si, d3k0: Nie, že by som bol nejaký zástanca absolutistického vládnutia, ale prax ukazuje, že o prevádzke MHD by malo rozhodovať čím menej ľudí. A to jednak, čím menšia administratíva v DP na jednej strane a nezávislosť DP od rozhodnutia mesta a jeho MČ na strane druhej. Už som to raz písal, a stojím si za tým - mesto a MČ nemajú čo kecať do linkového vedenia a pod.
---
Ešte k tej vykoľajenej súprave. Mňa osobne zaujalo vyjadrenie toho pána (vedúci koľajovej dopravy alebo čo...), ktorý na kameru povedal, že pravdepodobným dôvodom udalosti bola súhra viacerých porúch vozidla, a to súhra porúch takých špecifických, že to vyvolalo to, čo sa stalo.
Ja k tomu len toľko > teda sa oficiálne pripúšťa, že bratislavské električky jazdia v uliciach s viacerými poruchami naraz?
---
Ešte k tej vykoľajenej súprave. Mňa osobne zaujalo vyjadrenie toho pána (vedúci koľajovej dopravy alebo čo...), ktorý na kameru povedal, že pravdepodobným dôvodom udalosti bola súhra viacerých porúch vozidla, a to súhra porúch takých špecifických, že to vyvolalo to, čo sa stalo.
Ja k tomu len toľko > teda sa oficiálne pripúšťa, že bratislavské električky jazdia v uliciach s viacerými poruchami naraz?
tulenique
ok, ja som vychadzal len a len z toho co Turbo napisal. Akurat mi nie je celkom jasne ako mohla elektricka s jednym vykolajenym podvozkom prekonat cestny prejazd kusok pred obratiskom a potom pokracovat este niekolko sto metrov az k OD Saratov. Na druhej strane - vykolajenie v obratisku ci na vyhybke je daleko pravdepodobnejsie ako vykolaj na rovnej trati. Ked som pisal o moznom vykolaji na rovnom useku, tak som bol dost nasraty.
Myslim ze opat zauradovalo trosicku aj stastie, ze cela tato situacia sa obisla bez vaznych zraneni. Nastastie!!!