Reply on: Beus #138728:
Ďakujem Ti, náčelník, že si sa ma zastal ? . To vieš, T3SUCS nie je autoškolaská Š120 ? .Ešte upresním, že vozy T3CS, ktoré nemali kúrenie od zrýchľovača a teda ani vykurovcí kanál popri pravej strane vozidla, mali kúrenie pôvodne zapojené tak, že 1. poloha kúrenia zapínala každú druhú sériu špirál pod sedačkami. Obmedzenie len na kúrenie piesočníkov je "úsporný" a "zlepšovací" návrh vtedajšieho DPMB, mám vážnu obavu, že táto úprava nikdy nebola ani schválená, vtedy sa na to veľmi nehralo .
Keby sem niekedy prišiel ing. Poltretina, tak by nám namiesto kázania o zastaralosti a nemodernosti metrového rozchodu (v tejto súvislosti bude zaujímavé konštatovanie, že ak by sme "normálnym" nazvali ten najrozšírenejší rozchod, bude to u električiek práve metrový ? ) mohol porozprávať niečo o takýchto veciach.
tr3mp
Ja by som ho tam nedával, maximálne ako manipulačné. Veď z Rače na Hlavnú stanicu sa predsa bude jazdiť S-bahnom
"prechod trate z bočného vedenia medzi Miletyčovou a Krížnou do stredového pásu práve v priestore jednej z najrušnejších križovatiek tiež veľmi nie"
Riešením by bolo vedenie trate po južne stane Štefanovičovej (už od Hlavnej stanice).