Hmmm...
ok, ja som vychadzal len a len z toho co Turbo napisal. Akurat mi nie je celkom jasne ako mohla elektricka s jednym vykolajenym podvozkom prekonat cestny prejazd kusok pred obratiskom a potom pokracovat este niekolko sto metrov az k OD Saratov. Na druhej strane - vykolajenie v obratisku ci na vyhybke je daleko pravdepodobnejsie ako vykolaj na rovnej trati. Ked som pisal o moznom vykolaji na rovnom useku, tak som bol dost nasraty.
Myslim ze opat zauradovalo trosicku aj stastie, ze cela tato situacia sa obisla bez vaznych zraneni. Nastastie!!!
ok, ja som vychadzal len a len z toho co Turbo napisal. Akurat mi nie je celkom jasne ako mohla elektricka s jednym vykolajenym podvozkom prekonat cestny prejazd kusok pred obratiskom a potom pokracovat este niekolko sto metrov az k OD Saratov. Na druhej strane - vykolajenie v obratisku ci na vyhybke je daleko pravdepodobnejsie ako vykolaj na rovnej trati. Ked som pisal o moznom vykolaji na rovnom useku, tak som bol dost nasraty.
Myslim ze opat zauradovalo trosicku aj stastie, ze cela tato situacia sa obisla bez vaznych zraneni. Nastastie!!!
tulenique
Jedna vec mi nie je jasne...podla fotiek vyzera ze sa ta salina vykolajila na rovnej trati... To naznacuje aj daco o kvalite trate v tych miestach.
Bol sa niekto pozriet na mieste nehody? Ako dopadla trat, vedenie, zastavka,... Ma uz niekto aj lepsie fotky? Prave som v radiu pocul ze eliny az do vecera budu chodit len po Karlovu Ves a preto ma zaujima co vsetko sa tam ponicilo.
Podla mojho nazoru by sa dal tomu krabustovi prisit i trestny cin vs. ohrozenia, ci nie?
A teraz ma napada, ze ci nemaju eliny s rucnym radicom, nahodou pedal bdelosti... Asi maju, akurat ze je trvalo priskrutkovany o podlahu...