj dostavalo vodny stupen nagymaros, tak tadial neprejdu vacsie lode ... ale to je o inom..

preco ja by som s tym nemal problem to pomenovat hociako, a ani by som neprotestoval proti tejto novej variante ..

ad premena mostu .. pozri si historiu reichsbrücke vo viedni ..

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/1/18/Kronprinz-rudolf-bruecke.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/8/8e/Kronprinz-rudolf-strombruecke.jpg

vs.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a2/Reichsbruecke_von_oben.jpg

Re #139320 vlado13: az taketo detaily som zase nevedel, len stale to ma pramalo spolone s povodnym mostom a teraj je to len tunel pre magoriat.. za tu sumu co navrhli na rekonstrukciu sa da postavit novy most.. a pritom este stale nikto neukazal ani definitivne plany...

inak alpha 04 ponukla aj variantu ferenc jozka.. len magoriat ju nedal do vyberu ako nedal ani do vyberu tu variantu co som sem dal ja ...

skratka dali tie najhorsie varianty, aby mali aliby ..

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=6774
Reply on: M3go #139298:
Má zmysel aj cez pracovné dni. Jednak hore pri konečnej je liečebný ústav, kam sa musia dostať ľudia (personál, pacienti, návštevy) a jednak v tej oblasti pár ľudí aj býva.
Reply on: aquila #139308:
je to inak,
RW konštrukciou boli nahradené 4 polia cestného mosta v dĺžke 320 m, OK železničného mosta je celá vymenená, pochádza z Vítkovických železiarní, bola projektovaná, vyrábená a osadená ako riešenie bez časového obmedzenia,
OK cestného mosta je mimoriadne cenná práve tým, že je to jediná RW sústava, ktorá ešte slúži,
dočasný ženijný most vyzeral aj v rokoch 1945 - 46 inak, taký most slúžil na technické zabezpečenie bojovej činnosti, keďže most začali opravova 6.8.1945, už pri príprave dobre vedeli, že nebude slúžiť pre zabezpečenie bojov na pravej strane Dunaja, opravu dokončili 24.1.1946 s tým, že mal podľa vtedajších pomerov plnohodnotnú mostovku pre cestné vozidlá a nie pre bojové,
podľa mňa odporúčaný variant pre výber náhrady za Starý most je to najmenej vkusné, čo Alfa04 navrhla, taká silueta pri predstave pohľadu po toku Dunaja pred mostom Apollo a pri pohľadu proti toku pred Novým mostom vôbec nechýba
Nieco z ineho sudka- v noci z piatka na sobotu cca pol noc na odpocivadle pri Štutove smer Ruzomberok prestavkovali autobusy mercedes 2 ?kratke a 2 ? klbove- zrejme mestske neviete komu a kam?
Reply on: Ámos #139312:
Parkany-Ostrihom postavili kópiu pôvodne architektonicky veľmi pekného mostu. Starý most Červenej armády nikdy nebol pekný a nikdy oku nelahodil. Keby sa namiesto neho postavil iný železný most v nejakom historizujúcom slohu, tak by to bolo nádherné. Najviac by mi v tých miestach imponoval nejaký pekný železný reťazový most, ale bohužiaľ reťazove a iné visuté mosty nie sú vhodné pre premávku koľajovych vozidiel kvôli statike.
Reply on: Ámos #139313:
súhlasím. Veľmi podobné trvalé provizórium je električkový most v Tróji (nádraží Holešovice- Trojská). Bol postavený ako provizórium na pár rokov, každých desať rokov dostane výnimku na ďalšiu dekádu fungovania a tak to ide kolem dokola už vyše 40 rokov. Slovo provizórium u nás nič nehovorí o jeho časovom trvani. P.
Reply on: Peon #139306:
Ja si pamätám, že chodila v trase CSÚ - Vazovova.
Reply on: Solaris2 #139170:
Ide o stránku o veteránoch a dopravnej nostalgií u nás i v zahraničí.
Reply on: Solaris2 #139170:
Ahoj, na Slovensku existuje stránka, ktorá sa venuje výlučne dopravnej nsotalgií. Ide o stránku Veterany.Eu - www.veterany.eu venujúcu sa historickým vozidlám - autobus, trolejbus, električka, vlak, automobily, bicykle, motocykle, histórií a historickej technike. Náijdeš tam kalendár akcií, odkazy na jednotlivé kluby, rôzne zaujímavé reportáže a fotografie a omnoho viac.
Reply on: 810zssk #139253:
opakujem, provizorne riesenie, ktore vydrzalo viac ako 60 rokov uz nim proste nie je a stalo sa riesenim trvalym. Ci sa vam to lubi alebo nie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.